אא

לונלי פלאנט כחול לבן

נמאס לכם מאירופה הקלאסית וגם את ניו יורק מיציתם עד דק? שנת 2017 כבר כאן ואיתה יעדי נופש חדשים. לאן נטוס השנה? פספורט משרטט את מפת התיירות היוצאת בשנה האזרחית החדשה. כתבה ראשונה בסדרה

היעדים החדשים של 2017|זלצבורג. צילום אור קפלן|הואה הין היעדים החדשים של 2017|זלצבורג. צילום אור קפלן|הואה הין
2017 כבר כאן ואיתה "פסטיבל היעדים החדשים" המסורתי של תעשיית התיירות והתעופה. השנה, כמדי שנה, העוסקים במלאכה רוצים להביא בשורה חדשה לשוק ולהציג חלופות אטרקטיביות ליעדים השחוקים למשל באירופה הקלאסית. אך גם ובעיקר, לשים את היד על היעד המניב הבא ולפתוח יעד חדש (טיסה ישירה ושירותי קרקע) שאין בו תחרות למשל מול חברות לואו קוסט. אז מה צפוי לנו השנה? פספורט משרטט את מפת התיירות היוצאת לשנת 2017: הואה הין, תאילנד לא רק קופנגן ופוקט. חברת התעופה אל על וסוכנות הנסיעות אשת טורס הכריזו על השקת יעד חדש השנה: עיירת הנופש הואה-הין בתאילנד. במסגרת השת"פ בין שני הגופים האמורים יוצעו למכירה חבילות נופש שיכללו טיסה לבנגקוק והעברה בנסיעה של כשעתיים וחצי להואה-הין במחירים של החל מ-1,400 דולר ל-7 לילות במלון 5 כוכבים על בסיס ארוחת בוקר בחודשים מארס-מאי-יוני; ו-1,600 דולר לאדם בחודשים דצמבר, פברואר, חגים וקיץ. "מדובר ביעד חדש שמרבית הישראלים לא שמעו עליו, מה שהופך אותו ליעד אטרקטיבי", אומרת עינת ינאי, מנהלת השיווק של אל על.
הואה הין, תאילנד. צילום: 123rfהואה הין, תאילנד. צילום: 123rf
הואה הין, תאילנד. צילום: 123rf   אנטבה, אוגנדה אוגנדה, זו שהרצל רצה להקים בה את מדינת היהודים, היא לוקיישן שעדיין לא נכבש על ידי התייר הישראלי. אך תמונת המצב צפויה להשתנות בחודש אפריל הקרוב. כך מקווים בחברת "כרמל תיירות" שתוציא טיול מאורגן של 8 ימים בתאריכים שונים במהלך חודש אפריל במחיר של החל מ-2,150 דולר לאדם ו-2,850 דולר עם אטרקציית הגורילות, בטיסה ישירה חכורה שח 5 שעות טיסה לשדה התעופה באנטבה.
אוגנדה. צילום: ספיר פרץ זילברמןאוגנדה. צילום: ספיר פרץ זילברמן
אוגנדה. צילום: ספיר פרץ זילברמן   קופנהגן, דנמרק קופנהגן, בירת ממלכת דנמרק והעיר הגדולה במדינה, היא היעד החדש של איסתא. בחודשים יולי-אוגוסט, סוכנות הנסיעות תפעיל טיסה ישירה חכורה עם טרוול סרביס אל היעד. "הטיסה תצא בכל יום שבת (טיסת בוקר הלוך וטיסת צהריים חזור) לשבעה לילות בכפר נופש בסגנון אגם גארדה על בסיס לינה בלבד ורכב שכור תמורת 900 אירו לאדם", מפרט רונן קרסו, סמנכ"ל השיווק של איסתא. טיסות ישירות לקופנהגן -איסתא   זלצבורג, אוסטריה יעד חדש אחר של איסתא היא זלצבורג שבאוסטריה, ארצו היפיפייה של מוצארט במרכז אירופה. הנוף האלפיני ואתרי הסקי האיכותיים המנקדים את רכסיה, מושכים אליה נחילי תיירים מכל העולם בעונת החורף. אך, זלצבורג השופעת נחלים, אגמים, ירוק אינסופי ועיירות ציוריות קטנות - היא לוקיישן מצוין גם לחופשת קיץ לכל המשפחה. בעיקר בשל טיולי הטבע והאטרקציות הרבות שהיא מציעה כמו מערת הקרח, מערות מלח, רפטינג, קניוניג, רכיבת אופניים ועוד. איסתא תפעיל לזלצבורג טיסת שכר ישירה חכורה עם סאן דור, 3.5 שעות טיסה כל שבת בחודשים יולי-אוגוסט. 900 אירו לאדם לחבילה הכוללת טיסה, 7 לילות ורכב שכור.
זלצבורג. צילום אור קפלןזלצבורג. צילום אור קפלן
זלצבורג. צילום אור קפלן   הונג קונג אז נכון שאל על כבר טסה ישיר להונג קונג, אבל כניסתה של חברת התעופה קתאי פסיפיק שתפעיל החל מחודש מארס 2017 קו טיסות ישיר מתל אביב, תנגיש עוד יותר את הונג קונג לתייר הישראלי. במובן זה, שתשבור (כך מקווים) את מונופול המחירים של אל על. קתאי פסיפיק, הנחשבת לאחת מחברות התעופה הטובות בעולם ומיוצגת בארץ על ידי טל תעופה, תפעיל מנתב"ג ארבע טיסות שבועיות (ג', ה', שבת ו-א' בשעה 13:50) במחירים של החל מ-870 דולר במחלקת תיירים ו-1,550 דולר בתיירים פרימיום ו-2,750 דולר במחלקת עסקים.
הונג קונגהונג קונג
הונג קונג   קרקוב, פולין קרקוב שבפולין היא אחת היעדים החדשים של סאן דור ב-2017. החברה תפעיל החל ממארס שתי טיסות שבועיות (ב' ו-ו') לעיר השנייה בגודלה בפולין במחיר של החל מ-350 דולר לכרטיס. קרקוב, הממוקמת בדרום פולין, הפכה בשנים האחרונות לאחד מיעדי התיירות החדשים הפופולריים ביותר באירופה, בין היתר בזכות היותה משופעת במוסדות תרבות ואומנות, חנויות אופנה וגלריות רבות זאת בצד היסטוריה ומורשת יהודית ארוכת שנים. גם סצנות האוכל המקומית וחיי הלילה משגשגות שם.  "קרקוב מציעה שילוב של היסטוריה, אומנות ותרבות. אנו מאמינים כי קרקוב, בדומה לברלין ופראג, תהפוך ליעד אהוב על ידי הישראלים. לוח זמני הטיסות מאפשר חופשות מגוונות -  סוף שבוע בעיר או חופשות קצרות באמצע השבוע", אומרת עדי הנגבי, מנהלת השיווק של סאן דור.
קרקוב, פולין. צילום: יח"צקרקוב, פולין. צילום: יח"צ
קרקוב, פולין. צילום: יח"צ   מלאגה, ספרד החל מחודש מאי 2017 תציע סאן דור שתי טיסות שבועיות (א' ו-ה') למלאגה במחירים של החל מ-450 דולר לאדם. מלאגה, עיר הולדתו של פיקאסו, מהווה שער כניסה לרצועת החוף  של קוסטה דל סול  ("חוף השמש") המתפרשת על פני כ– 200 ק"מ. בין האטרקציות המרכזיות בעיר מבצר אלקזבה (Alcazaba), מצודת גי'ברלפארו (Castillo de Gibralfaro) והקתדרלה העירונית. לדברי מיקי שטרסבורגר, מנכ"ל סאן דור,  מלאגה - מרכז עסקי, תעשייתי ותיירותי מהחשובים בספרד - מהווה נדבך טבעי לרשת הנתיבים המתפתחת של קבוצת אל על לאזור המונה כ–6 יעדים לצד ברצלונה, מדריד, ולנסיה, איביזה וליסבון. "מלאגה, עשירה במורשת ותרבות יהודית, עיר הולדתו של רבי שלמה אבן גבירול, מהווה גם נקודת גישה קלה לביקור במרוקו. בכוונת החברה גם להשקיע משאבים ולנצל פתיחת הנתיב לחיזוק התיירות הנכנסת מספרד לישראל".
מלאגה. צילום: .123rfמלאגה. צילום: .123rf
מלאגה. צילום: .123rf      

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמדריך יעדיםכללי

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: