אא

כוכבים ל-7 ממלונות 'רשת פתאל'

משרד התיירות העניק דירוג כוכבים למלונות הרשת שהוגשו לדירוג, שלושה מהם קיבלו את הדירוג הגבוה ביותר. דוד פתאל: "הרשת שמה לעצמה למטרה להוביל את ענף המלונאות בישראל"

מלון הרודס ים המלח: 5 כוכבים סופריור. צילום: פתאל מלון הרודס ים המלח: 5 כוכבים סופריור. צילום: פתאל
משרד התיירות העניק דירוג כוכבים ל-7 ממלונות רשת 'פתאל'. רשת המלונות הגישה שבעה מתוך 38 מלונותיה לדירוג כוכבים רשמי של משרד התיירות, שהחליט לאחר בחינת הבקשה לפי שלל פרמטרים לדרג את המלונות. בטקס חגיגי שהתקיים במלון הרודס בת"א, הכריז מנכ"ל משרד התיירות, אמיר הלוי, על הדירוג. המלונות שזכו לדירוג הגבוה ביותר – 5 כוכבים סופיריור:
  • הרודס הרצליה
  • ארמונות הרודס אילת, הכוללים את מלון הרודס פאלאס, מלון הרודס ויטאליס ומלון הרודס בוטיק
  • הרודס ים המלח
  המלונות זכו לדירוג 5 כוכבים:
  • לאונרדו פלאזה ירושלים
  • U SUITES (אילת)
  המלונות שדורגו 4 כוכבים סופריור:
  • לאונרדו ירושלים
  • לאונרדו פלאזה אשדוד
  דוד פתאל, יו"ר ומנכ"ל הרשת: "אנו שמחים על הכבוד שניתן לנו ממשרד התיירות בדירוג החדש של מלונות הרשת. אין ספק כי ההשקעה וההקפדה של מנהלי המלונות, הן ברמת השירות והן בנראות, מביאה את הרשת להיות חוד החנית של ענף המלונות בישראל עם שלושה מלונות בדירוג של 5 כוכבים סופיריור. הרשת שמה לעצמה למטרה להוביל את ענף המלונאות בישראל הן בהיבטי החדשנות והן בהיבטי האירוח, והדירוג החדש ממחיש זאת בהחלט". יריב לוין, שר התיירות, מסר: "אני מברך על הצטרפותה של רשת פתאל לדירוג המלונות של משרד התיירות. הצטרפותה משמעותית ביותר, בהיותה מהמובילות את תעשיית התיירות ובעלת מספר המלונות הגדול בישראל. תהליך הדירוג משביח את המוצר התיירותי, תורם לאיכותו, ובהמשך לכך – מוזיל את הנופש בישראל. אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה של רשת פתאל המצטרפת לעשרות רבות של מלונות שכבר דורגו, במסגרת פעולות משרד התיירות לקידום שקיפות ומידע אובייקטיבי לטובת התיירים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקים

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: