אא

חברות התעופה הישראליות נגד משרד הבריאות: מעדיף את החברות הזרות על הישראליות

חברות התעופה הישראליות רצו להטיס לארץ את מטושי הבדיקות ולטענתן משרד הבריאות מעדיף את חברות התעופה הזרות. מנכ״ל ארקיע אינטרנשיונל: ״משרד הבריאות מעמיד את היבואנים במכרזים בלוחות זמנים בלתי אפשריים לתעופה הישראלית". ישראייר: ״החברות הישראליות מחוץ למשחק״

 צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock
חברות התעופה הישראליות נגד משרד הבריאות בכל הקשור להטסת ערכות בדיקות הקורונה לישראל. החברות הישראליות טוענות כי בלוחות הזמנים שמשרד הבריאות דורש, הוא שם אותן למעשה מחוץ למשחק של ההטסה המסיבית לארץ של ערכות הבדיקות. עוז ברלוביץ, מנכ״ל חברת ארקיע אינטרנשיונל, אמר לפספורטניוז הבוקר: ״דווקא עכשיו שהתעופה הישראלית נמצאת על הקרקע ומאות עובדים משוועים לעבודה, הצענו את המטוסים שלנו ליבוא של כל מטען שנדרש, אבל מסתבר שבמשרד הבריאות מעדיפים לתת עדיפות לחברות התעופה הזרות". עוד מוסיף ברלוביץ: "בימים הקרובים נראה רכבות אוויריות של מטוסים של חברות תעופה זרות עם מטענים של בדיקות קורונה מגיעים מרחבי העולם לישראל. אנחנו בארקיע במגעים עם יבואני בדיקות הקורונה שרוצים להשתמש בשירותים שלנו, אנחנו עדיפים, בשירות ובמחיר. אך לצערי משרד הבריאות מעמיד ליבואנים במכרזים, מועדי זמן אספקה כמעט בלתי אפשריים מבחינתם לקחת את התעופה הישראלית. אני קורא למשרד הבריאות לאפשר בכל הקשור ללוחות הזמנים וההתנהלות ליבואני הבדיקות, להשתמש בתעופה ישראלית, דווקא בימים אלו״. גם בחברת בישראייר אמרו לפספורטניוז בנושא כי: ״החברות הישראליות מחוץ למשחק, לאף אחד לא איכפת. כאשר חברות התעופה הזרות לא טסו לישראל בתחילת משבר הקורונה, היו חייבים את חברות התעופה הישראליות להביא ציוד חרום לארץ. כעת שהחברות זרות טסות לארץ, אף אחד כבר לא סופר את חברות התעופה הישראליות, שנותרו מחוץ למשחק ואת אף אחד זה לא מעניין. במועדי האספקה נותנים יתרון מובהק לחברות הזרות״.
"אין גל ביטולים מאסיבי. יותר שאלות וגישושים. אנשים מבולבלים""אין גל ביטולים מאסיבי. יותר שאלות וגישושים. אנשים מבולבלים"
״להשתמש בתעופה ישראלית דווקא בימים אלו״ עוז ברלוביץ. צילום: פספורטניוז

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםישראיירארקיע

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: