אא

החל מהחודש הבא: ספיריט הפקות תפעיל טיסות פרטיות ישירות לדובאי

בשורה לאנשי עסקים המעוניינים לטוס לדובאי. חברת התיירות הישראלית תציע חבילות לדובא שיכללו - טיסות פרטיות לדובאי, ותיאום אישור כניסה מול הרשויות. טלי יטיב, מנכ״לית ספיריט הפקות: "הקמנו תשתית לכלל פעילות שלנו בדובאי הכוללת משרדים, ספקים ושלל הסכמים עם רשתות וחברות תיירות"

צילום: ספיריט יח"צ צילום: ספיריט יח"צ
חברת ספיריט הפקות עולם, בבעלות טלי יטיב, מתחילה להפעיל טיסות פרטיות ישירות לדובאי החל מחודש נובמבר הקרוב. החבילות לדובאי יכללו - טיסות פרטיות בטיסה ישירה לדובאי, ותיאום אישור כניסה מול הרשויות. מספיריט הפקות נמסר לפספורטניוז כי הטיסות הקרובות יהיו בתאריכים- 12-17.11 במטוס פרטי הכולל 56 מושבי ביזנס ובהמשך בחג החנוכה בתאריכים 13-18.12. בטיסה נוספת, בתאריכים 3-8.12 תצא טיסה במטוס גדול יותר. "ספיריט הפקות עולם", כבר החלה להפעיל משרדים מקומיים בדובאי והחלה בפעילות מקומית, בענף התיירות כמו גם ביזמות עסקית. ספיריט גם ביצעה כבר טיסה ישירה, של 58 נוסעים, ברובם אנשי עסקים, לשבוע משולב עסקים עם בילוי. החבילה היוקרתית מוצעת עבור אנשי עסקים וכוללת טיסה במושבי מחלקת עסקים, העברות במכוניות חדישות ולינה במלון של הרשת היוקרתית "פור סיזנס" (Four Seasons) שהינו אחד המלונות המפוארים בדובאי עם מיקום מרכזי ומגוון מסעדות מובילות ומוכרות בסביבה.
דובאי דובאי
צילום: ספיריט יח"צ בספיריט הפקות מציינים כי מדובר בריזורט יוקרתי המדורג 5 כוכבים, השוכן בין נופי בורג' ח'ליפה וקו הרקיע המרהיב, לבין התכלת של האוקיינוס הערבי, ובו, 2 בריכות שחיה המשקיפות אל חוף פרטי, ספא מפואר והיצע העשיר של פעילות ספורטיבית. בחברת ספיריט מוסיפים ומציינים כי החברה מלווה ומסייעת בשירותים הנדרשים כולל נהגים פרטיים, ומציעים במקביל למעוניינים, מגוון אטרקציות וטיולים חד יומיים לזמן הפרטי, כגון טיול למדבר הכולל טיול ג׳יפים, ארוחת ערב בשקיעה במדבר ועוד. ספיריט מטפלת באישור הכניסה למדינה מול הרשויות ועוזרת גם מעבר לחבילה בחיבורים רלוונטיים. טלי יטיב, מנכ״לית ובעלים של ספיריט הפקות עולם: ״אנחנו נרגשים להוביל את אנשי העסקים הישראלים לדובאי בדרך הנוחה והמפנקת ביותר ובעיקר להעצים את החיבורים הפוטנציאליים בין ישראל לדובאי בכל התחומים. כבר לפני כמה חודשים, הקמנו תשתית לכלל פעילות שלנו בדובאי הכוללת משרדים, ספקים ושלל הסכמים עם רשתות וחברות תיירות ואנחנו שמחים סוף סוף להוציא את הטיסות לפועל, ובכך לתרום, ולסייע באופן ישיר לקידום היחסים העסקיים בין המדינות ובכך לחיזוק הקשר בין ישראל ואיחוד האמירויות, זוהי זכות ענקית." הקליקו כאן לעמוד על דובאי של חברת ספיריט הפקות עולם 
דובאידובאי
צילום: יח"צ ספיריט

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםפספורט UAE - GCCספיריט הפקות עולם

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: