אא

גראן קנריה כובשת את ליבו של התייר הישראלי

גראן קנריה, אחד האיים האטרקטיביים ביותר בספרד, ממצב את עצמו כיעד תיירותי בעל פוטנציאל גבוה לקראת החופשות הבאות. שר התיירות של גראן קנריה, קרלוס אלמו קבררה: "ישנה מוטיבציה להניע מחדש את ענף התיירות ולספק לציבור בישראל חופשה בלתי נשכחת". מטעם משרד התיירות של גראן קנריה

מוגאן - Mogá, גראן קנריה. צילום: משרד התיירות גראן קנריה מוגאן - Mogá, גראן קנריה. צילום: משרד התיירות גראן קנריה

לאחר תקופה ארוכה של סגר והגבלות על נסיעות בינלאומיות, אלפי ישראלים חזרו לטוס לחו״ל ולגלות יעדים חדשים. אחד היעדים שצפוי להיות מרתק ואטרקטיבי הוא גראן קנריה, ששר התיירות שלה אלמו קבררה אמר לא מכבר: "ישנה מוטיבציה להניע מחדש את ענף התיירות ולספק לציבור בישראל חופשה בלתי נשכחת".

לאחר כ-20 חודשים של מגיפה, שכפו על כל העולם בעיות בריאותיות וכלכליות וכמו כן ספקות בנוגע לניידות, מה שהרחיק תיירים. עם זאת, נראה כי הגרוע ביותר מאחורינו והגעתו של החיסון החזירה את הביטחון בפן הבריאותי, את תחושת הניידות והוודאות ובעיקר את הרצון ליהנות מהטבע, לנוח ולהתנתק, לבלות בחיק המשפחה, לקיים פעילויות ספורט שונות ולהכיר תרבויות חדשות וטעמים מרתקים.

שר התיירות של גראן קנריה הסביר כי יישום פרוטוקולי הבריאות בזמן וביעילות, יחד עם תוצאות חיוביות של טיפולים במקרי הדבקה, שלחו מסרים מדויקים ויצר בהדרגה אמון אצל התיירים הפוטנציאליים שהחלו להגיע בקיץ 2021 . בנוסף, אישר שר התיירות כי בגראן קנריה עבדו קשה במהלך המגיפה על מנת לבצע התאמות ושינויים בתשתיות ויצירת פעילויות תיירותיות חדשות.

"התוצאה נראית לעין: אוגוסט וספטמבר היו החודשים הטובים ביותר. הכל מצביע על כך שאם לא יהיו הפתעות לא צפויות ונתחיל לדבר על המגיפה בלשון עבר בזהירות רבה, אוקטובר ונובמבר יהיו חודשים טובים עבורנו, אולי אפילו מצוינים. שנת 2022 צפויה להיות שנת ההתאוששות של ענף התיירות". בנוסף לרוב השווקים הזרים בגראן קנריה, ישראל מדורגת כנכס שללא ספק מוסיף ערך גבוה לתיירות. "הקהל הישראלי חשוב עבורנו. התאמצנו רבות ב-20 החודשים הללו לפתוח ולחשוף את עצמנו למדינות חדשות ולפתח נישות שוק חדשות; לכן, אנו בטוחים שישראל רלוונטית ובעלת פוטנציאל רב".

מאספלומאס - Maspalomas, גראן קנריה. צילום: משרד התיירות גראן קנריהמאספלומאס - Maspalomas, גראן קנריה. צילום: משרד התיירות גראן קנריה

אטרקציות בקנריים לתייר הישראלי

גראן קנריה מאגד וטומן בחובו את המגוון והשפע של שמונה איים קנריים, ויענה על כל ציפיותיו של התייר הישראלי, גם התובעני ביותר. גראן קנריה מצטיינת באקלים מתון לאורך כל השנה לצד קילומטרים של חופים מרהיבים, נופים רבים ומגוונים, גן עדן לחובבי הספורט בטבע ובאוויר הפתוח וכמובן היצע מגוון בפן האמנותי, חיים שוקקים עם שלל אירועי תרבות ופנאי וכמובן, גסטרונומיה העולה על כל הציפיות. כאילו שלא לא די בכך, גראן קנריה הינו אתר מורשת עולמית מוכרז ע״י אונסק״ו, ומשמש כדוגמא ברחבי אירופה לתיירות אקולוגית. כמו כן, ועידת אור הכוכבים הבינלאומית הכירה ביעד זה כיעד ״סטארלייט״ בזכות בהירות השמיים והיכולת לערוך תצפית מרהיבה באלפי כוכבים בלילה. אלמו קבררה הדגיש במיוחד את הפן הקולינרי של האי והגסטרונומיה שלו אשר יכולים לעורר עניין רב בקרב הישראלים, עם טעמים ייחודים הנרקמים ומתחברים על אדמת געש פראית, וחומרי גלם מקומיים המשמשים את השפים הטובים ביותר במתכונים שלהם ובמסעדות יוקרה ברחבי האי. שר התיירות הוסיף ואמר כי גראן קנריה היו חלוצים ביישום פרוטוקלים וכלים בטיחותיים בהיבט הרפואי על מנת להבטיח הנאה בטוחה ממגוון האטרקציות באי, כך ש"זהו יעד פתוח מאז ומתמיד, מוכן, בטוח ואפילו משודרג מבחינה בריאותית, ששמח לקבל תיירים מישראל".

שר התיירות של גראן קנריה, קרלוס אלמו קבררה. צילום: משרד התיירות גראן קנריהשר התיירות של גראן קנריה, קרלוס אלמו קבררה. צילום: משרד התיירות גראן קנריה

גראן קנריה כמרכז הזדמנויות ליזמים

החוזקות והיתרונות של גראן קנריה לא מתועלים בלבד לתיירות וחופשות.

לאי גם מיקום אסטרטגי גיאוגרפי הממצב אותו כמרכז הזדמנויות ונקודת מפגש ליזמות מרחיקת לכת בין יבשות. בנוסף, הבהיר שר התיירות, כי גראן קנריה, מציעה יתרונות כלכליים רבים שעשויים להיות אטרקטיביים לאנשי עסקים ישראלים וחברות, כמו מע"מ נמוך במידה ניכרת ביחס לשאר יעדים באירופה, ותמריצים חשובים להשקעות ופרויקטים, בעיקר בתחום המדע והטכנולוגיה. במקביל, זהו מרכז צומח לנוודים דיגיטליים, אשר מוצאים לא רק הזדמנויות עבודה המעידות על שיפור כלכלי, אלא גם תשתיות ושירותים איכותיים, מתקנים מהשורה הראשונה, תרבות קנרית בלעדית, ואורח חיים בקשר מתמיד עם הטבע, דבר שקשה להשיג בחלקים אחרים של העולם. ישראלי שיכול לבצע את עבודתו מרחוק, צריך לדעת שגראן קנריה הוא יעד דגל עבור נוודים באירופה.

כפי שמציין אלמו קבררה, שר התיירות המקומי: "זה אומר להגיע ליעד אירופאי, מקושר ודיגיטלי מאוד, עם איכות חיים ברמה גבוהה, ומחירים תחרותיים בנוגע להוצאות היומיות ויוקר המחיה". לסיכום, מדובר ביעד מרהיב ומרתק, אשר ערוך להפגין את יתרונותיו לכל העולם ולמשוך במיוחד את המבקרים מישראל, עם ציפייה לביקוש שילך ויתגבר ב-2022.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ספרדגראן קנריהפספורט ספרד

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: