אא

הי דרומה לאילת באוטובוס VIP. צפו בסרטון

ישרו מושבים והדקו חגורות אנחנו מדרימים לאילת ב... אוטובוס. לא בזה של אגד אלא באוטובוס מחלקה ראשונה של חברת Bfirst עם תא שירותים, מכונת אספרסו ונשנושים. מה עוד יש באוטובוס, כמה עולה כרטיס נסיעה וכמה כוס קפה? כך זה נראה

אוטובוס VIP לאילת. צילום: ספיר פרץ זילברמן אוטובוס VIP לאילת. צילום: ספיר פרץ זילברמן
יש שיגידו שהדרך המהנה ביותר להדרים לאילת היא באוטובוס ולא ברכב פרטי במידה ומתכוונים להדרים בדרך היבשה, ויש שיגידו שגם הנוחה ביותר כי לא צריך לנהוג שעות ארוכות בכבישים המדבריים האינסופיים וכמובן ליהנות מהנוף. https://youtu.be/DfXsgXZvq68   חברת Bfirst החלה באחרונה להפעיל אוטובוס VIP חדיש בקו תל אביב-אילת, וליתר דיוק ממתחם שדה דב ז"ל ברמת אביב ישירות וללא עצירות ביניים לעיר הנופש הדרומית אילת. הפסקת קפה או שירותים עושים באוטובוס. יש תא שירותים מצוחצח, מכונת אספרסו ונשנושים. השירותים בחינם, הקפה והנשנושים בתשלום אותם מגישה דיילת. 8 שקלים לפחית קולה, קולה זירו, ספרייט וסודה ו-10 שקלים לקפה הפוך, לאטה ואספרסו המוגשים עם עוגייה ארוזה ליד. יש גם כוס תה ב-8 שקלים וחטיפים מתוקים/מלוחים מוקטנים בטווח מחירים של 6 עד 8 שקלים.
אילתאילת
הפוך, לאטה או אספרסו ב-10 שקלים באוטובוס VIP לאילת. צילום: ספיר פרץ זילברמן
אילתאילת
מושב מרווח. צילום: ספיר פרץ זילברמן
אילתאילת
מה בתפריט? צילום: ספיר פרץ זילברמן מה עוד באוטובוס? מסכי TV עם שידורי קשת, רשת או כאן (לא סגורה איזה ערוץ שודר בזמן הנסיעה) וההפתעה הגדולה במושבים סטייל כורסאות ישיבה עם משענת שיורדת בשיפוע של 38 מעלות והדום לרגליים. יש מושבים עם מרווח גדול יותר לרגליים המתומחרים יותר ויש פחות, אבל השוס נמצא לטעמי בחלקו האחורי של האוטובוס: מעין סלון עם שולחנות עבודה. בקיצור, אמריקה ורסנו בתקווה לא לחטוף בידוד בחזור טפו טפו טפו. מחיר: 200 שקל לכיוון בכיסא דלוקס ו-150 שקל לכיוון בכיסא קלאסי.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםוידאואילתנשארים בארץ - המלצות לטיוליםנופשים בישראל

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: