אא

אירופלוט חוזרת לטוס גם לסיישל

חברת התעופה הלאומית של רוסיה חוזרת לטוס לאי מאהה ותפעיל 2 טיסות שבועיות ממוסקבה. טיסת הבכורה בקו המתחדש שהיתה מלאה בנוסעים נערכה כבר אתמול (שישי), ואילו החל מה-11 באפריל יפעלו טיסות בימים ראשון ושישי שימריאו משדה"ת שמרטייבו

צילום: 123rf צילום: 123rf
ברוסיה ממשיכים לפתוח את השמיים הבינלאומיים ליעדים נוספים.

לאחר שבתחילת החודש הרשויות ברוסיה החליטו לפתוח טיסות ל-6 יעדים נוספים אל וממוסקבה: ונצואלה, סוריה, טג’יקיסטן, אוזבקיסטן, סרי לנקה וגרמניה מגיע כעת תורה של סיישל. מי שתפעיל טיסות לאי הקזוטי שנפתח לא מכבר לתיירות בינלאומית היא חברת התעופה הלאומית של רוסיה, אירופלוט שתציע החל מה-11 באפריל 2 טיסות שבועיות בין מוסקבה לאי מאהה הגדול שבאיי סיישל ובו נמצא גם בירת סיישל - ויקטוריה. הטיסה הראשונה לסיישל כבר יצאה אתמול שהיא כמעט בתפוסה מלאה והחל מה-11 באפריל תציע אירופלוט 2 טיסות שבועיות בקו בין בירת מוסקבה למאהה. הטיסות יפעלו במטוס מסוג בואינג 777-300. טיסת הבכורה שיצאה כאמור כבר אתמול (שישי) משדה"ת הבינלאומי שרמטייבו לוותה בהפניינג כבר בשדה התעופה מלווה בריקודים ומוזיקה טיפוסית של סיישל ומטעמים לצד כל המופע המרהיב. לאחר הנחיתה בסיישל נערך טקס חגיגי בהשתתפות שגריר רוסיה בסיישל ובכירים ממשרד התיירות של סיישל, שציינו את המאורע החשוב בדרך לחזרה לשגרה. תיירים מרוסיה יכולים להיכנס ללא ויזה לסיישל, ללא כל מגבלות כפוף לבדיקת קורונה שלילית עד 72 שעות לפני היציאה מנקודת המסלול הראשונה שלהם.

איי סיישל נפתחו מחדש לתיירים בינלאומיים החל מה-25 במרץ, ומעתה, בהמשך לכתבה שפרסמנו בחודש ינואר, גם לא מחוסנים יוכלו להגיע לביקור, כשכל עובדי התיירות בסיישל מחוסנים זה מכבר. רשויות סיישל הודיעו כי תיירים המגיעים יצטרכו להציג רק בדיקת PCR שלילית, שבוצעה 72 שעות לפני ההגעה, ולא יצטרכו להיכנס לבידוד או להיות כפופים להגבלות תנועה בתוך איי סיישל. סיישל גם לא תדרוש עוד שהייה מינימלית במלונות, אך המבקרים יצטרכו לפעול על פי אמצעי בריאות הציבור, כמו חבישת מסכות פנים, התרחקות חברתית ונטילת ידיים.

סיישלסיישל
סיישל. צילום: ספיר פרץ זילברמן

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםחדשות עולמיותאיירופלוט

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: