אא

הדקה ה-90: דנה לביא מונתה למשנה למנכ"ל

לאחר ארבע שנים בתפקיד סמנכ"ל השיווק והסחר, זכתה לביא בתפקיד. תהיה אחראית על כלל הפעילות העסקית של החברה, לרבות סחר, מכירות ושירות לקוחות

| |
מינוי חדש בקבוצת הדקה ה-90. דנה לביא, מי ששימשה במשך ארבע שנים בתפקיד סמנכ"ל השיווק והחסר בקבוצה קודמה לאחרונה לתפקיד המשנה למנכ"ל.

לביא, בעלת תואר ראשון בכלכלה וניהול מהאוניברסיטה העברית ו-MBA מאוניברסיטת בן גוריון, שימשה עד כה כסמנכ"ל שיווק וסחר בחברת התיירות והוגדרה כשותפה מרכזית להצלחת החברה בשנים האחרונות, שכללה בין היתר שיפור ברווחיות וגידול משמעותי במכירות האון ליין, גידול בטראפיק לאתר האינטרנט וכן בשביעות רצון הלקוחות ושיתופי פעולה עם מגוון גורמים וחברות במשק הישראלי.

במסגרת התפקיד החדש תהיה אמונה לביא על כלל הפעילות העסקית של החברה לרבות שיווק, סחר, מכירות, תפעול ושירות לקוחות, מהלך שעתיד לפנות את מנכ"ל החברה שחר תורג'מן לעסוק בפיתוח עסקי והרחבת הקבוצה.

מנכ"ל "הדקה ה-90", שחר תורגמן בירך את דנה על המינוי החדש ואמר: "דנה משמשת כסמנכ"ל הסחר והשיווק בדקה למעלה מארבע שנים. מדובר בתפקיד שלא קיים בתעשיית התיירות במתכונת הזו שגם השיווק והסחר חונים באותו מקום. לפני כמה שנים עשינו שינויים ארגוניים תוך הסתכלות על המהלך שאיש הסחר יהיה גם איש השיווק, כלומר מי שממנף את העסקאות יידע גם לשווק אותם. כעת ההסתכלות היא איך למנף את המעגל השלם כולל ענף המכירות תחת ראייה של בן אדם אחד. דנה תרכז את מירב הפעילות השוטפת של החברה.

דנה היא עובדת מבריקה, מתוחכמת ועומדת ביעדים שהוצבו לה בצורה יוצאת דופן, פרט ליחסי האנוש הנפלאים שלה בשילוב מדהים של נחישות ורגישות. המהלך שביצענו הוא ברכה לחברה ואמון גדול מצד בעלי המניות. בטוחים שהיא תעשה חיל ותקח את החברה למחוזות גבוהים".

שחר תורג'מן, מנכ"ל "הדקה ה-90": "המהלך שביצענו הוא ברכה לחברה"

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מנהלים בתנועהדנה לביאהדקה ה-90

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: