אא

מציצים 2

עזבו אתכם מחדר בבית מלון או מדירת Airbnb, בקרוב יושק מלון ראשון מסוגו: מלון פופ-אפ בסוכת מציל בחוף פרישמן בתל אביב - יוזמה משותפת של משרד התיירות, עיריית תל-אביב ורשת מלונות בראון במסגרת קמפיין בינלאומי לעיר. ומי יזכו ללון במלון על המים? רון חולדאי: "מאז הסרט 'מציצים' רבים חלמו לישון בסוכת מציל מול הים. בחודש הבא נגשים את החלום"

|הצילו: לישון בסוכת מציל בחוף פרישמן| |הצילו: לישון בסוכת מציל בחוף פרישמן|
עזבו אתכם מחדר בבית מלון או מדירת Airbnb, בקרוב יושק מלון ראשון מסוגו: מלון פופ-אפ בסוכת מציל בחוף פרישמן בתל אביב. מדובר ביוזמה משותפת של משרד התיירות, עיריית תל-אביב ורשת מלונות בראון במסגרת קמפיין בינלאומי לעיר שיתקיים בין התאריכים 15-25 במארס. היוזמה בהובלה משותפת של משרד התיירות, עיריית תל-אביב-יפו ועמותת עיר עולם נועדה לקדם את ישראל כיעד תיירות מוביל בעונות החורף והמעבר. קמפיין השיווק הבינלאומי יבוצע על ידי משרד התיירות כחלק מקמפיין Two Cities One Break המעודד תיירות לתל אביב ולירושלים במדינות שהוגדרו כיעדים פוטנציאלים לעידוד התיירות לארץ. ומי יזכה ללון בסוכה? מעיריית תל אביב נמסר היום (ג') כי במסגרת הפרויקט יוטסו ארצה אורחים מרחבי העולם שיזכו בתחרות בינלאומית המתקיימת בשיתוף ענקית התיירות HOTELS.COM כחלק מחבילת נופש של ארבעה ימים. הזוכים, זוג מכל מדינה, ילונו בלילה הראשון בסוכת המציל שכאמור תוסב לחדר מלון מפואר ברמה של חמישה כוכבים; ובשני הלילות הנותרים ילונו באחד ממלונות רשת בראון. האירוח בסוכת המציל המעוצבת יכלול מקלחת מפנקת, ארוחת בוקר, משרת ושירות חדרים יומי. כיצד משתתפים בתחרות? הקמפיין הבינלאומי שיתקיים ברשת בשיתוף ענקית התיירות Hotels.com, יקרא לגולשים מרחבי העולם להעלות תמונת אינסטגרם על רקע עיר מגוריהם כשהם לבושים בבגדים איתם יגיעו לחוף התל אביבי (בגדי ים, חלוקים, כפכפי אצבע וכו׳). על המשתתפים להירשם באתר התחרות citiesbreak.com ולהחזיק שלט עליו כתוב:  TAKEME2TELAVIV - התמונות המקוריות והוויראליות ביותר תבחרנה על ידי ועדת הפרויקט.
הצילו: לישון בסוכת מציל בחוף פרישמןהצילו: לישון בסוכת מציל בחוף פרישמן
הצילו: לישון בסוכת מציל בחוף פרישמן. הדמיה   לדברי שר התיירות, יריב לוין, "משרד התיירות עבר בשנתיים האחרונות מהפך בתפיסה השיווקית, וכיום אנחנו פורצים לנישות חדשות ומשתמשים באמצעים יצירתיים במיוחד ברשתות החברתיות. הפרויקט הוא חלק מקמפייןTwo Cities One Break המעודד תיירות לתל אביב ולירושלים. לכל עיר מאפיינים ייחודים לה, כאשר בתל אביב שמנו דגש על חיי לילה, קולינריה ובמיוחד חוף הים. אנו נמצאים בעיצומה של מגמת עלייה בכניסות תיירים, כאשר שנת 2016 הסתיימה עם עלייה של 4%". ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי: "מאז הסרט 'מציצים' רבים חלמו לישון בסוכת מציל מול הים. בחודש הבא עיריית תל אביב-יפו תגשים את החלום לעשרה מאושרים מרחבי העולם שיזכו לישון בסוכת מציל, שתהפוך למלון בוטיק מפואר. כמו בתחומים אחרים, גם בתיירות, העיר תל אביב-יפו הייתה ותהיה יצירתית ופורצת דרך. אנו עושים רבות כדי למצב את תל אביב-יפו כיעד תיירותי מוביל. חוף הים שלנו שכבר זכה להכרה בינלאומית מקבל היום, בזכות חשיבה יצירתית, תפקיד נוסף בקידום התיירות הבינלאומית".  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםכללי

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: