אא

WTC מציגה: החופשה היוונית שלי

רוצים לחגוג 'יומולדת' ייחודי לאבא או לאימא, לסבא או לסבתא? למה שלא תזמינו את המשפחה כולה על כל דורותיה לאירוע חגיגי ויוקרתי באתרי הנופש היוקרתיים של רשת Domes בכרתים או בקורפו?

אתר Domes of Elounda|הלובי באתר Domes Noruz בחאניה|הסלון בסוויטת החוף במיראמר|ג'ורג' קיריאקו אתר Domes of Elounda|הלובי באתר Domes Noruz בחאניה|הסלון בסוויטת החוף במיראמר|ג'ורג' קיריאקו
כמה מוכרת לכם הסיטואציה הבאה: הגיע מועד החופשה המשפחתית, יומולדת עגול לראש המשפחה או יום נישואין חשוב, אתם שוברים את הראש לחשוב על רעיונות מקוריים יותר מעוד מסיבת הפתעה או צימר בגליל, משהו חדש ומרענן שכולם יאהבו ויאפשר לכם להנות עם האהובים שלכם? עכשיו דמיינו: אי יווני, רצועת חוף מושלמת, ים כחול וצלול. בגבכם רכס הררי ירוק, רוח נעימה מלטפת את הפנים, אתם אוחזים בכוס הקוקטייל האהוב עליכם ומשקיפים על מי הים הצלולים מבעד לחלון שחושף נוף שמיימי. אתה מתלבטים אם לרדת לחוף או להתחיל את היום דווקא בבריכה הפרטית והמבודדת או אולי בארוחת בוקר נדיבה ומגוונת. קצת שונה מהחגיגות השיגרתיות, נכון? חופשת יוקרה מושלמת באחד ממלונות רשת Domes זה בדיוק מה שאתם מחפשים. זה אולי לא זול, אבל זה שווה ומיוחד מאד, ומובטחת לכם חוויה חד פעמית ויוצאת דופן, עפ"י דברי נציגי רשת המלונאות היוונית Domes, עימם נפגשנו לקראת עונת האביב והקיץ הקרוב. מאנוס ואצולאס, מנהל המכירות של רשת Domes, הנכללת בחברת המלונאות היוונית, Ledra ,וג'ורג' קיריאקו, מנהל חוויית האורחים ברשת, שהגיעו במיוחד כדי להציג בפנינו את המאפיינים הייחודיים של אתרי הנופש של הרשת. לרשת 3 בתי מלון, שניים באי כרתים ואחד באי קורפו, שנפתח באוגוסט 2018. אתר הנופש Elounda of Domes, שממוקם סמוך לעיירה אלונדה, במזרח כרתים, והינו חלק מ-COLLECTION AUTOGRAPH, מציע לאורחים 118 יחידות אירוח מסוג סוויטות ווילות, הגדולות ביותר באי כרתים, החל מווילה בת 2 חדרים, המיועדת ל-3 אורחים, ועד ווילות המכילות 6 חדרים ויכולות לארח 10 אנשים, וישנה אפשרות להזמין יחידות מקושרות, על מנת לאחד קבוצות גדולות יותר של אורחים. "יוקרה עם לב ונשמה", מדגישים נציגי הרשת את היחס האישי והבלתי אמצעי לאורחים.
הסלון בסוויטת החוף במיראמרהסלון בסוויטת החוף במיראמר
הסלון בסוויטת החוף במיראמר הרשת השקיעה רבות בפיתוח אתר הנופש, כולל חוף ים עם סירות פרטיות ומגוון פעילויות ספורט מים, ואף הקימה לטובת האורחים מתחם חדש, The Core, ובו מגוון חנויות, מסעדות גורמה, קולנוע פתוח, שוק עממי, אזורי פיקניק ומועדוני פעילות לגילאים שונים. לאורחים הישראלים, המזמינים נופש באמצעות חברת WTC, המשווקת הבלעדית של הרשת בישראל, מציעים ב-Domes שדרוג מיוחד לבסיס אירוח מלא (Full board), כולל ארוחות א-לה-קארט. האוכל הוא מרכיב חשוב ברשת, המעודדת את הקונספט של 'Out Dine' כחלק מהאירוח המלא, וכן נוהגים לשתף את האורחים בחוויה של יציאה עם השף לרכישת מצרכים בשוק המקומי. "אנחנו עובדים עם חברת WTC כ-10 שנים, נהנים איתם ושמחים להמשיך את שיתוף הפעולה הנפלא" מדגיש מאנוס ואצולאס.
ג'ורג' קיריאקו, מנהל חוויית האורחים (מימין) מאנוס ואצולאס, מנהל המכירות והשיווקג'ורג' קיריאקו, מנהל חוויית האורחים (מימין) מאנוס ואצולאס, מנהל המכירות והשיווק
ג'ורג' קיריאקו, מנהל חוויית האורחים (מימין) מאנוס ואצולאס, מנהל המכירות והשיווק

מלון לייף סטייל סקסי ורענן למבוגרים בלבד

מלון נוסף בכרתים הינו אתר הנופש Domes Noruz, הממוקם סמוך לעיר חאניה במערב כרתים, על רצועת חוף הנחשבת לטובה בכרתים, המעניק לאורחים שירות ייחודי, made Tailor, עפ"י דרישותיהם וצרכיהם. ייחודו של המלון באווירתו הקוסמופוליטית, והוא מארח מגוון נופשים מכל רחבי העולם. המלון מתאים במיוחד לזוגות צעירים ולצעירים ברוחם, הרוצים ליהנות מהיצע הנופש המגוון, לחגוג אירועים מיוחדים, כירח דבש, יום נישואים וכד', או סתם לבלות בכיף. "מלון לייף סטייל, סקסי, רענן, עם רוח צעירה", מדגישים נציגי הרשת במיוחד את העיצוב החדשני, את המוסיקה המודרנית, את מגוון החדרים והסוויטות, שלכל אחד מהם בריכה פרטית או ג'קוזי. פירוש השם נורוז (Noruz) הוא יום אביב חדש, ואתר הנופש, שגם הוא חלק מ- AUTOGRAPH COLLECTION, חרט על דגלו את רוח החדשנות והעדכנות, הן בעיצוב, הן בהיצע הנופש והבילוי והן באווירת האירוח ותנאי האכסון לאורחים.
הלובי באתר Domes Noruz בחאניההלובי באתר Domes Noruz בחאניה
הלובי באתר Domes Noruz בחאניה

מפואר, מתוחכם ואלגנטי, עם תחושה ייחודית של פרטיות ובלעדיות

"האי קורפו הופך בשנים האחרונות ליעד נופש יוקרתי. העיר קורפו, בירת האי, נחשבת לפנינת תיירות ומכונה 'איטליה הקטנה' בזכות הארכיטקטורה הוונציאנית, זכתה אף להכרת אונסקו כאתר מורשת תרבות עולמית, ובשנת 2018 נבחרה ע"י האיחוד האירופי כיעד תיירות מוביל. באי קורפו מגוון רחב של בתי מלון, כ-20 מפוארים ברמת 5 כוכבים דלוקס, ורשתות נופש ומלונאות בינלאומיות גילו את הפוטנציאל התיירותי של האי וזה מכבר תקעו יתד בקורפו ונוספות בדרך. רשת Domes הקדימה לזהות את הפוטנציאל שבאי והקימה ריזורט יוקרתי חלק מה "Luxury Collection" שהוקם במבנה ושטח שהיה שייך למשפחת אונאסיס בשנות ב-60 המאוחרות, שופץ לחלוטין בהשקעה של 50 מילון אירו ונפתח מחדש באוגוסט 2018 תחת השם DOMES. אתר נופש ייחודי שדורג לאחרונה כמוביל מבין מלונות 5* שבאי, עם ציון 9.4, ע"י אתר Guide Hotels LUXURY. המלון הייחודי מאופיין ברוח הLiving Haute- רמת אירוח גבוהה, עיצוב ייחודי, שירות אישי ואוכל משובח. האורחים נהנים מטרקלין עסקים, מפגשים עם ההנהלה, מופעי מוסיקה של תזמורות מרחבי יוון, וכל הסוויטות בריזורט פונות לים, כשהמוטו הוא "הים הוא בריכת השחייה שלכם".

מש' ספאנוס – מרפואה למלונאות

פנאיוטיס ספאנוס (Spanos), הבעלים של מלונות Ledra, חברת האם של Domes, הוא היום אחד מעשירי יוון. בצעירותו חי בפמגוסטה בקפריסין, אך כשהטורקים כבשו אותה, היגר לארצות הברית עם 10 דולר. הוא למד רפואה במסצ'וסטס, והגיע ליוון כמנתח הלב הראשון במדינה. הוא נחשב לפילנתרופ ידוע ביוון, ומהכסף שהרוויח כרופא פתח את המלון הראשון. גם הבן, ג'ורג' ספאנוס, המנהל היום את רשת המלונות, הלך בדרכי האב, למד רפואה, התאהב במלונאות, ועזב את הרפואה לטובת המלונאות. עפ"י המתוכנן, בשנתיים הקרובות עומדת הרשת להשיק 3 מלונות יוקרה נוספים. צילומים: רשת Domes, רונן מחלב

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםכרתיםWTCקורפואתרי נופש יוקרתיים

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: