אא

הרכש המפתיע של תלמה נסיעות

פרסום ראשון: מי שהיתה עד לא מכבר מנהלת המכירות של קבוצת לופטהנזה תנהל את קרן ההשקעות של החברה "בסטארט אפים" בתחום התיירות והנסיעות ואת תחום היזמות. ארז שמול: ״אנחנו גאים בהבעת האמון בחברה מצד אנשים בכירים מעולם התעופה המצטרפים לקבוצת תלמה"

חיזוק לחברת תלמה - דניאלה סער וארז שמול ||חיזוק לחברת תלמה - דניאלה סער וארז שמול חיזוק לחברת תלמה - דניאלה סער וארז שמול ||חיזוק לחברת תלמה - דניאלה סער וארז שמול
מינוי חדש בחברת תלמה נסיעות. דניאלה סער, מצטרפת לחברת הנסיעות המעבה את שורותיה לא רק במשרדי נסיעות. סער, שימשה כמנהלת המכירות הראשית של קבוצת לופטהנזה בשנתיים האחרונות, בעלת ניסיון רב בענף התעופה בו עשתה מגוון תפקידים בכירים בחברת לופטהנזה. לאחר סבב המינויים האחרון בחודש ינואר בקבוצת לופטהנזה הוצע לסער תפקיד ניהולי בכיר בחו"ל בקבוצת התעופה. במסגרת תפקידה החדש בתלמה, תנהל סער את קרן ההשקעות של החברה ב"סטארט אפים" בתחום התיירות והנסיעות ותהיה אחראית בנוסף על היזמות וההשבחה בחברת תלמה נסיעות. ארז שמול, יו"ר תלמה נסיעות אמר לפספורטניוז על המינוי החדש: ״אנחנו גאים בהבעת האמון בחברה מצד אנשים בכירים מעולם התעופה המצטרפים לקבוצת תלמה, אנשי תעופה הכי טובים שיש כיום בתחום. אני בטוח שההצטרפות של דניאלה תתרום מאד לקבוצה עם כל המקצועיות, הניסיון והידע שהיא מביאה איתה״.  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעותמבזקיםכללי

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: