אא

אטלנטיס דובאי: חוויות של פעם בחיים

בין אם אתם מחפשים ריגושים, חובבי ספורט או מים או מחשיבים עצמכם לפודיז, כדאי לכם לסמן וי ב- bucket list שלכם על ביקור באתר הנופש הייחודי והמרהיב אטלנטיס, דה פאלם. הנה מקצת מהפעילויות המומלצות במתחם הנופש שאסור לכם להחמיץ. תוכן פרסומי

מלון אטלנטיס דה פאלם בדובאי. צילום: יח"צ מלון אטלנטיס דה פאלם בדובאי. צילום: יח"צ

מארוחות גורמה של חמישה כוכבים ועד צלילה עם כרישים, לאתר הנופש אלנטיס יש שפע של חוויות להציע עבור כל אחד בכדי להפוך את הקיץ הקרוב לבלתי נשכח.

בין אם אתם מחפשים ריגושים, חובבי ספורט או מים או מחשיבים עצמכם לפודיז, כדאי לכם לסמן וי ב- bucket list שלכם על ביקור באתר הנופש הייחודי והמרהיב אטלנטיס, דה פאלם. בריזורט תוכלו למצוא מגוון רחב של אטרקציות וחוויות מרגשות ושלל אפשרויות לפעילויות ייחודיות ובלתי נשכחות, ריכזנו עבורכם כמה מהפעילויות המומלצות והמיוחדות ביותר מתחם הנופש שפשוט לא תרצו להחמיץ!

1. Aquatrek Xtreme – סיור רגלי מתחת למים באחד מהאקווריומים הפתוחים הגדולים בעולם!

מי שמחפש את החוויה התת ימית האולטימטיבית – זוהי הפעילות המושלמת עבורכם. סיור מים חדשני ביותר באקווריום העמוק ביותר בעולם! במהלך הסיור המבקרים ירדו באמצעות סולם כ – 10 מטרים לתחתית הלגונה כשהם חובשים קסדה מיוחדת באמצעותה מקבלים אספקה רציפה של חמצן כך שהראש נשאר תמיד יבש לחלוטין. עם ההגעה לתחתית, תצאו לסיור מודרך של 20 דקות מתחת למים באחד האקווריומים הפתוחים הגדולים בעולם במהלכו תוכלו לפגוש פנים אל מול פנים ב - 65,000 בלי חיים ימיים, כולל כרישים, טריגונים ולהקות של דגים בשלל צבעים מרהיבים.

• זמני הסיור: מדי יום בשעות 13:00 ובשעה 16:00. עד 4 משתתפים בכל סיור. • מחיר הסיור הוא החל מ - AED 720 (כ 195$) לאדם.

• על המשתתפים בסיור להיות בני 12 ומעלה. מתחת לגיל 16 יש להיות מלווים ע״י הורה או אופוטרופס במהלך התדריך. לחצו כאן לקבלת מידע נוסף אודות סיור רגלי מתחת למים

סיור רגלי מתחת למים באחד מהאקווריומים סיור רגלי מתחת למים באחד מהאקווריומים

סיור רגלי מתחת למים באחד מהאקווריומים

2. שיעורי יוגה ופילאטיס מתחת למים – הירגעות והתחדשות מושלמת בסביבה המדהימה והשלווה ביותר.

בואו להנות משיעור יוגה או פילאטיס ייחודי ביותר בשלווה האינסופית של העולם התת ימי באקווריום The Lost Chambers.

על הרקע האולטימטיבי והייחודי של 65,000 בעלי חיים ימיים צבעוניים, בואו להתחדש וליהנות מפינוק עצמי יוצא דופן והשתתפו בשיעור באורך של שעה באחד המקומות השלווים ביותר בדובאי.

ביום שישי האחרון של כל חודש שיעורי היוגה מלווים ב 30 דקות נוספות של מדיצטיה בשיטה טיבטית אשר מאפשרים אף התנתקות ארוכה יותר מהעולם החיצון. משתתפי היוגה והפילאטיס חייבים להיות בני 16 ומעלה ולהביא עמם מגבות ומחצלות בהתאם להנחיות Covid-19. • שיעורי הפילאטיס מתחת למים מתקיימים ב Lost Chambers Aquarium בכל יום שבת בשעה 8:00. המחיר לשיעור הוא AED 125 (כ 32 $ ) והוא כולל כניסה לאקווריום ובקבוק מים. • שיעורי היוגה מתחת למים מתקיימים ב - Lost Chambers Aquarium בימי שלישי ושישי בשעה 8:00. המחיר לשיעור ה AED 160 (כ 43 $ ) והוא כולל כניסה לאקווריום ובקבוק מים. • שיעורי היוגה והמדיטציה מתחת למים מתקיימים ב Lost Chambers Aquarium בכל יום שישי אחרון בחודש בשעה 8:00. המחיר לשיעור המשולב הוא AED 175 (כ 47 $) והוא כולל כניסה לאקווריום ובקבוק מים. למידע נוסף והזמנות שיעורי יוגה ופילאטיס מתחת למים לחצו כאן

שיעורי יוגה ופילאטיס מתחת למים שיעורי יוגה ופילאטיס מתחת למים

שיעורי יוגה ופילאטיס מתחת למים

3. שחייה עם דולפינים ומשחק עם אריות ים!

מוזמנים לשחות לעבר מפרץ לגונת הדולפינים ולהכיר את התושבים החביבים במלון אטלנטיס, הדולפינים. במהלך החוויה המלהיבה תהיה לכם הזדמנות להיות חלק משגרת האימונים של הדולפינים, לשחות ולגלוש לצד היונקים הימיים הקסומים הללו.

תוכלו גם לפגוש מקרוב את אריות הים המדהימים המתגוררים במים העמוקים של אטלנטיס. בואו ללמוד הכל על האנטומיה וההתנהגות של בעלי חיים מיוחדים אלו במהלך מפגשי העשרה יומיים עם צוות המומחים של אתר הנופש המתמחה ביונקים ימיים. במהלך המפגשים הצוות יספר בין היתר על הסטנדרטים הגבוהים של טיפול בבעלי החיים שהם בראש סדר העדיפות.

• פעילות שחייה עם דולפינים - מתקיימת מדי יום החל משעה 10:00 ועד לשעת השקיעה. המחיר הוא AED 595 ( כ 160 $) והוא כולל כניסה למתחם האקווריום ובקבוק מים. הפעילות היא לגילאי 8 ומעלה. על ילדים מתחת לגיל 12 להיות מלווים על ידי מבוגר. למידע נוסף אודות פעילות שחייה עם דולפינים לחצו כאן • מפגש ומשחק עם אריות המים – מתקיימת מדי יום החל משעה 10:00 ועד לשעת השקיעה. המחיר הוא AED 595 ( כ 160 $) והוא כולל כניסה למתחם האקווריום ובקבוק מים. הפעילות היא לגילאי 8 ומעלה. על ילדים מתחת לגיל 12 להיות מלווים על ידי מבוגר. למידע נוסף אודות מפגש ומשחק עם אריות המים לחצו כאן

שחייה עם דולפינים ומשחק עם אריות ים!שחייה עם דולפינים ומשחק עם אריות ים!

שחייה עם דולפינים ומשחק עם אריות ים!

4. Aquaventure - פארק המים הגדול בעולם עם מגלשות המים מן הגבוהות והארוכות בעולם!

הודות לתוספת המגדל החדש Trident שנפתח מוקם יותר השנה, פארק המים Aquaventure הוא ביתן של מגלשות שוברות שיאי עולם וראשונות מסוגן באזור אשר הופכות את הביקור בפארק לחוויה האולטימטיבית למחפשי ריגושים.

אורחי הפארק מוזמנים ליהנות משלל מתקנים מלהיבים כגון: מתקן ה Odyssey of Terror מגלשת המים הגבוה בעולם בעלת גלי טורנדו בעוצמה כפולה, Shockwave מגלשת מים ורפטינג משפחתית הארוכה בעולם, Medusa's Lair, מגלשת מים על צוק לאמיצים בלבד, מגלשות תחרותיות, רפטינג במים סוערים ועוד אטרקציות מלהיבות וייחודיות המתאימות לכל אחד.

• הפארק פתוח בימים שני – שבת בין השעות 10:00 עד שעת השקיעה. מחירי הכניסה החל מ AED 189 (כ 50$ ) למידע נוסף אודות פארק המים הגדול בעולם לחצו כאן

פארק המים הגדול בעולםפארק המים הגדול בעולם

פארק המים הגדול בעולם

5. בר קוקטיילים יחיד מסוגו בדובאי עם סלון ציפורניים

קוקטייל מושקע לצד טיפול מניקור ופדיקור ב- Nail Bar היחיד והמפנק בדובאי. סלון הציפורניים המשולב עם בר הוא היחיד מסוגו בדובאי והוא דרך מעולה לפינוק עצמי ולחגיגת רגעים מיוחדים. זהו המקום להגיע אליו בכדי לקבל טיפולי ציפורניים איכותיים בהתאמה אישית לצד קוקטייל מרענן (ומאוד אינסטגרמי). הסלון מציע שירות שהוא ברמה אחרת לגמרי מטיפול ציפורניים סטנדרטי בכל סלון או ספא ציפורניים אחר.

הטיפול הקלאסי של מניקור ופדיקור משולב, מלווה בטיפול אישי שנבחר בהתאמה למצב הרוח של כל אורחת יחד עם בחירה בקרם לחות מיוחד, פילינג ומסיכה – כולם עשויים מחומרים אורגניים וללא ניסויים בבע״ח. עד ה 31 באוגוסט אורחי הסלון אשר יזמינו טיפול משולב של מניקור ופדיקור יהנו מ 20% הנחה וכן ממשקה מוקטייל מפנק על חשבון הבית. • ה Nail Bar פתוח מדי יום בין השעות 9:00 – 21:00 . מחירי הטיפול החל מ AED 155 (כ 42$) לפרטים נוספים אודות בר קוקטיילים עם סלון ציפורניים לחצו כאן

6. צלילה עם כרישים באחד מהאקווריומים הפתוחים הגדולים בעולם!

צוללנים מוסמכים מוזמנם לרדת ללגונת השגריר המפורסמת בעולם לחוויה מטריפת חושים ובלתי נשכחת ולהאכיל ביד עד 11 מינים שונים של כרישים מתוך 65,000 בעלי החיים הימיים במרינה. אם אינם צוללנים מוסמכים תוכלו ליהנות מהאקווריום באמצעות חבילת Dive Discovery שמציע המלון. החוויה היא חווית היכרות צלילה המיועדת לצוללנים שאינם מוסמכים ומעניקה שיעורי מיומנות בסיסית ולאחריהם צלילה בת 20 דקות במהלכה תפגשו כרישים, ועוד שלל דגים ויצוריים מימיים בין הריסות אטלנטיס. נקודת התחלה מושלמת לקראת תעודת צלילה מלאה.

. • Predator Dive – פתוח מדי יום החל מ 6:45. המחיר הוא AED 2,055 ( כ 560 $ ) כולל הדרכה מוקדמת, חליפת צלילה בהשאלה, מגבות ומשקאות. לצוללנים מוסמכים מגילאי 10 ומעלה.

• Dive Discovery – פתוח מדי יום בין השעות 10:00 – 14:00, המחיר הוא AED 1,450 ( כ 338 $ ) כולל הדרכה, חליפת צלילה בהשאלה, מגבות ומשקאות. מיועד למי לצוללנים שאינם מוסמכים החל מגילאי 10 ומעלה. למידע נוסף אודות צלילה עם קרישים לחצו כאן

7. מסעדת Ossiano עטורת הפרסים מזמינה אתכם לחוויית אכילה מתחת לפני המים

המסעדה, אשר זכתה לכינוי המסעדה התת מימית הרומנטית ביותר בדובאי, מארחת חוויות אוכל בלתי נשכחות ומרגשות מתחת לפני המים. עם נופים של טריגונים, כרישים ודגים יפהפיים, הסועדים מוזמנים לחקור את התפריט המיוחד של המסעדה המכיל מגוון של טאפסים מודרניים ומענגים מבוססים על מאכלים מרחבי העולם אשר עברו תחת ידיו המוכשרות והיצירתיות של שף המסעדה. המסעדה פתוחה בימים שלישי – ראשון, בין השעות 18:00 – 22:00 המחיר מתחיל מ AED 650 ( כ 176 $) לסועד.למידע נוסף אודות מסעדת Ossiano לחצו כאן

8. סוויטות מתחת לפני המים

לחוויית אירוח יוצאת דופן אתם מוזמנים להזמין את אחת מהסוויטות התת ימיות המחודשות של המלון, אשר אהובות במיוחד על זוגות בירח דבש או בנופש רומנטי וכן על סלבריטאים אשר מחפשים חוויה של פעם בחיים. בחדר השינה הראשי בסוויטה תיהנו מנוף מוחלט החל מרצפת החדר ועד התקרה ישירות לתוך אקווריום ה Ambassador Lagoon. הסוויטה יוצרת אשליה של שהייה מתחת למים והיא מציעה חווית אירוח שאין דומה לה.

למידע נוסף אודות סוויטות מתחת לפני המים לחצו כאן

סוויטות מתחת לפני המים

9. מסעדת Seafire מציעה בשר אקסקלוסיבי ונתחים יוקרתיים אשר עברו עישון של 65 ימים

אחת ממסעדות הבשר הטובות בדובאי, מסעדת Seafire Steakhouse & Bar מציעה לסועדים את מיטב הבשר ופירות הים בעיר. המסעדה מעוצבת בסגנון בר ניו יורקי וידועה במנות גדולות ונדיבות, מרתף יין נרחב, בידור חי וכמובן הבשר המפורסם בעולם. שף המסעדה וצוותו מזמנים את הסועדים להתפנק בנתח הבשר Tomahawk היוקרתי אשר עבר עישון בן 65 ימים.

בכדי להבטיח את הבשר הטוב ביותר, המסעדה חברה עם ה Rangers Valley באוסטרליה בכדי לייצר עבורה זן בקר מיוחד ואקסקלוסיבי עבור המסעדה בלבד. וזה לא הכל, הצוות מעשן את כל הבשר במסעדה בעצמו באמצעות מתכונים וטכניקות מיוחדות. המסעדה פתוחה מדי יום בין השעות 18:00 – 23:00. למידע נוסף אודות מסעדת Seafire לחצו כאן

מסעדת Seafire מציעה בשר אקסקלוסיבי ונתחים יוקרתייםמסעדת Seafire מציעה בשר אקסקלוסיבי ונתחים יוקרתיים

מסעדת Seafire מציעה בשר אקסקלוסיבי ונתחים יוקרתיים

10. בואו להפוך לביולוגים ימיים ליום אחד וללמוד אודות חיים ימיים ושימור המרינה

חוקרים צעירים ובני משפחותיהם אשר מתעניינים בחיים ובעולם המתרחש מתחת למים מוזמנים להתקרב לטבע באמצעות חבילות שונות שמציע אתר הנופש אטלנטיס, במהלכם יוכלו להפוך לביולוגים ימיים בדובאי. 

התוכניות מתאימות לקבוצות גיל שונות, החל מגילאי 3 ועד לגילאי 16. מטרת החוויה היא לטפח ולפתח תשוקה להגן על החיים הימיים תוך כדי חינוך ליסודות הטיפול בבעלי החיים, האכלה ותחזוקה בגישה מותאמת בהתאם לקבוצת הגיל. עבור כל חוויה כזו שמוזמנת ייתרם דולר אחד ליוזמת שימור, קיימות וחינוך סביבתי כחלק מפרויקט אטלנטיס אטלס.

 • קבוצות הגילאים : 3-6, 6-12, 12-16 ושעות הפעילות בהתאם לקבוצות הגיל.

• מחיר התחלתי AED 175 (כ 47$) וכוללים כניסה בחינם באותו היום בלבד לפארק המים ולאקווריום, תעודה ותמונה מצולמת.

למידע נוסף אודות ביולוגיים ימיים ליום אחד

בואו להפוך לביולוגים ימיים ליום אחד בואו להפוך לביולוגים ימיים ליום אחד

בואו להפוך לביולוגים ימיים ליום אחד

אודות מלון Atlantis, The Palm בדובאי ממוקם במרכז סהר הדקל בדובאי, אטלנטיס הוא יעד הנופש ואתר הנופש הראשון באזור. אתר הנופש הייחודי, בנושא אוקיינוס נפתח בספטמבר 2008 ומשתרע על פני 46 דונם, כולל מגוון של אטרקציות ימיות ואטרקציות בידוריות ופארק מים המשתרע על 22 דונם Atlantis Aquaventure. מתחם הנופש הוא ביתו של אחד מפארקי המים הגדולים בעולם ואחד מבתי הגידול הימיים באוויר הפתוח הגדולים ביותר, עם למעלה מ 65,000 בעלי חיים ימיים בלגונות ובתצוגות, כולל מתחם האקווריום בשם - Lost Chambers Aquarium – מתחם המכיל מבוך של מסדרונות ומעברים מתחת למים אשר מספקים מסע באטלנטיס האבודה. פארק המים Aquaventure מכיל כ 23.5 מיליון ליטר של מים המשמשים להנעת 105 מגלשות מים ואטרקציות מים מרגשות, כולל מספר מגלשות שוברות שיאים עולמיים ושני נהרות זורמים הכוללים גלי גאות ובריכות, ופעילויות כגון סירות מנוע. מפרץ הדולפינים – בית הגידול לשימור וחינוך דולפינים שאין שני לו ונקודת אריה הים, נוצרו בכדי לספק לאורחים הזדמנות של פעם בחיים להכיר וללמוד עוד על כמה מהיונקים הידידותיים ביותר בטבע. אתר הנופש מתגאה באוסף מרשים של חנויות בוטיק וחנויות יוקרה וכן אולמות וחדרי כנסים וישיבות. מתחם הנופש אטלנטיס ידוע גם כיעד הקולינרי הנבחר באזור שבו האורחים יכולים לבחור מתוך אוסף של 29 מסעדות בעלות שם עולמי, כולל המסעדות: Bread Street Kitchen & Ba, Hakkasan, Nobu, Ronda Locatelli, Seafire Steakhouse & Bar, וכן המסעדה זוכת הפרסים Ossiano אשר נמצאת מתחת לפני הים.באתר הנופש קיימת גם סצנת חיי לילה סוערת, עם מתחם הבילוי Wavehouse אשר מציע משהו עבור כל אחד, בעוד שמסעדת WHITE Beach & Restaurant היא המקום המושלם להירגעות מול נוף מרהיב של שקיעת השמש בים הערבי.
מלון Atlantis, The Palm בדובאימלון Atlantis, The Palm בדובאי

מלון Atlantis, The Palm בדובאי

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםדובאיאיחוד האמירויותפספורט UAE - GCC

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: