אא

החידושים של קשרי תעופה לשנת 2017

סיטונאית התיירות חשפה את מוצריה לשנה הקרובה: טיסות ישירות לחבל טירול ולחבל הבאסקים, חבילות למונטנגרו ושייט ריביירות באירופה. "התייר הישראלי מחפש גיוון", אמר יורם מוטעי, מנכ"ל החברה

|בילבאו |בילבאו
תוכן וערך מוסף. קבוצת התיירות, תציג בתערוכת התיירות IMTM , את היעדים והחידושים שלה, הכוללים הזדמנויות תיירותיות חדשות לתייר הישראלי. יורם מוטעי, מנכ"ל קשרי תעופה, מסביר מה הגורמים, שהנחו את החברה בבניית המוצרים, אותם תציע החברה השנה לנופשים הישראלים. לדבריו: "מחירי החופשות בחו"ל ממשיכים לרדת ואנו צופים שבשנת 2017 תתרחב מגמת הגידול במס' היוצאים לחופשות ברחבי העולם ויעלה בכ 15%. הגידול נובע גם מהגדלת מגוון היעדים וחופשות נישה נושאיות, היוצרות ביקוש מוגבר. אנו רואים מגמה מתמשכת וברורה של עליה במספר הטסים לחו"ל ובהתאם לכך מזהים את הצורך בשיווק יעדים חדשים ופיתוח מוצרים שיענו על הציפיות של המטייל הישראלי. קיימת מגמה ברורה של עליה בביקוש ליעדים קרובים, של עד 3 שעות טיסה בעיקר בשל הזמינות, המחירים הנוחים והאפשרות לנפוש מס' פעמים בשנה". מוטעי מוסיף ומסביר את העדפות הישראלים בבחירת יעדי הנופש שלהם: "מגמה נוספת בענף היא ירידה במספר הישראלים הטסים ליעדי אירופה הקלאסית. התייר הישראלי מחפש גיוון ובוחר ביעדים כמו זנזיבר, מונטנגרו ובאטומי והשנה יתווספו גם חבל הבאסקים וחבל טירול. אנו צופים שהביקוש לנופש באנטליה יגבר השנה. כמדי שנה, יעדי אגן הים התיכון, איי יוון והסביבה ימשכו גם הם מאות אלפי תיירים המחפשים חופשה משתלמת ברמת אירוח משתנה, המאפשרת לתיירים "לתפור" לעצמם את רמת המחיר של החופשה המבוקשת". היעדים הבולטים של החברה לשנת 2017:

חבל הבסקים בטיסה ישירה לבילבאו

טיסות ישירות מתל אביב לבילבאו שבחבל הבסקים בספרד, יחלו לפעול ביולי 2017, והחברה תציע גם מגוון רחב של מוצרים תיירותיים, כולל חבילות נופש, טוס וסע, וטיולים מאורגנים.

חבל טירול בטיסה ישירה לזלצבורג

קו טיסה ישיר לזלצבורג שבחבל טירול, שמציע למשפחות מגלשות הרים, פארקי חבלים, מכרות מלח ומערות קרח, לצד המרחקים הקצרים יחסית, המאפשרים להתמקם במקום ולצאת ממנו לטיולי כוכב.

מונטנגרו

מדינה קטנטנה לחופי הים האדריאטי, יעד לטיולים אטרקטיביים לצד חופשת בטן גב במרחק של שעתיים וחצי טיסה מישראל. מונטנגרו מציעה מגוון עשיר של עיירות קייט, ספא, קזינו, טבע, אגמים ונופים. שער המטבע הנמוך יחסית במקום מאפשר לישראלים ליהנות משלל פעילויות, מסעדות ואטרקציות במחיר אטרקטיבי. חודשים מומלצים: מאי – ספטמבר

שייט ריביירות למערב אירופה

קשרי תעופה מציעה חבילות שייט וטיולי שייט מאורגנים, הכוללים את כל טיולי החוף והאטרקציות ושלל אטרקציות ונופש מותאם למשפחות עם ילדים. הקרוז עם רויאל קריביאן באוניית Freedom of the Seas, כולל מגוון אטרקציות ופעילויות לכל הגילאים, החל מגלישה על הגלים במתקן FlowRider עד שירה במועדון הקריוקי On Air Club, טיילת בגובה של 44 סיפונים, המשתרעת דרך כל מרכז האנייה כרחוב ענק, אירוח בסטנדרט בינלאומי, מופעי הבידור ומגוון מסעדות. חודשים מומלצים: כל השנה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעותמבזקיםכללי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: