אא

עינת ינאי עוזבת את תפקידה כראש אגף שיווק באל על

אחרי 6 שנים בתפקיד ינאי יוצאת לדרך חדשה: "ברצוני להמשיך קדימה אל עבר יעדים חדשים", אמרה. דוד מימון, מנכ"ל אל על: "צר לנו על ההחלטה לפרוש, אך אני משוכנע כי עוד נכונו לעינת אתגרים רבים"

עינת ינאי. צילום: סיון פרג' עינת ינאי. צילום: סיון פרג'
אחרי 6 שנים בתפקיד, עינת ינאי, ראש אגף שיווק באל אל, מסיימת את תפקידה. ינאי, שתסיים את התפקיד בתוך כמה חודשים, נכנסה לתפקיד בתחילת שנת 2011 (אחרי 11 שנים כמנהלת מחלקת השיווק של yes) ומאז הובילה שורה של מהלכים. הבולטים שבהם: השקת מחלקת תיירים פלוס, פתיחת מותג הלואו קוסט Up מבית אל על, השקת הקו לבוסטון וגיבוש ההיערכות השיווקית בחברה לקראת קליטת מטוסי הדרימליינר. בנוסף  הובילה את שדרוג מערך הדיגיטל בחברה והפיכת אתר האינטרנט לגורם משמעותי במכירות החברה. "במהלך 6 השנים האחרונות הייתה עבורי אל על חלק בלתי נפרד אשר ליווה אותי בכל תחומי החיים", אמר ינאי. עוד אמרה, "כעת ברצוני להמשיך קדימה אל עבר יעדים חדשים. אל על היא הכי בבית בעולם לא רק כסיסמה אלא כחלק אמתי מהחיים. אני גאה להיות חלק ממשפחה זו ורוצה להודות לדוד מימון ולהנהלת החברה על האמון הרב לאורך השנים". דוד מימון, מנכ"ל אל על אמר: "ברצוני להודות לעינת על שנים ארוכות של מקצועיות במהלכן הצעידה את אגף השיווק של אל על בהצלחה רבה בפני מגוון עצום של אתגרים בלתי פוסקים. לצד גיבוש האסטרטגיה השיווקית של החברה, הצליחה עינת ליצור ממשק של שיתופי פעולה רבים הן בתוך החברה והן מחוצה לה. צר לנו על החלטה לפרוש אך אני משוכנע כי עוד נכונו לעינת אתגרים רבים".  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםמנהלים בתנועהדוד מימוןכללי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: