אא

סודות המטבח היפני: מסעדת פריים ברמת החייל מתחדשת

אם אתם אוהבים הפתעות ופתוחים לנסות טעמים אחרים, חוויית אירוח חדשה מחכה לכם במסעדת הפריים הותיקה ברמת החיל, שבמתחם שלה הוקם בר יפני חדש, שמציע ארוחת טעימות בת שבע מנות, מלווה בסאקה, ועוד לא מעט הפתעות קולינריות

פריים שף & סושי בר צילום אנטולי מיכאלו||פריים שף & סושי בר _סשימי טוקיו_צילום אנטולי מיכאלו|פריים שף & סושי בר _קרפציו שרימפס טרי_צילום אנטולי מ? פריים שף & סושי בר צילום אנטולי מיכאלו||פריים שף & סושי בר _סשימי טוקיו_צילום אנטולי מיכאלו|פריים שף & סושי בר _קרפציו שרימפס טרי_צילום אנטולי מ?
אומקאסה היא ארוחת שף יפנית מסורתית בהפתעה. זו בעצם ארוחת טעימות שמורכבת כולה מבחירות של השף, לפי שיקול דעתו, בהתחשב כמובן, בטעמו של הסועד. שיטת האירוח הזו עשתה עלייה למסעדת הפריים הוותיקה ברמת החיל, ובמתחם שלה הוקם בר יפני חדש, שמציע ארוחת טעימות בת שבע מנות, מלווה בסאקה, משקה אלכוהולי יפני עשוי מאורז. טל פישר, מבעלי הפריים, מספר שהרעיון לבר נולד בביקור ביפן, שם נתקל במסעדות שבנויות כסושי בר. "רציתי לייבא את הרעיון לפריים ולבנות קונספט שלפיו את המנות מכין איש סושי מומחה, שיארח את הסועדים לחוויית טעמים עשירה ועל הדרך גם להכיר את סודות המטבח היפני. המנות יוגשו לסועד בהפתעה – הן מבחינת המראה והן מבחינת הטעם". בפריים גייסו את קארין גוב, סושי וומן שגילתה את המטבח היפני והתאהבה בו (והאמת, אנחנו התאהבנו בה). גוב מכינה את האוכל במקום, מול יושבי הבר, וכחלק מחוויית האירוח גם מספרת על המנות, טכניקות ההכנה (שננו כבר עכשיו: פילוט, השרייה, גלגול) והסבר מפורט מה מוגש לכם בצלחת. התפריט עצמו משתנה כל הזמן. לא רק לפי המצב רוח של השף המארח, אלא גם על פי הדגה הטרייה הרלוונטית באותו היום. מילו טייל, דרך לוקוס ופרידה, ועד סלמון וטונה אדומה. פריים שף סושי בר סשימי טוקיו. צילום אנטולי מיכאלו   הכינו את בלוטות הריר והטעם. בין המנות שעשויות לנחות על שולחנכם יהיו כיסוני אינארי,  ניגירי וסשימי, טרטר דג לבן , טטאקי טונה אדומה, קרפצ'יו שרימפס טרי וסלט ירוקים או איטריות סובה. ולקינוח: קארין רול על שם קארין, הסושי וומן המוכשרת, שלא רק מכינה מנות טעימות ומדוייקות, אלא גם מעצבת אותן כמו יצירות אומנות זעירות. קרפציו שרימפס טרי צילום אנטולי מיכאלו   הארוחה כאמור מלווה בסאקה מסונן או לא, לבחירתכם, ופישר נותן לנו טיפ קטן: לגלגל את המשקה קצת על הלשון והחיך, לפני שלוגמים, כדי לפתוח את כל הטעמים. הבר פתוח בערבי שני-חמישי בלבד, ובו עשרה מקומות ישיבה. עלות ארוחת הטעימות 180 ₪ לאדם. FRAME CHEF & SUSHI BAR רמת החייל, ראול ולנברג 2, תל אביב. 03-6498080   הכותבת היתה אורחת הפריים.    

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץמבזקים

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: