אא

Orange משיקה שירות לקוחות גם ב - SMS

Orange מרחיבה את ערוצי המגע עם הלקוח והחל מהיום, ניתן לקבל שירות גם בהודעות SMS

| |

לראשונה בשוק התקשורת - Orange משיקה שירות לקוחות גם ב - SMS.

חברת התקשורת הודיעה היום כי תרחיב את ערוצי המגע עם הלקוח והחל מהיום, ניתן לקבל שירות גם בהודעות SMS. 

עד כה, החברה העניקה שירות באמצעות: נציגי שירות טלפוני, Chat, Facebook, מרכזי שירות ומכירה ואפליקציית My Orange.

מהיום, לקוחות החברה יוכלו ליצור קשר באמצעות הודעת SMS למספר 540, לציין את נושא הפנייה: חשבוניות, תכניות, ציוד קצה, ניוד, חו"ל ועוד ונציג החברה ישיב ללקוח בהודעה חוזרת, תוך מספר דקות לפי דברי החברה.

דנה לב עמי, מנהלת מוקדי השירות בחטיבת הלקוחות בפרטנר ציינה כי: " מטרתנו להוות את הבחירה הראשונה של הלקוח ולהמשיך ולחזק את מערכת יחסי האמון והנאמנות עמו. השירות החדש נולד מתוך מחשבה למנף את השירות ללקוח באמצעות יצירת כלים חדשניים למציאת פתרון יעיל ומהיר המתאימים לצרכיו, תוך דגש על קיצור זמני ההמתנה ומענה ממוקד וענייני בזמן ובמקום שנוח ללקוח. במהלך החודש האחרון הוכשרו נציגי שירות ייעודים במיומנויות הטיפול באמצעות כתיבה ממוקדת, אפקטיבית, מתומצתת ותכליתית, בדגש על העברת מסרים באופן מדויק, יעיל וקצר".

מהחברה נמסר כי במהלך החודש האחרון, ערכה החברה "פיילוט" בשירות זה, בו התנסו מאות לקוחות ועלה כי : 95% מהלקוחות הביעו שביעות רצון גבוהה: מיעילות השירות,זמני המענה, ואופן הטיפול.

השירות ניתן בימים א' – ה' בין השעות 8:30-18:30 וביום ו' בין השעות 8:30-13:00. בהמשך יינתן השירות גם באמצעות – WhatsApp

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Passportech&Biz

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: