אא

איסתא: שירות צ'אט חדש לישראלים בחו"ל

אחרי אמסלם תיירות, גם איסתא פותחת שירות צ'אט 24/7 באתר החברה כדי לסייע לישראלים השוהים בחו"ל ורוצים לשוב הביתה. אסף גורן, מנכ"ל איסתא: "השוהים בחו"ל זקוקים לשירות בשל הזמינות הנמוכה של הטיסות והמחירים היקרים"

חדש באיסתא: שירות צ'אט לשוהים בחו"ל המבקשים לשוב לישראל. צילום: 123rf חדש באיסתא: שירות צ'אט לשוהים בחו"ל המבקשים לשוב לישראל. צילום: 123rf

חברת איסתא פותחת שירות צ'אט חדש שיהיה זמין החל מהיום 24/7 (מסביב לשעות) באתר החברה לרשות השוהים בחו"ל המבקשים לשוב ארצה.

לדברי אסף גורן, מנכ"ל איסתא, שירות הצ'אט זמין כבר מהבוקר (א') והוא חלק מיוזמה עצמאית של החברה בצל משבר הקורונה. לדבריו, היום יותר מתמיד, השוהים בחו"ל זקוקים לשירות בשל הזמינות הנמוכה של הטיסות, המחירים היקרים והקושי הגדול לקבל שירות מאנשים. "בדיוק בשביל זה הקמנו את שירות הצ'אט שלנו שמאחוריו עומדים סוכנים מומחים שיעזרו לכם ולמשפחותיכם להחזיר אתכם הבית".

לצד זה, עקב ההחמרה של המלצות משרד הבריאות, ביטולים של חברות תעופה והנחיה לצמצם את הכמות העובדים במוקדי השירות, שלהם, איסתא מייעלת את תהליכי העבודה ומפעילה מערכות אוטומציה לביטולים והחזרי כספים ללקוחות.

איסתא היא לא הראשונה עם השירות כאמור. אתמול פורסם כאן כי קבוצת אמסלם הקימה מוקד שירות לכלל הציבור הפועל 24/7 ומורכב מסוכנים בעלי ניסיון בטיפול במקרי חירום ובמתן מענה מהיר ופרו-אקטיבי ב-8 שפות. יעקב אמסלם, בעלי קבוצת אמסלם תיירות אמר: "ישנם למעלה מ-100,000 ישראלים, אשר אמורים לחזור הביתה. רבים מהנוסעים שטיסותיהם בוטלו נמצאים בעלטה".   אסף גורן. צילום: יח"צ

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעותאיסתאאסף גורןנגיף הקורונהאפקט הקורונה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: