אא

איך לייצר תוכן לאתר שלנו ואיך להתאים אותו לאידיאל של קידום אורגני בשנת 2020?

מדוע תוכן חשוב כל כך לקידום האתר באינטרנט והאם ניתן להתאים אותו למנועי החיפוש? רשמנו עבורכם כמה טיפים לבחירת נושאים מעניינים על מנת להרחיב את התוכן שלכם באתר וכיצד ניתן בכמה פעולות פשוטות לבצע אופטימיזציה לדרישות של גוגל // תוכן פרסומי

צילום: freepik צילום: freepik
קידום אורגני היא טכניקת פרסום מוכרת מאוד בתחום השיווק באינטרנט. למעשה מדובר בטכניקה המובילה בעיני מומחים רבים ולכן חברות הקידום והפרסום ממליצות תמיד להשקיע בקידום אורגני, ללא קשר להשגת לקוחות בצורה מהירה יותר כמו בקמפיין ממומן. התוכן הוא חלק קריטי לקידום האתר שלנו. הוא זה שמאפשר לנו "לתקשר" עם מנוע החיפוש של גוגל, עם הרובוט של גוגל שסורק את עמודי האתר שלנו וכך גוגל יודעת מה להציג לגולשים המבצעים אצלה חיפוש. מלבד התאמת המאמרים לגוגל חשוב גם לשמור על איכות המאמרים, לפחות אלה שבאתר שלנו בכל אופן.

מהו אידיאל התוכן בשנת 2020 ואיך זה שונה מאשר התוכן שהיה עד לפני כמה שנים?

עד לפני עשור בערך רוב האתרים ברשת היו מכילים כל כך הרבה תוכן זבל. כל כך הרבה ספאם. התכנים שהועלו לרשת היו בנויים בעיקר כדי לרצות את מנועי החיפוש ובעיקר את המנוע של גוגל וזאת כדי להתברג גבוה יותר בתוצאות החיפוש. עמודי התוכן היו כוללים אינספור חזרות של אותו ביטוי מפתח שבעל האתר רצה לקדם לאותו עמוד ולאחר מכן הוא פשוט היה עובד על כמה שיותר קישורים מרחבי הרשת המקשרים אל אותו עמוד תחת אותו ביטוי. היום גוגל אחרי כמה שינויים גדולים ומאות שינויים קטנים במנוע ובאיך שהוא מעניק ציונים לעמודים ואתרים ברשת ולכן המנוע חכם יותר. התוכן צריך להיות איכותי יותר, בעל ערך לגולשים ורלוונטי למה שהם מחפשים.

איך למצוא נושאים מעניינים למאמרים לאתר שלנו ולשלב בהם את ביטויי המפתח שאנו מקדמים?

  • תוכלו לחפש באתרים של מתחרים שלכם.
  • תוכלו לקבל רעיונות ממאמרים המפוזרים ברשת (אתרי מאמרים, אתרי חדשות וכו')
  • תוכלו לחפש באתרים המקבילים לעסק שלכם – רק בחו"ל ולמצוא אינספור של רעיונות. לדוגמה אם יש לכם חנות אלקטרוניקה תוכלו לחפש אתרים של חנויות אלקטרוניקה בחו"ל, להיכנס לבלוג שלהם ולקבל רעיונות למאמרים.
  • תוכלו לבצע מחקר מילות מפתח ולבסס את המאמרים על אותן מילות מפתח.
  • תוכלו לשאול את הקהל שלכם באמצעות סקר באתר, ברשתות החברתיות וכו'.
  • ועוד...

איך נעבוד על מאמר פעם אחת כשהוא כבר מותאם לקידום אורגני?

כדי לחסוך לעצמכם עבודה כפולה אתם צריכים להכין לעצמכם רשימה דגשים. אם אתם כותבים את המאמרים שלכם ותעבדו לפי הדגשים ב5-10 המאמרים הראשונים שתכתבו לאתר שלכם אתם כבר תהיו אמורים להכיר את הדרישות בעל פה. במידה ותשכרו כותב תוכן הכינו לו רשימה של כמה דגשים בסיסיים לעמוד בהם שיחסכו לכם זמן ועבודה כפולה על המאמרים שעולים לאתר שלכם. דוגמה לדברים בסיסיים: ביטויי המפתח הראשי המקודם לאותו מאמר צריך לחזור פעם אחת בכותרת הראשית, פעם אחת בכותרת משנה ועוד כמה פעמים במהלך המאמר בהתאם לאורך שלו (בין 1% ל2% זה אחלה). טוב לכלול את ביטוי המפתח גם בתגית אלט של התמונה המצורפת למאמר. כדי לכלול קישור יוצא מהעמוד לעמוד אחר באתר שלכם או אפילו לאתר חיצוני.

איך נבצע אופטימיזציה למאמר קיים ונתאים אותו לקידום מבלי לפגוע באיכות שלו?

במידה ואינכם יודעים אילו דגשים חשובים להכנת תוכן לאתר שלכם בנקודת הזמן שבו אתם קוראים את המאמר הזה שלמו לכותב תוכן מנוסה או מקדם אתרים אורגני להכין לכם דגשים מומלצים בהתאם לידע והניסיון שלו. כמו כן, במידה ומדובר באתר המבוסס על וורדפרס תוכלו להתקין תוספי קידום כמו יוסט SEO ואחרים ולקבל רשימה של סעיפים שכדאי לערוך במאמרים שלכם על מנת להתאים אותו למנוע החיפוש של גוגל. אפשרות נוספת היא כמובן לקרוא מאמר עדכני בתחום מחברת קידום/פרסום בעלת מוניטין.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: צרכנותתוכן פרסומי

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: