אא

ישראל התקבלה כחברה מן המניין ב'יורוקונטרול'

לאחר שנים של מגעים התקבלה ישראל לארגון האירופי לתעופה. דגל ישראל הונף לצד דגלי 41 המדינות החברות בכניסה למטה ה'יורוקונטרול'. רשות שדות התעופה תשלח נציג קבוע לפעילות במטה הארגון. שר התחבורה: "ההסכם החשוב ביותר שישראל חתמה עם האיחוד האירופי"

הדגל הישראלי בחזית משרדי "היורוקונטרול"- Eurocontrol - ארגון התעופה האירופאי הדגל הישראלי בחזית משרדי "היורוקונטרול"- Eurocontrol - ארגון התעופה האירופאי
הישג חשוב לרשות שדות התעופה הישראלית. ישראל מקיימת עם האיחוד האירופי כבר שנים רבות דיונים כדי לקבל את ישראל כחברה מן המניין בארגון התעופה האירופי, ה'יורוקונטרול' - Eurocontrol.  ההצטרפות לארגון התעופה מחייבת הסכמה של כל 41 החברות. לאחר ששר התחבורה, ישראל כץ, חתם על הסכם ההצטרפות לארגון לפני כחצי שנה, התקבלה הסכמה של כל 41 המדינות החברות לקבלת ישראל כחברה מן המניין, ודגל ישראל הונף לצד כל דגלי המדינות החברות בכניסה למטה הארגון בבריסל. עד עתה פרט לישראל רק מדינה נוספת מחוץ לאירופה, מרוקו, התקבלה לארגון. שר התחבורה, ישראל כץ, אמר בתגובה: "משמעות הכניסה של ישראל כחברה לארגון הינה היסטורית ותאפשר לישראל ליהנות מההטבות, להן זוכות חברות התעופה האירופיות. זה ההסכם החשוב ביותר שישראל חתמה עם האיחוד האירופי והוא מאפשר לראשונה לישראל ליהנות ממגוון שירותי תעופה חדשים, שמציע ארגון ה'יורוקונטרול', כגון: תכנון מתקדם של מערכת התעבורה האווירית וניהולה הבטוח והיעיל, ניהול ופרסום של מידע תעופתי וקשר ישיר למוקד המנהל את המרחב האווירי בשמי אירופה". רשות שדות התעופה תשלח נציג קבוע למטה הארגון, והוא יהיה חלק מהפעילות המבצעית השוטפת של הארגון. הנציג יעבוד במרכז המבצעים של ה'יורוקונטרול' ויקדם נושאים תעופתיים, כגון: הזנת תוכניות טיסה ישירות למערכת, ניהול עומס מטוסים במרחב האווירי ושיתוף פרסומי מידע תעופתי.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקים

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: