אא

חג סוכות בתאילנד? כמעט

חג סוכות נראה השנה, איך לומר זאת בעדינות, קצת אחרת. ישראלים שנהגו לבלות את החג בתאילנד, "מבלים" כעת בסגר. תאילנד אומנם נראית רחוקה מתמיד, אך קמפיין חדש מציע לישראלים לבנות סוכה בסגנון תאילנדי, ויש גם פרסים

סוכה תאילנדית. צילום: יחצ לשכת התיירות של תאילנד בישראל סוכה תאילנדית. צילום: יחצ לשכת התיירות של תאילנד בישראל
זו שנה שלישית שלשכת התיירות של תאילנד בישראל מעודדת ישראלים, אוהבי תאילנד, להשתתף ב-"סוכותאי" - קמפיין/תחרות הפיכת הסוכה הביתית לממלכה תאילנדית. הסוכה היצירתית ביותר תזכה השנה את מקימיה בחופשה משפחתית בת 10 לילות ברשת המלונות Anantara בתאילנד כולל טיסת פנים, מתנת חברת התעופה בנגקוק איירווייס (Bangkok Airways). הסוכה במקום השני, מקימיה יזכו בחופשה זוגית. היוזמה לייבא את התרבות התאילנדית לביקור אושפיזין, מבוססת על שמה של עיר הבירה העתיקה של תאילנד – סוכותאי. "המיזוג של סוכות ותאילנד פשוט זעק לשמיים", אומר דב קלמן, נציג לשכת התיירות של תאילנד בישראל. "אלמנטים רבים בתרבות התאילנדית מתאימים כמו כפפה ליד לסוכה היהודית, מגוון הפירות, הקישוטים ואפילו פינת מסאז'. זה הביטוי הכי מוחשי לקשר ההדוק בין שני העמים".
תאילנדתאילנד
סוכה תאילנדית. צילום: יח"צ לשכת התיירות של תאילנד בישראל עוד לדבריו, בשנתיים שחלפו עוצבו מאות סוכות תאילנדיות ברחבי הארץ בסגנונות ייחודיים ויצירתיים. בין הסוכות המיוחדות בלטו סוכה מתחת למים, סוכה במטע בננות, סוכה על סיפונה של סירה, סוכה בחוף הים ואפילו סוכה מיניאטורית. "הסוכות זכו לתהודה ותמיכה רבה ברשתות החברתיות והמשפחות הזוכות זכו בחופשה בתאילנד. מה שקבע ויקבע את זהות הסוכה הזוכה - היא היצירתיות". איך משתתפים בתחרות? מעלים תמונה או סרטון של הסוכה התאילנדית שבניתם כתגובה לפוסט בעמוד הפייסבוק של מועדון ידידי תאילנד בישראל. בסיום החג, חבר שופטים בראשה של שגרירת תאילנד בישראל, ייבחר את הסוכה הזוכה.  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםתאילנדפספורט תאילנד

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: