NY
LONDON
BEIJING

לאחר 17 שנים: מיתוג מחדש לארקיע

ארקיע – מא' ועד כיף". מיתוג מחדש לחברה הכולל בין היתר לוגו ועיצוב צבעוני חדש למטוסים, הצטיידות במטוסים חדשים, אינטרנט אלחוטי ומערכות בידור במטוסים. במקביל החברה תשיק אפליקציה חדשה שתאפשר הושבה וצ'ק אין

ארקיע מתחדשת.

חברת התעופה השיקה בסף השבוע האחרון, מהלך מיתוג מחדש הכולל התחדשות משמעותית בתחום מטוסים, בתחום הטכנולוגיה והתקשורת וגם שינוי לוגו החברה.

ביום רביעי האחרון (10 למאי), התקיימה הטיסה הראשונה עם הלוגו והמיתוג החדש באחד ממטוסי הסילון (אמבראר) של החברה שנחת בנתב"ג, עם העיצוב, הלוגו וצבעי החברה החדשים וזאת לאחר הגיע ישירות לרומא מטולוז שעות ספורות לפני כן מיד בסיום עבודת העיצוב שלו. בלוגו החדש דגש מיוחד על האות a שנצבעה על הזנב של כל אחד ממטוסי החברה במסגרת הליך המיתוג החדש. המיתוג החדש כולל גם החלפת שטיחי המטוסים, הריפוד של כיסאות הנוסעים ומשענות הראש עליהם נתלו בדים מיוחדים, ואפילו הכוסות ישתלבו בצבעים החדשים שעל המטוסים החדשים.הגוונים החדשים אגב, נצבעו גם על גוף המטוס ובטנו כך שבכל עת יוכלו לצפות בעיצוב הייחודי החדש.

לטיסה הראשונה מרומא, התלוו בכירי החברה ובראשם ניר דגן מנכ"ל קבוצת ארקיע, עוז ברלוביץ מנכ"ל ארקיע אינטרנשיונל והאחראי על מהלך המיתוג החדש, המעצב ברוך נאה והאסטרטגית של הליך המיתוג לימור ארליכמן, שלא הצליחו להסתיר את התרגשותם מהמהלך החדש והמשמעותי עליו עבדו בחברה בשבעת החודשים האחרונים.

במסגרת המהלך, חודש והוגדל צי מטוסי החברה, הכולל 5 מטוסים סילוניים חדישים מסוג אמבראייר (אליהם יצטרף בתוך מספר חודשים מטוס שישי מסוג אמבראייר חדש), שני מטוסי בואינג 757-300, ובתוך כשנה ייקלטו גם מטוסי האיירבוס 321 NEO החדישים.

בחודשים הקרובים יתחילו לפעול במטוסי האמבראייר מערכות בידור ומדיה מבוססות רשת אינטרא-נט בשיטת bring your own device. מחברת ארקיע נמסר כי מערכות אלה, שיפעלו באמצעות אפליקציה ייעודית, יאפשרו לכל נוסע לצפות במהלך הטיסה במכשיר החכם (טלפון נייד, טאבלט) במגוון תכנים ללא תשלום.

במטוסי האיירבוס החדשים שיסופקו לחברה בשנת 2018, יוכלו הנוסעים לגלוש באינטרנט אלחוטי חינם.

כמו כן, השיקה החברה אפליקציה מתקדמת, הכוללת מידע הרלוונטי לנוסע ותאפשר הושבה וצ'ק אין מוקדמים.

במקביל, הגדילה ארקיע את מגוון יעדיה הבינלאומיים והשיקה חבילות נופש חדשות ליעדים חדשים ובינהם: בלגרד, באטומי, בוקרשט, סרדיניה, סלוניקי, מילאנו, קפריסין הצפונית ולונדון.

במסגרת המהלך החדש, עובדי החברה הממונים על מוקדי המכירות עברו הכשרות מיוחדות על מנת להרחיב את בקיאותם על יעדי החברה וזאת על מנת שיוכלו לספק ולהעניק טיפים מיוחדים לציבור לקוחות החברה שיטוסו למגוון היעדים הגדל של החברה.

המיתוג החדש כולל גם את מדי הדיילים והדיילות של החברה שזכו לעיצוב חדש.

המעצב ברוך נאה עם עוז ברלוביץ ודיילות ארקיע בשבוע שעבר ברומא (בתמונה מימין) ועם ניר דגן. צילומים: אביב חופי

המעצב ברוך נאה עם עוז ברלוביץ ודיילות ארקיע בשבוע שעבר ברומא (בתמונה מימין) ועם ניר דגן. צילומים: אביב חופי

לדברי ניר דגן, מנכ"ל קבוצת ארקיע המיתוג החדש הינו סיום של תהליך שנמשך למעלה משנתיים והינו פתיחה של הליך ותפיסה חדשים של החברה מה תהיה בעתיד. "אנחנו רוצים להציע לקהל לקוחותינו מגוון גדול ככל האפשר של אפשרויות חופש בכל צבע וטעם שיחפצו, וכל זאת באמצעות שירות מיטבי, טכנולוגיה ותקשורת ומטוסים חדישים ונוחים".

לדברי עוז ברלוביץ', מנכ"ל ארקיע אינטרנשיונל: "האפליקציה החדשה, שתושק בשבועות הקרובים, תאפשר לנוסעי ארקיע חוויית משתמש חדשנית, וכן מבצעים ומחירים ייחודיים למשתמשים. אנחנו מצטרפים לחברות התעופה הגדולות בעולם ונאפשר ללקוחותינו המשתשמים באפליקציה גישה למידע המהימן והעדכני ביותר, נציג בפניהם את כל אפשרויות החופשה ונציע להם גם שירותי טרום טיסה מתקדמים, דוגמת הזמנת מקום ישיבה במטוס וצ'ק אין".

ברלוביץ הוסיף כי האפליקציה החדשה תציג פונקציות חדשות הכוללות מגוון פרטים בנוגע לכל מלון המוצע במערכת, מיקומו על גבי מפה, השירותים המוצעים בו ועוד.

על מהלך המיתוג מחדש של חברת ארקיע חתום ברוך נאה והאסטרטגית לימור ארליכמן.

כל מטוס בצבע שונה. ארקיע והמיתוג החדש. צילום יח"צ

כל מטוס בצבע שונה. ארקיע והמיתוג החדש. צילום יח"צ

האות a על זנבי המטוסים. כל מטוס בצבע שונה. צילום יח"צ

האות a על זנבי המטוסים. כל מטוס בצבע שונה. צילום יח"צ

מיתוג מחדש למדי העובדים. צילום יח"צ

מיתוג מחדש למדי העובדים. צילום יח"צ

 

תגובות פייסבוק

תגובות