אא

פלאנטו סגרה התחייבות על 2000 מקומות בטיסות אל על לניו יורק

הרשת מבטיחה להציע כרטיסים הזולים בכ-400 דולר ממחירי השוק באמצעות 800 הסוכנים הפועלים ברשת. המנכ"ל, עמוס סרי לוי:"ההסכם המדובר הינו עוד צעד בדרכה של פלאנטו לתת את מירב הערך לבעלי המניות שלה".

Shutterstock Shutterstock
רשת פלאנטו המונה 77 סוכנויות תיירות בפריסה ארצית, סגרה הסכם התחייבות בלעדי מול אל על המשריין לה כאלפיים מקומות על טיסות החברה לניו יורק בקיץ הקרוב.

לאור ההסכם, יציעו כ- 800 הסוכנים הפעילים ברשת פלאנטו, כרטיסי טיסה ליעד זה הזולים בכ- 400 דולר ממחירי השוק. כך למשל, יעלה כרטיס טיסה עם אל על לניו יורק במהלך חודש יולי הקרוב – 1549 דולר לאדם כולל מיסי נמל ובטחון. חבילה של טיסה + 3 לילות במלון אדיסון הממוקם על כיכר טיימס, על בסיס לינה בלבד, תעלה 1893 דולר לאדם בחדר זוגי. לצעירים עד גיל 27 , תעלה חבילה זו 1657 דולר לאדם בחדר לארבעה בחודש יולי.

לדברי עמוס סרי לוי, מנכ"ל פלאנטו, "ההסכם המדובר הינו עוד צעד בדרכה של פלאנטו לתת את מירב הערך לבעלי המניות שלה תוך ניצול יתרונותיה היחסיים כרשת הנסיעות הגדולה בשוק הישראלי. העובדה שמדובר ברשת שכל חבריה הינם בעלי מניות, מאפשרת ניהול מושכל ולקיחת סיכונים מחושבים שמטרתם קידום האינטרסים של החברים ברשת ומתן כלים להתמודדות עם התחרות הקשה בשוק העובר שינויים דרמטיים. פלאנטו מתכוונת להמשיך ולהציע לחברים בה לא רק שירותים אלא עוד מגוון שיתופי פעולה עסקיים והטבות".

בנוסף, מציין סרי לוי כי "ארה"ב מסתמנת גם הקיץ יעד תיירות חם למטייל הישראלי למרות עליית המחירים ביחס לשנה שעברה. הסיבה העיקרית היא עליה מטאורית במחירי הדלק וכן זמינות מושבים יחסית קטנה יותר בגלל ביקושים גבוהים בתיירות היוצאת לצד עליה משמעותית בביקוש למושבים מצד התיירות הנכנסת. אם פעם היה מאזן המושבים בטיסות בקו תל אביב- ניו יורק- תל אביב, 80% ישראלים לעומת 20% תיירים הרי שהיום החלוקה היא 50%-50% תיירים מול ישראלים".

רשת "פלאנטו" סיימה את שנת 2007 עם מחזור מכירות של 230 מליון דולר , גידול של 11% אחוזים ביחס לשנה קודמת בהכנסות הרשת ב-2008. בנוסף, הצליחה הנהלת הרשת להגיע ב-2007 לרווח של 2 מליון ומאה אלף דולר מעמלות יתר .

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: