אא

האם טייס ישראייר שהתעניין בעבר ברכישת החברה, יגיש הצעת רכש?

קובי ברוט, טייס בישראייר, הגיש לפני מס' חודשים הצעה לרכוש את החברה תמורת 90 מיליון ש' במזומן. האם יפנה לנאמן המיוחד שמונה לאי.די.בי, בעלת השליטה בישראייר, עם הצעת רכש? זה מה שאמר בתגובה לפספורטניוז

ישראיר. צילום: ספיר פרץ זילברמן ישראיר. צילום: ספיר פרץ זילברמן

האם בעקבות ההצעה שהגיש אתמול איש העסקים רמי לוי לרכוש את ישראייר תמורת כ-70 מיליון שקל, קובי ברוט, טייס ישראייר, שהגיש לפני מספר חודשים הצעה לרכוש את ישראייר תמורת 90 מיליון שקל במזומן, יגיש הצעה לנאמן המיוחד שמונה בינתיים לאי.די.בי, בעלת השליטה בישראייר? ברוט בתגובה לפספורטניוז: "עדיין לא ידוע. שוקלים את צעדינו".

ברוט הגיש את ההצעה לאי.די.בי לפני מספר חודשים, עוד כשזו פעלה ללא נאמן מיוחד. ברוט הגיש את ההצעה יחד עם טל טריגל, טייס נוסף בישראייר שהפסיק להיות מעורב בעסקה בסוף חודש יולי. השניים עמדו בראש קבוצת משקיעים.

הצעתם של ברוט וטריגל עוררה בזמנו זעם וסערה גדולה בחברה. טייסי ישראייר טענו כי ברוט ניצל את מעמדו כיו"ר טייסי ישראייר לשעבר כשביקש לרכוש את החברה ללא בדיקת נאותות. במכתב ששיגר ועד טייסי ישראייר למנכ"ל החברה, אורי סירקיס, נטען כך: “אנו מודעים לכך כי שניים מטייסי החברה מובילים הצעה לרכישת החברה. הבהרנו לטייסים אלה כי ועד הטייסים סבור שיש במצב הנוכחי חשש ממשי לכך שהם נמצאים בניגוד עניינים כמו גם חשש להפרת חובת הסודיות המוטלת עליהם מכוח הסכם העבודה, וכי מעתה הם מושעים מכל אסיפת עובדים ומכל דיווח מצד הוועד לטייסים בנוגע למגעים לרכישת החברה”. בסופו של דבר, אדוארדו אלשטיין, הבעלים של אי.די.בי סירב לדון בהצעה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםישראייר

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: