אא

טאץ' דאון: הדרימליינר נחת

המטוס המתקדם, בואינג 787-9, שנחת הבוקר בנתב"ג התקבל בטקס רב משתתפים ועם זרנוקי המים המסורתי אך גם במחאת עובדי התחזוקה שניצלו את ההזדמנות למחות על תנאי העסקתם. דוד מימון: "המטוס הזה כשמו כן הוא, חלום. אשרינו שזכינו". מי עוד באו לברך?

מימין לשמאל:נ ד'ר יחיאל לסרי מימין לשמאל:נ ד'ר יחיאל לסרי
טאץ' דאון. מטוס הדרימליינר המתקדם, בואינג 787-9, החדש והראשון של אל על נחת הבוקר (ד') בנמל התעופה בן גוריון. המטוס שעשה את כל הדרך הארוכה משדה התעופה של יצרנית המטוסים בואינג בסיאטל, התקבל בטקס רב משתתפים, למעלה מ-2,500 איש, עם זרנוקי המים המסורתי המכונה הסלנה. אך לא רק. גם עובדי התחזוקה של החברה, המוחים מזה זמן מה על פיצוץ המו"מ עימם בדבר תנאי העסקתם, קידמו את המטוס במחאה שקטה יחסית. שרו את ההמנון התקווה כשידם מונפת ומאוגרפת. גם שר התחבורה ישראל כץ, ראש עיריית אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי ובכירי בואינג באו לברך את אל על. הדרימליינר המדובר הוא הראשון מבין 16 שרכשה החברה בעסקה של למעלה מ-1.25 מיליארד דולר. יתר הדרימליינרים ייקלטו בצי המטוסים של אל על בהדרגה עד שנת 2020 ויחליפו בשנים הקרובות את צי המטוסים הישן, בואינג 747 ו-767. צילומים: ספיר פרץ זילברמן שר התחבורה, ישראל כץ, אמר בטקס: "אני יודע שיש כאן עובדים שמודאגים אבל אל על מתרחבת ותקלוט עובדים חדשים". שר התיירות, יריב לוין, לא נכח. בין הנוכחים נצפו: דוד עברי, מנכ"ל בואינג ישראל, אליעזר שקדי, מנכ"ל אל על לשעבר, קובי זוסמן, מנכ"ל יאט"א, יואל פלדשו, מנהל רת"א, חיים רומנו, מנכ"ל אל על לשעבר, ניר דגן, מנכ"ל ארקיע ובכירים נוספים. המטוס הגיע הבוקר לישראל כשעל סיפונו משלחת גדולה של הנהלת אל על בהם: דוד מימון, המנכ"ל, אלי דפס, יו"ר הדירקטוריון, תמי מוזס, סגנית יו"ר הדירקטוריון, ירום ודיש, מנהל אל על סניף ישראל, מירה פיזיצקי, ראש אגף השיווק של אל על ולצידם סוכני נסיעות מהמובילים בישראל בהם: עופר חודורוב, מנכ"ל קבוצת דיזנהאוז btc, ארז שמול, בעלי תלמה ועוד. דוד מימון, מנכ"ל אל על אמר בטקס: "זהו יום חג עבורנו. נחת המטוס הטוב בעולם"; "המטוס הזה כשמו כן הוא, חלום. אשרינו שזכינו"; "בתחילת הדרך עמדו בפנינו אתגרים רבים אבל החלום, הציפור המופלאה הזו, קרמה עור וגידים". מימון, לא התייחס ישירות להפגנת עובדי התחזוקה אלא אמר: "עובדי אל על, אתם מסורים ויחד נאחד כוחות וננצח את התחרות".
את טיסת הבכורה לישראל ביצעו הקברניטים אלי נרי ורועי בנימיני וקצין ראשון אריאל להב. טייסי טיסת הבכורה של הדרימליינר, קברניטים נועם דורון ואלי נרי

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםדוד מימוןכללי

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: