אא

אמדאוס: הסכם חדש עם שדה התעופה הראשי באיים המלדיביים

שדה התעופה שבשנה האחרונה שרת כ-2.6 מיליון נוסעים, הטמיע טכנולוגית מסד נתונים של אמדאוס אשר מנהל ומפיץ מידע הקשור לטיסות. המערכת מאפשרת לצפות בלוח הטיסות שנה מראש על מנת לחזות את מספר הנוסעים שיעברו בשדה כל יום ואת כמות הכבודה

Shutterstock Shutterstock

 שדה התעופה המרכזי באיים המלדיבים,  Velana (שבעבר נקרא Male International Airport) הפך למאוד מבוקש בשנים האחרונות ובשנה האחרונה שרת כ-2.6 מיליון נוסעים. על מנת להתמודד עם העלייה המתמדת במספר הנוסעים, חתם שדה התעופה הסכם שיתוף פעולה עם חברת אמדאוס הנותנת פתרונות טכנולוגיים בתחום התיירות ופתרונות לעומס כתוצאה מעליה דרמטית במספר הנוסעים  בשדות התעופה ברחבי העולם..

על פי הסכם שיתוף הפעולה, שדה התעופה הטמיע את טכנולוגית מסד נתונים של אמדאוס אשר מנהל ומפיץ מידע מורכב הקשור לטיסות. המערכת מאפשרת לראות ולצפות בלוח הטיסות שנה מראש על מנת לחזות באופן מדויק את מספר הנוסעים שיעברו בשדה התעופה כל יום ואת כמות הכבודה והמטען. כמו כן, שדה התעופה הטמיע טכנולוגיה נוספת של אמדאוס המאפשרת לו לקבוע מראש את הקצאת המשאבים על פי לוח הטיסות.

שרה סמואל, ראש מחלקת מכירות טכנולוגית מידע באמדאוס אסיה: "ככל שאנחנו מגדילים את בסיס הלקוחות שלנו באסיה-פסיפיק, יש חשיבות רבה ליכולת שלנו לתת שירות לכל גודל של נמל תעופה באזור. הטכנולוגיה שלנו מתאימה לתוכניות ההתרחבות של שדה תעופה Velana מבלי להשקיע משאבים עתידים גדולים נוספים. זהו פרויקט מרגש עבורנו.  אנחנו גאים  על האמון ששדה התעופה Velana נתן בנו להטמעת הפתרון המוביל בשוק.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםPassportech&Bizאמדאוס

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: