אא

אגדה ווקאלית נוחתת בישראל

זמרת הסופרן והשחקנית האנגלייה שרה ברייטמן מגיעה למופע אחד בלבד בחודש יולי, כחלק מסיור ההופעות העולמי החדש שיעבור בחמש יבשות ויכלול 180 הופעות לקראת השקת האלבום החדש שלה HYMN

שרה ברייטמן. באדיבות OG Music Business |שרה ברייטמן. באדיבות OG Music Business שרה ברייטמן. באדיבות OG Music Business |שרה ברייטמן. באדיבות OG Music Business

שרה ברייטמן מגיעה לראשונה לישראל, למופע אחד בלבד ב-9 ביולי בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב.

זמרת הסופרן והשחקנית האנגלייה ידועה בעיקר בזכות תפקידיה הראשיים בהפקות במחזות הזמר המקוריות: פאנטום האופרה, קאטס ורקוויאם, וכן בביצוע המופלא של Time to say good by יחד עם אנדראה בוצ'לי.

ברייטמן תחזקה גם קריירת סולו מפוארת שבה פיתחה סגנון ייחודי שנקרא קלסיקה-פופ, סגנון פופ אופראי המהלך על הקו דק בין פופ למוזיקה קלאסית.

ברייטמן מכרה יותר מ-30 מיליון אלבומים והיא האמן היחיד שצעד במקביל הן במצעד הריקודים והן בזה של המוזיקה הקלאסית של .Billboard בנוסף, השיגה יותר מ-180 אלבומי זהב ופלטינה ביותר מ-40 מדינות.

היא ידועה גם בזכות הדמות האייקונית שגילמה בסרט "פנטום האופרה", שפס הקול שלו מכר יותר מ-40 מיליון עותקים. הדואט שלה עם בוצ'לי ,Time to say good by - הפך להצלחה בינלאומית עם מכירות של 12 מיליון עותקים ברחבי העולם.

שרה ברייטמן. באדיבות OG Music Business

אלבומיה של ברייטמן Eden, La luna, Harem & Symphony הובילו את מצעדי ה Billboard-ושימשו בסיס לסיורי הופעות עולמיים.

בנוסף, ברייטמן הופיעה באירועים יוקרתיים כמו הקונצרט לזכרה של הנסיכה דיאנה ב-2007, המשחקים האולימפיים בברצלונה ב-1992 והמשחקים האולימפיים בבייג'ינג ב-2008.

במסיבת העיתונאים בלונדון לקראת השקת סיור ההופעות העולמי החדש שיעבור בחמש יבשות ויכלול 180 הופעות, סיפרה ברייטמן: "אני כל כך נרגשת לחלוק את האלבום הזה עם כולם. ואני בציפייה לשיר את השירים מתוכו ברחבי העולם. כל פרויקט שאני עובדת עליו מגיע ממקום מאוד אמוציונלי ורציתי ליצור כאן משהו יפה ומרומם. בשבילי HYMN מרמז על אושר, תחושה של תקווה ואור, משהו מוכר ובטוח ואני מקווה שרגשות אלו יהדהדו מתוך המוזיקה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץמבזקיםכללי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: