אא

כיצד הפכה MSC Cruises לאימפריה ימית?

MSC Cruises החלה את דרכה בשנת 2003 עם סדרת אוניות פאר ומאז צמחה בקצב אדיר. ב-2003 הפליגו איתה 127 אלף נוסעים, ואילו בשנת 2016 מספר הנוסעים זינק ל-1.8 מיליון

| |
MSC Cruises החלה את דרכה בשנת 2003 עם סדרת אוניות פאר: הראשונה נקראה LIRICA CLASS בהשקעה של 6 מיליארד אירו. מאז החלה לצמוח בקצב אדיר, עד שבשנת 2013 כבר היו ברשותה 12 אוניות פאר. עדות נוספת לצמיחה מטאורית זו ניתן ללמוד מהעובדות הבאות: ב-2003 הפליגו 127 אלף נוסעים, ואילו בשנת 2016 מספר הנוסעים זינק ל-1.8 מיליון. מספר זה צפוי לעלות ל-4.8 מיליון נוסעים עד 2026. טלי נוי, מנהלת מחלקת השיט של MSC ישראל מסבירה: "מדובר בחברת שיט בבעלות פרטית הגדולה בעולם, כאשר היא מחזיקה בתואר חברת השיט המובילה באירופה, דרום אפריקה ודרום אמריקה. אם נתמקד בשוק הישראלי, חשוב לציין שרק בשנה החולפת ראינו צמיחה של מעל 100% בנופשים שבחרו ב-MSC". החברה כבר בנתה תוכנית פיתוח בהשקעה של 9 מיליארד אירו במסגרתה יתווספו אוניות חדשות וחכמות ששתיים מהן מושקות השנה. האוניות החדשות והמדוברות של החברה בנויות תוך דגש על הטכנולוגיות המתקדמות ביותר ועם שת"פ עם חברת הטכנולוגיה המובילה סמסונג. מלבד זה החברה חתמה על הסכמים עם חברות המובילות בשוק, כל אחת בתחומה. בתחום הבידור - קרקס סירק דה סוליי; ובתחום הקולינריה - מתחם איטלי ושפים בעלי שם עולמי. לדברי נוי, "עד שנת 2026 יתווספו לחברה 11 אוניות חדשות, כאשר מרביליה כבר הושקה ביוני האחרון ואנו מצפים בשקיקה לאונית הסי סייד והסי ווי שיושקו בדצמבר 2017 וביוני 2018". MSC Cruises פועלת כיום ב-5 יבשות עם למעלה מ-190 מסלולי שיט בכל העולם המוצעים לאורחי MSC, עם נציגויות ב-67 מדינות, בהן ישראל, הנחשבת מאוד דומיננטית עבור החברה.
הקולקציה של MSC CRUISESהקולקציה של MSC CRUISES

הידעת?

MSC Cruises היא חברת שייט איטלקית בינלאומית הנחשבת למותג המוביל באירופה ולחברת השייט הרביעית בגודלה בעולם. ל-MSC Cruises הוענק לאחרונה התואר "BEST CRUISE LINE FOR NIGHTLIFE" ע"י אתר הדירוג הנחשב Cruise Critic - אחד מגופי הביקורת המשפיעים ביותר בתעשיית הקרוזים העולמית. זאת בהמשך לזכייתה בקטגוריה "10 Best Reader’s Choice 2016" ע"י המגזין USA Today’s.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזיםכללי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: