אא

MSC משיקה: MSC SEASIDE

הספינה, באורך 323 מ' תוכל להכיל על סיפונה 5,179 אורחים. אחותה התאומה, ה-MSC Seaview, תיכנס לשירות באפריל 2018 במערב הים התיכון. טלי נוי, מנהלת מחלקת קרוז ב-MSC ישראל: "עושים מאמץ להתאים את תאריכי ההפלגות ליעדים הנחשקים ביותר כך שיתאימו למשפחות בישראל"

MSC SEASIDE. צילום: אתר MSC|||שלב הבנייה. צילום: יח"צ MSC SEASIDE. צילום: אתר MSC|||שלב הבנייה. צילום: יח"צ
חברות MSC והמספנה האיטלקית FINCANTIERI חוגגות את הירידה למים של הספינה החדשה - MSC SEASIDE. הספינה, באורך 323 מטרים ובמשקל כ- 160,000 טונות, תוכל להכיל על סיפונה 5,179 אורחים ותצא לשייט ראשון בדצמבר 2017. זוהי הספינה הראשונה מבין שתי ספינות זהות לגמרי בדור ה-Seaside. אחותה התאומה, ה-MSC Seaview, צפויה להיכנס לשירות באפריל 2018 ותמוקם במערב הים התיכון. הספינות החדשות, המיועדות לנופש משפחתי, נבנו על ידי חברת MSC במספנת FINCANTIERI האיטלקית והן עוצבו כך שבכל מקום על הסיפון ניתן יהיה להביט על הים, עם טיילת של 360 מעלות, מעליות זכוכית פנורמיות, גשר זכוכית באורך 30 מטרים על הסיפון העליון ובקתות הממוקמת על החלק החיצוני של הספינה.
שלב הבנייה. צילום: יח"צשלב הבנייה. צילום: יח"צ
שלב הבנייה. צילום: יח"צ   בנוסף, על סיפון ה- MSC Seasides, ישנם 11 חדרי אוכל מתוכן 5 מסעדות ייחודיות, בהן- מסעדה פאן-אסיאתית ושני מזנונים המגישים אוכל 20 שעות ביממה. בגזרת האטרקציות ניתן למצוא על הספינה פארק מים הכולל 4 מגלשות, אומגה באורך 120 מטר ובריכה גדולה. בנוסף, מועדון היאכטות מציע 1600 מטר של מרפסת שיזוף פרטית, טרקלין ומסעדה פרטיים. הקונספט של ספינה-בתוך-ספינה הורחב ל-5 קומות וכולל שתי סוויטות, מרפסת גדולה עם פינת אוכל וג'קוזי פרטי. ה- MSC Seaside תעגון בנמל פורט-מאמי בדצמבר 2017 ותפליג לאורך השנה בקאריביים. בנוסף היא תעגון בנמלים כגון ג'ורג' טאון באיי קיימן, קוסומל במקסיקו ונסאו אשר בבהאמס. מאוקטובר 2018 תעגון גם ב- Ocean Cay MSC Marine Reserve- האי הפרטי בבהאמס, אשר כניסה אליו היא אך ורק לאורחי החברה. טלי נוי- מנהלת מחלקת קרוז MSC ישראל: "בשנים האחרונות אנו רואים מגמת עלייה במספר המשפחות הישראליות הבוחרות בקרוז כפלטפורמה בחופשה השנתית שלהן. אנו עושים את כל המאמצים להתאים את תאריכי ההפלגות ליעדים הנחשקים ביותר כך שיתאימו למשפחות בישראל. MSC Seaside עוצבה באופן מיוחד על מנת לספק לאורחים שלנו את מגוון הפעילויות והאטרקציות הייחודיות לחברתנו". צפו בסרט:

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזים

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: