אא

התכנית של רוזנברג ברכישת אל על: לקחת את ההלוואה של 400 מיליון דולר

סאגת אל על: אלי רוזנברג שהגיש הצעה לרכוש 44.99% ממניות אל על תמורת 75 מיליון דולר מעוניין ללכת על המתווה של 400 מיליון דולר הלוואה בערבות מדינה. טייסי החברה, שהתנגדו למתווה זה, מסכימים לו כעת

צילום: עידו וכטל צילום: עידו וכטל

אלי רוזנברג, שהגיש באחרונה הצעה לרכישת כ-44.99% ממניות חברת אל על תמורת כ-75 מיליון דולר, מתכנן - במידה ויצליח לרכוש את אל על - ללכת על המתווה של כ-400 מיליון דולר הלוואה בערבות מדינה של 82.5%.

כזכור, טייסי אל על התנגדו בתוקף שדירקטוריון אל על ילך על מתווה זה של כ-400 מיליון דולר הלוואה בערבות מדינה של 82.5%, מתווה שכלל גם הזרמה לחברה של כ-150 מיליון שקל מצד בעלי המניות או הנפקת מניות, כאשר בעלי המניות יצטרכו להשלים ל-150 מיליון שקל. המתווה השני שהוצע על ידי האוצר הוא הלוואה בגובה 250 מיליון דולר ב-75% ערבות המדינה והנפקה בסך של כ-150 מיליון דולר בבורסה בת"א, כאשר בעלי הבית ידוללו והמדינה מתחייבת לרכוש מניות שהציבור לא ירכוש, מהלך שעשוי להוביל להלאמתה של אל על.

טייסי אל על סירבו להיכנס בזמנו למו"מ מבלי שהחברה תתחייב ללכת על מסלול ההלוואה הכספית שלא יכלול הנפקת המניות. כעת, הטייסים תומכים בכך שרוזנברג ירכוש את ה-44.99% תמורת 75 מיליון הדולר וילך על מתווה ההלוואה של 400 מיליון הדולר. בין הטייסים להסתדרות, שחתמה בשמם על הסכם התייעלות עם הנהלת אל על, קיים נתק. כל צד מאשים את הצד השני בכל מה שקורה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאל עלטייסי אל עלאלי רוזנברג

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: