אא

קשרי תעופה תשלם לשנבל 3.8 מיליון דולר

אורי שנבל מנכ"ל סנורמה החליט לממש אופציית הPut שיש לו וקשרי תעופה תצטרך תוך שנה לרכוש את 45% מהמניות אותן הוא מחזיק. שנבל: "החלטתי שהגיע הזמן לדאוג למשפחתי , ילדי ולהבטיח את עתידם". הפרטים המלאים והודעת החברה בכתבה

ימין: אורי שנבל מנכ"ל חברת סנורמה המייצגת את רויאל קריביאן בישראל ואדם גולדשטיין נשיא רויאל קריביאן ימין: אורי שנבל מנכ"ל חברת סנורמה המייצגת את רויאל קריביאן בישראל ואדם גולדשטיין נשיא רויאל קריביאן
התפתחות דרמטית בחברת סנורמה.
קשרי תעופה המחזיקה ב-55 אחוז מהבעלות על החברה הודיעה לבורסה כי אורי שנבל, החליט להפעיל את אופציית ה-put במסגרת ההסכם בין הצדדים מפברואר 2013, לפיה מהפעלת האופציה, קשרי תעופה תצטרך לרכוש לא יאוחר מתום 12 חודשים ממועד המימוש ובתנאי שהסכם הזיכיון עם רויאל קריביאן יהיה בתוקף במועד המימוש, תמורת כ-3.8 מיליון דולר, כך החברה מעריכה.
קשרי תעופה מציינת כי בערך הנוכחי המניות שווה כ-3.6 מיליון דולר וצופה כי כאשר המימוש יהיה בעוד שנה הערך יהיה שווה 3.8 מיליון דולר.
שנבל מסר בתגובה לדברים: ״אני כבר בן 72, בקרוב חוגג 50 שנות פעילות בענף התיירות. החלטתי שהגיע הזמן לדאוג למשפחתי, ילדי ולהבטיח את עתידם. עבדתי קשה בשביל זה. כל אחד מהצדדים נהנה מהעסקה״.
שנבל ימשיך לנהל ולעמוד בראשות חברת  סנורמה כפי שהוא עושה בהצלחה כיום.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעותמבזקים

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: