אא

הטכנולוגיה שיכולה להטעין את הטלפון שלך בתוך 30 שניות

חברה ישראלית מצאה דרך ייחודית לטעון את הטלפון או המחשה הנייד במלואו בפחות מדקה

| |

מי מאתנו לא בזבז את הזמן בלחכות בחוסר מעש עד שהטלפון החכם או המחשב הנייד שלו ייטען ? מסתבר שלא צריך לחכות יותר סביב קיר השקעים בבית הקפה או בבר.

חברה ישראלית מצאה דרך ייחודית לטעון את הטלפון או המחשה הנייד במלואו בפחות מדקה.

לאחר שנים של מחקר מקיף, פיתוחים אינסופיים שלא צלחו ושימוש בחלקים חדשים וקיימים כגון: שינוי כימיקלים לסוללות כך שיהיו דקות או קלות יותר ואחרים, עולם המדע עדיין רחוק מיצירת סוללה שתחזיק מעמד הרבה יותר זמן ממה שיש לנו היום.

אבל מסתבר שפריצת הדרך הינה מעבר לפינה, חוקרים ברמת גן גילו דרך ייחודית שעשויה להוביל לטעינה של טלפון חכם או מחשב נייד - בפחות מדקה !

בבסיס פרסום, שיצא לאור לאחרונה ע"י חברת StoreDot, נטען שחוקרים מטעמה יכולים כעת למלא את החללים שנמצאו בבסיס האלקטרודות, המרכיבות את הסוללה ע"י הרחבת הקיבולת שלה עד פי עשרה.

במילים פשוטות: הטכנולוגיה תאפשר לאחסן זרם חשמלי ישיר, שמגיע מהשקע בקיר במשך תקופה מהירה של כשלושים שניות בחיץ שנקרא: NanoDot, ולאחר מכן תאפשר לו לזרום באיטיות לתוך סוללת המכשיר ולטעון אותו בין רגע.

אין ספק שטכנולוגיה חדשנית כזו תשנה הן את עולם יצרני הניידים והן את עולמנו מקצה לקצה. כך שאם אי פעם חלמנו שתוך חמש דקות נוכל לטעון את הסוללה של הטלפון החכם ורצינו שזה לא ייקח כמה שעות ביממה, עתה החלום הוא כבר בר מציאות -  כל מה שנותר עכשיו זה לחכות מתי זה יקרה !?

 

סרטון פרסומת של הטכנ' :

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Passportech&Biz

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: