אא

אפליקציות התיירות הטובות ביותר לשנת 2014

עולם התיירות הגלובלי מתפתח בצעדי ענק, ואנחנו נהיה כאן במדור חדש ונספר לכם על כל מה שחדש, מעניין וטרנדי בעולם הטכנולוגיה והמובייל בארץ ובעולם, ובעיקר בענף התיירות

נכון לסוף 2014 כ-6 מיליארד מכשירים ניידים (פלאפונים וטאבלטים) פועלים בכל רגע נתון בעולם.

כבר עתה אנו משתמשים בהודעות סמס ו-Push לקבלה ושליחת מידע. התחזית היא שתוך כשנתיים מספר המכשירים הניידים, בהם אנו מבצעים פעולות, יאמיר על מספר המחשבים הניידים והנייחים, בהם אנו משתמשים.

בעתיד הקרוב מאוד כולנו נשתמש במכשירים ניידים לא רק במהלך הטיול, אלא גם בתכנון הטיול!

טכנולוגיית אירוח והתנהגות צרכנית (Technology In Hospitality) - כבר היום 68% מהציבור מעדיפים הזמנת online על הזמנה טלפונית, ורובם מזמינים בניידים.

89% מההחלטות בנוגע להזמנה מתקבלות ממידע דרך האינטרנט. עד סוף 2015 כ-50% מההזמנת החופשות בעולם צפויות להתבצע דרך פלטפורמת online כלשהי. (גידול עולמי של 580% ב-8 השנים האחרונות).

הזמינות, היצע המוצרים הגדול, השיפורים הטכנולוגיים, הנוחות וחווית המשתמש, הנגשת היכולת לתשלום בטוח ומהיר ועוד - כל אלה מקדמים את תעשיית התיירות בצעדי ענק. מדיה חברתית – כ-89% מצרכני התיירות מקבלים החלטה סופית, לאחר שחקרו וקראו מידע באינטרנט. כ- 50% מהחלטות אלה מושפעות מרשתות חברתיות, סרטוני וידאו (YouTube ודומיו), חו"ד והמלצות או בלוגים ואתרים של אנשים, שהם כלל לא מכירים.

האפליקציות של השנה לפני מספר ימים פרסמה גוגל קטגוריה חדשה בחנות המקוונת שלה (Google Play): "האפליקציות הטובות ביותר של 2014", שעוררה, כמובן, עניין רב הן בקרב חובבי טכנולוגיה והן בקרב חברות ובעלי אפליקציות שונים. לצד אפליקציות ותיקות ומוכרות כמו אפליקציית החדשות של CNN או אפליקציית חיפוש המוניות של UBER יכולנו למצוא שם אפליקציות חדשות ומפתיעות כמו Secret, אשר נותנת למשתמש את האפשרות לחוות ולשתף באופן אנונימי, מה חושבים עליו או מה הוא חושב על אחרים, וכן את אפליקציית Lumosity, אשר נותנת כלי אפליקטיבי לשיפור החשיבה והריכוז. ומה לגבי אפליקציות מעולם החופשות והטיולים? בראש הרשימה צועדת כמו בשנה שעברה אפליקציית ההזמנות לטיסות ומלונות של חברת של Expedia, ואחריה ברשימה האפליקציות של: Kayak , Trip Advisor ו-Booking. בראש רשימת האפליקציות בתשלום של גוגל ניתן למצוא את FlightRadar24 הנותנת למשתמש בזמן אמת אפשרות למיפוי של טיסות ומטוסים בכל מקום על פני הגלובוס, ואחריה במפתיע אפליקציית ה- PeakFinder Earth, שמאפשרת לקבל חיזוי טופוגרפי בזמן אמת של תוואי השטח בכל מקום בעולם. בראש רשימת אפליקציות 'כחול לבן' אפשר למצוא, כמו בשנה שעברה, את אפליקציית הניווט החברתית Waze ואחריה את אפליקציית הניווט של עמוד ענן, אפליקציית רכבת ישראל ואפליקציית הרגע האחרון של חברת חוליו.

הנבחרים של Passport-Tech להלן רשימת חמש אפליקציות התיירות והפנאי הנבחרות שלנו לשנת 2014 :

TripIt – אפליקציית ה-Planner האולטימטיבית. אל תטוסו בלעדיה!

Instagram – לא משנה היכן אתה נמצא. חשוב שכולם יידעו מה אתה חושב ויחוו איתך את הרגע. מי אמר שתמונה אחת שווה אלף מילים?

FlightRadar24 – מובטח לך שלא תפספס עוד טיסה לעולם.

Google Translate – מישהו שכח איך אומרים מטוס בסינית?

Google Maps - בכל מקום שתהיו תוכלו למצוא ולנווט את דרכם בבטחה.

 

  ולנוסע העסקי:


TripIt – אפליקציית ה Planner  האולטמטיבית.

Packing Pro – שלא תגלה במטוס ששכחת את המטען ל-iPaג . •WiFi Finder – שתצליח להעביר את האקסל, שעבדת עליו, לבוס בזמן.

AwardWallet – כל תוכניות הנאמנות של 'הנוסע המתמיד', מלונות וכרטיסי האשראי, תחת קורת גג אחת. מי יודע? אולי תישן בסוויטה המלכותית הלילה...

eTips – כשיש לך פנאי, למה שלא תגלה, מה באמת מעניין במקום שאתה נמצא ...

Skype - לדבר ולדבר ולדבר...

  •  tripcase- אפליקציה חדשה מביית חברת סייבר העולמית ובה ניתן לנהל את הנסיעות בעולם, לקבל את כרטיס הטיסה והעליה למטוס ישירות לאפליקציה, עדכונים בזמן אמת מחברות התעופה, ואף קבלת תוכן על יעדי הנסיעה השונים.
  •     CheckMyTrip -

האפליקציה מעדכנת בזמן אמת את כל פרטי הנסיעה: טיסות, מלונות, רכב, יעדים, וכל פרט הקשור לנסיעה. כמו כן האפליקציה גם מספקת את המסמכים הרלוונטיים לנסיעה: מקום הושבה במטוס, צ'ק אין, וכן מסתנכרנת ליומן השנה ומתזכרת מועדים לאירועים ופגישות.

נשמח לשמוע את חוות דעתכם, לקבל מכם רעיונות, לינקים והמלצות על מוצרים חדשים. נא כתבו ל: [email protected]

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Passportech&Biz

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: