אא

סאנדיסק מכוונת לתחום מחשוב הביג דטה

החברה יצרה קטגוריה חדשה באחסון הארגוני - InfiniFlash

| |

חברת סאנדיסק, המספקת פתרונות אחסון, חשפה פלטפורמת אחסון מבוססת פלאש, היוצרת קטגוריה חדשה עבור תעשיית ה-IT, שהוגדרה על ידי חברת המחקר IDC כ"פלאש ביג דטה". מערכת ה- InfiniFlash של סאנדיסק שנבנתה באמצעות קוד פתוח, מספקת קיבולת מסיבית, ביצועים יוצאי דופן ואמינות גבוהה לעבודה בסביבות ביג דטה והייפרסקייל, תוך הורדת עלויות ומורכבות הדטה סנטר. InfiniFlash אף מציע תמחור החומרה המבוסס על פלאש - פחות מדולר אחד לגיגה-בייט.

על פי חברת המחקר IDC, שוק מערכות האחסון הארגוניות מבוססות פלאש, בין אם מלאות או היברידיות, הציג גידול דו-ספרתי בחמש השנים האחרונות, כשבשנת 2014 היקף השוק הכולל עמד על 11.3 מיליארד דולר. הגידול מונע ברובו על ידי המעבר המהיר לפלטפורמות מחשוב חדשות, הנובע מגידול בנפח האיחסון, בכוח המחשוב ומההתאמה לעידן של כח אדם נייד, מדיה חברתית פעילה, אנליטיקה של ביג דטה ומחשוב ענן.

פלטפורמת ה- InfiniFlash, המוגדרת כפלטפורמת אחסון הדור הבא, זמינה בשלוש תצורות: IF100, IF500, IF700, ומציעה ביצועים גבוהים פי חמישים ואמינות גבוהה פי ארבעה, עם צריכת חשמל הנמוכה ב-80 אחוז בהשוואה לכוננים הקשיחים המסורתיים (HDD) ולמערכי אחסון פלאש קיימים. המערכת מתוכננת לכלול 64 כרטיסים בקיבולת של TB8 לכרטיס. בסך הכל, מספקים הכרטיסים חצי פטה-בייט (512 טרה-בייט) של אחסון, היכולים להתחבר לעד 8 שרתים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Passportech&Biz

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: