אא

אמדאוס תעניק חסות למרתון פיתוח למיזמים חדשים בתיירות

מאות משתתפים במרתון פיתוח של בית הספר למדעי המחשב במסלול האקדמי של המכללה למינהל, שיערך ב-30-31 במרץ, ינסו לפתח את המיזמים המבטיחים ביותר משלב הרעיון הראשוני ועד לאבטיפוס. הצוותים הנבחרים יזכו בפרסים. אמדאוס: "המטרה לקדם מיזמים טכנולוגים חדשים שיקלו על הנוסעים בשלל דרכים"

מחפשים אחר הטכנולוגיות הבאות בתחום התיירות החכמה והסייבר. צילום: 123rf מחפשים אחר הטכנולוגיות הבאות בתחום התיירות החכמה והסייבר. צילום: 123rf
  המטרה: פיתוח מיזם בתחום התיירות משלב הרעיון הראשוני ועד להצגת אבטיפוס בפרק זמן של עד 36 שעות. המיקום: במרתון פיתוח (האקתון) של בית הספר למדעי המחשב במסלול האקדמי של המכללה למינהל, שיערך ב-30-31 במרץ. מעל ל-200 סטודנטים, מתכנתים, מהנדסי תוכנה, מעצבים ומנהלי פרויקטים מכל רחבי הארץ יעברו את כל שרשרת הפיתוח של מיזם בשלושה מסלולי פיתוח: תיירות חכמה, סייבר ומסלול כללי. המרתון הינו יוזמה של סטודנטים מבית הספר, בראשות עמית סנדק, סטודנט שנה ג'. ההשתתפות היא חינם ונתמכת על ידי נותני חסות, בהם: אמדאוס, IBM, Inneractive- המפתחת טכנולוגיות AdTech, OWASP, Samsung Next וחברת שירותי הענן Spotinst. צוות השיפוט יורכב מבכירי התעשיה ומבעלי תפקידים בחברות נותנות החסות, שגם ישמשו כמנטורים עבור הצוותים. נותנות החסות וכן חברת הגיוס להייטק אתוסיה, ייקחו חלק באירוע, במטרה לאתר ולגייס את המפתחים המבטיחים ביותר. הצוותים הזוכים, אשר יציגו את המיזמים המבטיחים ביותר, יזכו בפרסים כגון מענק של 10,000 ₪ להמשך הפיתוח, ופרסים נוספים. גדי מור, מנכ"ל אמדאוס ישראל: "חברת אמדאוס רואה בפיתוחים וחדשנות טכנולוגית ערך עליון ועל כן בחרה לקחת חלק פעיל בתחרות ColmanHack במכללה למנהל, זאת מתוך מטרה לקדם מיזמים טכנולוגים חדשים שיקלו על הנוסעים בשלל דרכים, וכן לעודד יזמים יזמות צעירים ליזמות לפיתוחים טכנולוגים חדשניים נוספים". ד"ר יהודה אלמליח, דיקאן ביה"ס למדעי המחשב: "השילוב בין החדשנות של המפתחים הצעירים לניסיון והידע של המנטורים הוא הנוסחה המנצחת שהביאה לישראל את התואר 'אומת סטארטאפ'. החלטנו להקדיש את חלק הארי של אירוע ה- ColmanHack לשניים מהתחומים המעניינים ביותר בתעשיית הטכנולוגיה היום: תיירות חכמה וסייבר, כדי לאפשר למתכנתים הצעירים של היום לחוות את האתגרים האמיתיים של תעשיה מרתקת אשר עתידה לשנות את חיי כולנו בשנים הקרובות."

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםPassportech&Bizאמדאוס

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: