אא

הבעת אמון: אייר פראנס תפעיל מטוסים רחבי גוף בקו לת"א החל מ-28 במארס

הצהרת כוונות: אייר פראנס תציב בקו ת"א-פריז מטוסים רחבי גוף מתקדמים. בין התאריכים 28 במארס ועד 12 ביוני תפעיל טיסה יומית אחת במטוס A330-200. בחודשי הקיץ תגדיל את התדירות ל-2 טיסות יומיות, האחת ב-A330-200 והשנייה ב-A350-900

אייר פראנס . צילום: יח"צ אייר פראנס . צילום: יח"צ
חברת התעופה אייר פראנס מודיעה על הצבת מטוסים רחבי גוף המתקדמים: A330-200 ו-A350-900 - בקו תל אביב-פריז החל מ-28 במארס השנה. אייר פראנס תפעיל בין התאריכים 28 במארס ועד 12 ביוני טיסה יומית אחת במטוס A330-200. במהלך חודשי הקיץ, תגדיל את התדירות לשתי טיסות יומיות, אחת במטוס A330-200 והשנייה באיירבס A350-900 – המטוס החדיש ביותר בצי המטוסים של אייר פראנס. מטוס האיירבס A330-200 של אייר פראנס, חודש לחלוטין בשנת 2019 ומציע תא נוסעים מחודש עם מרחב גדול יותר. מטוס האיירבס A350-900 שייכנס לקו כאמור בקיץ, מציע מרחב אישי גדול יותר במחלקות העסקים, הפרימיום אקונומי והאקונומי כולל חלונות גדולים יותר, שירות WiFi, מערכת לחץ אוויר עם אוויר מתחדש ותאורה המותאמת לשלבי הטיסה השונים. מטוס זה מספק גם ביצועים סביבתיים משופרים במובן של צריכת דלק מופחתת ב-25% והפחתת רעש של 40%. "שדרוג המטוסים נועד לתמוך ולחזק את תנועת הנוסעים של החברה בישראל, הן למטרות עסקים והן למטרות נופש ולאפשר לנוסעים ליהנות מהמוצרים הטובים ביותר בשוק", אמר סטפן ונוברמייר, מנכ"ל אייר פראנס KLM באזור מזרח הים התיכון. עוד לדבריו, "יותר מתמיד, אנו מתמקדים ברצונותיהם של לקוחותינו. ברצוננו להיות קשובים ככל האפשר לצרכיהם ולציפיותיהם בכדי לשמר את נאמנותם".
אייר פראנסאייר פראנס
הצהרת כוונות. אייר פראנס. צילום: יח"צ חברה אלון נטע, מנהל המכירות של אייר פראנס KLM בישראל, מוסיף, "הצבת מטוסי האיירבס הרחבים בקו לתל אביב הייתה בראש סדר העדיפויות העיקרי של אייר פראנס בשנים האחרונות ונועדה לשדרג את חווית הטיסה לישראל. החלטה זו מדגישה את המחויבות והאמונה של חברת התעופה בשוק הישראלי ואת הרצון לספק ללקוחותינו את חווית הטיסה הטובה ביותר". מנציגות החברה בארץ נמסר שכבר היום ניתן להזמין את כל הטיסות באמצעות אתר החברה www.airfrance.co.il ובאמצעות סוכני הנסיעות. באייר פראנס מדגישים כי החברה מתאימה את מדיניות המכירה שלה בתקופה הנוכחית על מנת לאפשר לנוסעים להזמין את הטיסה הבאה שלהם בביטחון מלא. לקוחות שיצטרכו לשנות או לבטל את נסיעתם, יוכלו כעת לשנות את כרטיסם ללא תשלום דמי שינוי, לתאריך וליעד הנבחר (יתכן הפרש עקב שינוי מחלקה/יעד) או לקבל החזר באמצעות שובר כספי. התנאים כאמור חלים על כל הנסיעות עד ליום 31 במארס 2021.      

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאייר פראנסאייר פראנס KLM

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: