אא

ביי, אנחנו נוסעים לדובאי – ויש מה לראות…

הסכם השלום החגיגי שנחתם בין ישראל לבין איחוד האמירויות, יצא לפועל במהירות, וכבר היום אפשר למצוא שלל חבילות נופש וטיסות שהיעד המרכזי שלהן הוא דובאי // תוכן פרסומי

בורג' חליפה, דובאי. צילום pixabay
בורג' חליפה, דובאי. צילום pixabay
דובאי היא אחת האמירויות המרכזיות והחשובות שמרכיבות את איחוד האמירויות, ולמעשה כשמדברים על חופשה באמירויות, הכוונה היא בדרך כלל לחופשה בדובאי, שכן האמירות הזו כוללת בתוכה את מרבית האטרקציות שהתייר הישראלי יוכל ליהנות מהן. אז מה דובאי יכולה להציע לכם, ועל איזה אטרקציות כדאי לא לוותר? אספנו עבורכם כמה טיפים והצעות למקומות הכי שווים בדובאי.

מטיילים לקצה של בורג' ח'ליפה

הכנתם את הדרכון, הזמנתם כרטיסי טיסה, הזמנתם גם ביטוח נסיעות לחו"ל, ואתם על המטוס לדובאי. מה יהיה המקום הראשון שבו תבקרו? בדרך כלל, מי שמתכנן את החופשה שלו בדובאי, סביר להניח שיתחיל את החופשה שלו בבורג' ח'ליפה. בורג' חליפה הוא לא רק המגדל הכי גבוה שתוכלו למצוא במזרח התיכון. מדובר נכון להיום, על המבנה הכי גבוה בעולם, יותר מכל מבנה אחר (אין ספק שבדובאי אוהבים לחשוב בגדול). בורג' ח'ליפה כולל בתוכו כמה שטחים - משרדים, בתי מגורים ובית מלון, אך עבורכם האטרקציות המרכזיות סביר להניח יהיו המסעדות השונות הממוקמות במגדל, וכמובן גולת הכותרת - התצפית המיוחדת שיש מהקומות העליונות של המגדל. זו אפילו חוויה יוצאת דופן לעלות במעלית של בורג' ח'ליפה, שעולה בקצב מסחרר של יותר מ-10 מטרים לשנייה. כדאי לפנות לפחות חצי יום לביקור במגדל. לא כל יום יזדמן לכם להיות באחת הנקודות הכי גבוהות בעולם.

חופים, ים ושיט להנאתכם

אם אתם טסים לדובאי, לא חובה שתישארו בהכרח תמיד על היבשה. דובאי היא אמירות שנמצאת לחופו של המפרץ הפרסי, ומבחינתכם זה רק יתרון. בקו החוף של המפרץ יש לא מעט בתי מלון יוקרתיים, המציעים לאורחים שלהם גישה פרטית לחופי הים. שימו לב שאין בדובאי ממש חופי ים ציבוריים, לכן אם תרצו לרדת לחוף, כדאי להזמין מראש מקום באחד מבתי המלון הסמוכים למפרץ. אפשרות אחרת למי שרוצה ליהנות בכל זאת ממה שיש לחופים להציע, הוא להזמין שיט בים הערבי, שהוא הים שאליו מחובר המפרץ הפרסי. אפשר לבחור באופציה של שיט יוקרה שיימשך יותר מיום אחד, אך רבים בוחרים באופציה של שיט בסירות הצהובות המפורסמות של דובאי, במהלכו תעברו בין כמה מהאתרים המדהימים שיש בסביבת דובאי כולל האי המלאכותי פאלם ג'ומיירה.

מים בששון ממעייני דובאי

אנחנו ממשיכים קצת עם האטרקציות שמבוססות על מים, כי למרות שדובאי היא אמירות שרובה מדברית, נראה שדווקא בחלקים התיירותיים שלה אוהבים לחגוג שם עם אטרקציות שקשורות במים. ממש בסמוך לבורג' חליפה תוכלו כמעט בכל ערב לראות מופע מזרקות יוצא דופן. אם אתם חושבים על משהו כמו המזרקה שהייתה לנו בכיכר דיזינגוף, תשכחו את כל מה שאתם יודעים על מזרקות. מדובר על מופע בידור לכל דבר ועניין, שעולה מספר יורואים בודדים לאדם - אבל שווה כל גרוש. אטרקציה אחרת בהקשר הזה, היא האקווריום של דובאי. מדובר על מתחם עצום, שתוכלו לבלות בו אפילו יום שלם, כשאתם בוחנים עשרות אלפי (!) דגים שונים שנמצאים באקווריום, ממאות סוגים וזנים, דרך שלל אמצעים.

ומה עושים עם הילדים?

אם אתם טסים לדובאי עם ילדים, יש כמה אטרקציות שגם הם וגם אתם תיהנו מהם וכדאי לא לוותר עליהם. גם לדובאי, כמו לערים מרכזיות בעולם, יש פארק לגולנד שכדאי לבקר בו. עוד אטרקציה מומלצת נוספת עם ילדים היא פארק המים אקוונצ'ר. הפארק הזה נמצא על האי המלאכותי שהזכרנו קודם, פאלם ג'ומרייה, והוא נחשב לאחד מפארקי המים המהנים, האיכותיים והטובים שיש בעולם.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דובאיתוכן פרסומי

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: