אא

חדש מבית לופטהנזה: צ'ק-אין אוטומטי לשירות הנוסעים בכל חברות התעופה

חברת התעופה הגרמנית, באמצעות חברת בת, השיקה אתר ייחודי, AirlineCheckins.com, המבצע צ'ק-אין אונליין עבור הנוסע ושולח לו 'בורדינג פס' כולל בחירת מושב. השירות חינמי לנרשמים ותקף לכל חברות התעופה המאפשרות צ'ק-אין אונליין

AirlineCheckins.com: אתר ייחודי AirlineCheckins.com: אתר ייחודי
כידוע, מרבית חברות התעופה הבינלאומיות מציעות וממליצות לנוסעים לבצע צ'ק-אין אונליין כדי לחסוך זמן, ובחברות מסוימות גם כסף, בתורים הארוכים לפני הדלפקים בנמלי התעופה. תהליך ביצוע הצ'ק-אין העצמי אומנם אינו מסובך, אך הוא דורש זמן וטירחה בימים הסמוכים לטיסה. והנה בחברת לופטהנזה הגו רעיון: אם כבר רכשת כרטיס טיסה, מדוע להטריד אותך פעם נוספת, אם אפשר לבצע עבורך צ'ק-אין באופן אוטומטי ולשלוח אליך במייל את 'הבורדינג פס' הכולל מושב עפ"י העדפתך. לצורך שירות זה השיקה חברת הבת של לופטהנזה את האתר AirlineCheckins.com, שנוסה בגרסת בטא בשנה האחרונה ע"י 5,000 משתמשים, ומעתה הוא זמין לכל ומספק שירות הפקת 'בורדינג פס' בחינם לכל הנוסעים בכל חברות התעופה.

ומה צריך לעשות כדי לזכות בשירות?

להירשם לאתר ולמלא פרופיל אישי, הכולל העדפות טיסה, ולציין את פרטי כרטיסי הטיסה המוזמנים שבידי הנוסע. כל נרשם יקבל כתובת מייל אישית באמצעותה יישלח אליו ה'בורדינג פס', שיופק מיידית עם פתיחת מועד הצ'ק-אין האינטרנטי של חברת התעופה, וזאת כדי לשריין מושב המתאים ביותר לנוסע. המייל האישי הוא המפתח לצ'ק-אין אוטומטי. כל הזמנת טיסה אונליין באמצעות המייל האישי הנ"ל, ולא משנה באיזה ערוץ הזמנות - אתרי חברות התעופה, אתרי הזמנות בינלאומיים או משרדי נסיעות אינטרנטיים - תירשם באתר ובאופן אוטומטי יופק לנוסע 'בורדינג פס'. ההרשמה והפרופיל האישי תקפים לכל הטיסות העתידיות, ובאתר ניתן יהיה למצוא גם היסטוריה של כל הטיסות עבורן ביצע האתר צ'ק-אין אוטומטי.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםכללי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: