אא

קתאי פסיפיק מוסיפה טיסה חמישית לקו

השתתפות חסרת תקדים של בכירים מתעשיית התיירות והתעופה בטקס השקת קו הטיסות של קתאי פסיפיק בין הונג קונג ות"א. טרם המריאה הטיסה הראשונה מישראל הודיע בכיר חברת התעופה ההונג קונגית על הוספת טיסה שבועית חמישית החל מהסתיו

ג'ונתן ביילי|||| ג'ונתן ביילי||||
קתאי פסיפיק השיקה הבוקר (א') את הקו החדש בין תל אביב והונג קונג. מטוס האיירבוס A-350 של החברה נחת בנתב"ג בשעה 9:50, בטיסה ישירה מהונג קונג. השתתפות חסרת תקדים של הענף באירוע השקת הקו החדש, בנוכחות שר התחבורה, ישראל כ"ץ, שר התיירות, יריב לוין וסוכני נסיעות. טרם המריאה הטיסה הראשונה הודיע בכיר חברת התעופה ההונג קונגית כי החברה, שתפעיל החל מהיום ארבע טיסות שבועיות, תוסיף לקו טיסה חמישית החל מהסתיו. הקו יפעל בימים ראשון, שלישי, חמישי ושבת, וכאמור החל מהסתיו תורחב התדירות לחמש טיסות שבועיות. הטיסות מהונג קונג ינחתו בתל אביב ב-07:40 בבוקר וימריאו להונג קונג ב-13:50. "זהו יום חג לתעופה הישראלית השמים נפתחים גם למזרח, הישראלים טסים בזול והתיירים מגיעים", אמר שר התחבורה והמודיעין, ישראל כץ, שעלה לקבל את פניהם המופתעים של הצוות ו-280 הנוסעים, רובם תיירים מהונג קונג ומאוסטרליה.
השר כ"ץ: "זהו יום חג לתעופה הישראלית השמים נפתחים גם למזרח"השר כ"ץ: "זהו יום חג לתעופה הישראלית השמים נפתחים גם למזרח"
השר כ"ץ: "זהו יום חג לתעופה הישראלית השמים נפתחים גם למזרח"
שר התיירות, יריב לויןשר התיירות, יריב לוין
שר התיירות, יריב לוין
חברת אל על הייתה החברה היחידה עד כה שהפעילה טיסות ישירות בקו להונג קונג, ולדברי השר כניסת קתאי פסיפיק לתחרות על הקו תוזיל את מחירי הטיסות בין המדינות בשיעור של 10-15 אחוזים. מרשות שדות התעופה (רש"ת) נמסר כי כל הטיסות בקו לישראל מלאות עד אפס מקום עד חודש מאי והביקוש לקו הולך וגובר. המטוס צפוי להמריא מישראל היום בשעה 14:00 מיד לאחר טקס חגיגי שיתקיים בנתב"ג כשהוא כשהוא בתפוסה מלאה. מטוס ה A-350 הוא מטוס הדגל של חברת 'קתאי פסיפיק" וזאת הפעם הראשונה שהחברה מכניסה את המטוס לקווי התעופה שלה. במטוס שלוש מחלקות – מחלקת עסקים עם 38 מושבי מיטה, מחלקת תיירים פרימיום עם 28 מושבים ומחלקת תיירים עם 214 מושבים, אשר יחד עם רמת שירות מדרגה ראשונה של צוות הטיסה, ומערכת בידור מעולה בכל מחלקות השירות, מבטיחים לנוסעים חוויית טיסה בלתי נשכחת בטיסותיה של קתאי פסיפיק מתל אביב להונג קונג.
קתאי פסיפיק חונכת את הקו בין הונג קונג לישראל. צילום: אתר Cathay Pacificקתאי פסיפיק חונכת את הקו בין הונג קונג לישראל. צילום: אתר Cathay Pacific
קתאי פסיפיק חונכת את הקו בין הונג קונג לישראל. צילום: אתר Cathay Pacific מנכ"ל קתאי פסיפיק, אייבן צ'ו, אמר בעת ההכרזה על השקת הקו: "אנו נרגשים לחנוך קו טיסה ישיר לתל אביב, אשר ביססה את עצמה כבירה עסקית עשירה בתרבות ומתקדמת מבחינה טכנולוגית. כשוק חשוב במערך הטיסות שלנו, ישראל מציעה פוטנציאל עצום לעסקים וגם לנופש. יחד עם חנוכת הקוים לאחרונה למדריד ולגטוויק, קו חדש זה לתל אביב משקף את מחוייבותנו להגדיל ולהצמיח את רשת הקוים של קתאי פסיפיק ולהמשיך לחזק את מעמדה של הונג קונג כאחד מנמלי הבית המרשימים ביותר בעולם התעופה העולמי". קתאי פסיפיק, החברה בברית one world ומיוצגת בישראל על ידי חברת 'טל תעופה', הוכתרה בשנת 2014 על ידי SkyTrax כחברת התעופה הטובה בעולם ומדורגת בטופ 5 גם בשנים 2015 ו-2016.  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםכללי

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: