אא

ורנה VS בורגס

שתיהן מוקדי בטן-גב פופולארים לחוף הים השחור. בולגריות דומות אך שונות. מה לעשות בכל אחת מערי הנופש הבלקניות? קבלן 5 המלצות למבקרים

ורנה, בולגריה. צילום: shutterstock ורנה, בולגריה. צילום: shutterstock
ורנה ובורגס, שתי הערים לחוף הים השחור בבולגריה, הן מוקדי נופש פופולאריים בקרב התיירים האירופים חובבי השמש וחופשות הבטן-גב, וגם בקרב הישראלים, שאינם סובלים מחוסר שמש וחופי ים, אך מחבבים מאוד את המחירים הזולים בבולגריה. ורנה, השוכנת לחוף ה'גולדן סנדס' (חולות הזהב), ובורגס, שבמרכז ה'סאני ביץ' (חוף השמש), דומות למדי בהיצע הנופש, המתמקד בעיקר ברצועת החוף, במלונות הפנאי, במסעדות ובבתי קפה, בברים ובמועדוני הלילה, ובדרך הטבע, גם במגוון אטרקציות לכל המשפחה, ובכל זאת, הן שונות למדי. ביקרנו בשני המקומות ובחרנו 5 מוקדים ייחודיים בכל אחת מהערים:

בורגס

1.פארקי מים: שניים מצוינים בעיר ובסביבתה: Action Aquapark – ברחוב הראשי של העיר, עם מגוון פעילויות אתגריות, מגלשות ובריכת גלים; Aqua Paradise Water Park – בעיירה נסבאר הסמוכה, פארק ענק וגדוש אטרקציות, נחשב לאחד המשובחים באירופה. הסעות חינם מכל רחבי בורגס. 2.ספא: לא בכדי נחשבת בורגס למרכז ספא ובריאות. מרבית המלונות המשובחים מתהדרים בשירותי מרפא, טיפולי יופי וקוסמטיקה. בין מלונות הספא הבולטים: גרנד הוטל פרימורץ, הוטל אקווה, פאבוריט הוטל. 3.חיי לילה: רצועת החוף, השוקקת בשעות היום, תוססת גם בלילה. הנופשים האירופים, ובעיקר הבריטים, גודשים את שלל הברים, שהבולטים ביניהם: 'קונדור בר' ו'אקו בר'. הצעירים והצעירים ברוחם מבלים עד השעות הקטנות בדיסקוטקים ובמועדונים, וכדאי מאוד לפחות לבקר ב-Revolution Music Factory. 4.שופינג: מלבד שורת הדוכנים האינסופית במדרחוב החוף, כדאי לשוטט גם במרכז העיר המודרני והמחודש, ולמעוניינים לבצע רכישות של ממש ובמחיר זול, שלושה מרכזי קניות מצפים לכם: Mall Plaza, Mall Galeria ו-ICenter. 5.נסבאר: לבורגס יש גם את הסביבה של בורגס עם אגמים טבעיים המקיפים אותה. לא להחמיץ גם את נסבאר, עיירה עתיקה גדושה שרידים היסטוריים, שזכתה להיכלל ברשימת אתרי מורשת התרבות של אונסקו. אפשר לנצל את הנסיעה לפארק המים לסיור קצר לפני או אחרי.

ורנה

1.HOTEL & CASINO INTERNATIONAL: המלון בה' הידיעה בעיר ובאזור, ולא רק לחובבי הימורים. יחס ואירוחVIP  לכל האורחים, טרקלין מפואר, מסעדות משובחות, מועדון לילה חדשני ומגוון פינוקים. 2.מוזיאון הרטרו: אחת האטרקציות הפופולריות ביותר בעיר. המוזיאון ממוקם בקומה הראשונה של קניון ה'גרנד מול', וכך ניתן ליהנות משתי ציפורים במכה אחת. במוזיאון שלל מוצגים מרתקים: מכוניות ישנות ועתיקות, צעצועים ומגוון אביזרים מתחילת המאה ה-20 ושלל מוצרי לבוש וציוד ביתי מתקופת השלטון הסובייטי. 3.דולפינריום: ורנה היא עיר אטרקטיבית מאוד לילדים. הדולפינריום העירוני, ובקרבו גם אקווריום ענק, מספק למבקרים הצעירים מופע דולפינים מרהיב, ובעיר גם פארק שעשועים משולב בגן חיות ופארק מים, אקוופוליס.  4.טעימות יין: סיור מודרך בעיר על שלל האתרים העתיקים כולל גם סיור מיוחד לטעימות יין, ממיטב היקבים באזור, הממחיש גם את העקבות הצרפתיים בהיסטוריה רבת הפנים של העיר. 5.Chas Pik: לעיר ורנה יצאו מוניטין כמרכז מוסיקלי חשוב, וזהו מועדון המוסיקה הידוע בעיר, בו מתקיימים מופעים וקונצרטים מסוגים שונים, בעיקר מוסיקה בלקנית ועממית, ומלבד המופעים הוא מפורסם באלכוהול המגוון המוצע לבליינים.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםמדריך יעדים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: