אא

איסתא נכסים זכתה בשני פרויקטים נדל"ניים בירושלים

חברת הבת של איסתא זכתה בשני פרויקטים של "מחיר למשתכן" בשכונות 'קטמון' ו'מורדות ארנונה'. הפרויקט כולל הקמת 276 יח"ד , והרווח בפרויקט שכולל הקמת שטח מסחרי של 1,000 מ"ר- כ-70 מיליון שקל

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock
'איסתא נכסים' מקבוצת איסתא, הודיעה היום (ג') על זכייה, יחד עם חברת סלע בינוי, בשני פרויקטים של "מחיר למשתכן" בירושלים, בשכונות 'קטמון' ו'מורדות ארנונה'. במסגרת הפרויקטים, ובאמצעות חברה משותפת לאיסתא נכסים וסלע בינוי, ייבנו כ-600 יח"ד והחברות מעריכות כי הרווח הצפוי מהפרויקטים יעמוד על כ-150 מיליון שקל.

הפרויקט בשכונת קטמון כולל הקמת 316 יח"ד, מתוכן 32 יח"ד למכירה בשוק החופשי, והחברה מעריכה כי הרווח בפרויקט יעמוד על כ-80 מיליון שקל. בנוסף בוחנת החברה הגדלת מספר יח"ד בפרויקט, מתוך מטרה שמכירה נוספת של יח"ד בשוק החופשי יספקו תרומה נוספת לרווחיות. הפרויקט כולל הקמת שטחים מסחריים בהיקף של 3,400 מ"ר שישמשו כנכס מניב לחברה. להערכת מומחי נדל"ן באזור ירושלים, פרויקט קטמון הוא הפרויקט היוקרתי ביותר שפורסם עד כה במסגרת תוכנית "מחיר למשתכן".

הזכייה בשכונת מורדות ארנונה, היא במתחם הגדול ביותר שהוצע במכרז, והפרויקט כולל הקמת 276 יח"ד, מתוכן כ-54 יח"ד למכירה בשוק החופשי. החברות מעריכות כי הרווח בפרויקט יעמוד על כ-70 מיליון שקל. הפרויקט כולל הקמת שטח מסחרי בהיקף של 1,000 מ"ר. סה"כ השטחים המסחריים בירושלים הינם כ-4,500 מ"ר והם צפויים להצטרף לשטחים מסחריים בהיקף של כ-6,000 מ"ר בפרויקטים ברמת אפעל ובראשון לציון. איסתא נכסים מציינת כי בכוונת החברה להחזיק בשטחים אלו כנכסים מניבים. הפרויקטים של איסתא בירושלים, מהווים התרחבות לפרויקטי "מחיר למשתכן" של החברה בגליל ים, ראשון לציון ורמת אפעל. בגליל ים בהרצליה מכרה החברה לזכאי הפרויקט לפני מספר חודשים 175 יח"ד, ב-3 ימי מכירות, בהיקף כולל של כ-300 מיליון שקל. בנוסף השלימה החברה מכירתן של 34 מתוף 52 יח"ד בשוק החופשי. הפרויקט עתיד לצאת לדרך עוד החודש, ואיסתא נכסים וסלע בינוי יקימו 8 בנייני מגורים בני כ-9 קומות כל אחד, וסה"כ 260 יח"ד (לזכאים ולשוק החופשי).  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץמבזקיםאיסתאאיסתא נכסים

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: