אא

הישג חשוב לאופרן: תייצג בישראל את מותגי סטארווד

תשווק גם את 10 מותגי רשת המלונות לשעבר, בישראל, יוון וקפריסין, תחת הנציגות הבלעדית של רשת מלונות מריוט העולמית, המונה לאחר רכישת סטארווד כ-5,700 בתי מלון ביותר מ-110 מדינות. אופיר דנאי: "מעתה נוכל להציע פתרונות לינה, קבוצות ואירועים במגוון יעדים חדשים באירופה ובשאר העולם"

צילום: 123rf|הישג לאופרן: תייצג בישראל את מותגי סטארווד (לשעבר). צילום: 123rf||אופיר דנאי צילום: 123rf|הישג לאופרן: תייצג בישראל את מותגי סטארווד (לשעבר). צילום: 123rf||אופיר דנאי
נציגות מריוט בישראל, יוון וקפריסין, המופעלת על ידי חברת אופרן (GSA), תייצג החל מהיום (שני) למטרות שיווק ומכירות גם את מלונות מותגי סטארווד (לשעבר), זאת בהמשך להשלמת העסקה לרכישת סטארווד על ידי רשת מריוט בספטמבר 2016. במסגרת הזיכיון לנציגות הבלעדית של רשת מלונות מריוט העולמית, תשווק חברת אופרן, באופן בלעדי, את כלל מותגי מריוט לקהל הישראלי, כמו גם לקהלים היווני והקפריסאי, כאשר אלו יכללו מעתה 10 מותגים, אשר השתייכו עד לאחרונה לרשת סטארווד. אופיר דנאי עשרת המותגים שמצטרפים לייצוג על ידי מריוט ישראל הינם: Sheraton® , Westin®, W®, St. Regis® ,Le Méridien®, Four Points® by Sheraton, Aloft®, Element®, The Luxury Collection® ו- Tribute Portfolio™. מלונות מותגים אלו, מכפילים את הנוכחות של רשת מריוט באירופה, כולל הוספת מספר יעדים חדשים לחלוטין לרשת, כדוגמת קרואטיה, סלובניה, מלטה ובולגריה, והרחבה משמעותית ביעדים אחרים כגון יוון, איטליה, גרמניה, פולין, אוסטריה ועוד. הרחבה משמעותית נוספת בזכות הצטרפות מותגים אלו תתאפשר גם ביעדים מרכזיים באסיה, במרכז אמריקה ובדרום אמריקה. בשוק המקומי בישראל מיוצגים שניים מבין המותגים שיצטרפו - מלון שרתון תל אביב, ומלון W הצפוי להיפתח בשנה הקרובה ביפו. לדברי אופיר דנאי, מנכ"ל חברת אופרן: "החברה שמחה וגאה על ההזדמנות שניתנה לה להרחיב את שיתוף הפעולה עם רשת מריוט, שהיא רשת המלונאות הגדולה והמובילה בעולם: בגודל, בפריסה, באיכות וברמת השירות. מעתה נוכל להציע פתרונות לינה, קבוצות ואירועים במגוון יעדים חדשים באירופה ובשאר העולם, כמו גם להרחיב את הפעילות שלנו ביעדים הקיימים. אנו רואים בשיתוף הפעולה עם רשת מריוט השלמה לפעילויות האחרות שלנו, בעיקרן היותה של אופרן החברה הגדולה בישראל להשכרת רכב לחו"ל, והזדמנות יוצאת דופן להעמקת הקשרים עם ענף הנסיעות."  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםכלליאופרןסטארוודאופיר דנאי

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: