אא

חולמים עכשיו, באים ביום שאחרי: סיישל רוצה את הישראלים

"סיישל והאיים היפיפים, הטבע, החופים, הנופים ואתרי הנופש ממתינים לקבל את המטיילים הישראלים האהובים בזרועות פתוחות", כך אומרת מונט רוז, מנהלת לשכת התיירות של סיישל בישראל. אז עכשיו, כשנושבת אווירת "סוף מסלול קורונה", טאץ' ווד, נמליץ לכם על חופשה סטייל קים קרדשיאן vs ביונסה בריזורט חלומי באי פרטי במדינת האיים האקזוטית שבו ביקרנו רגע לפני הקורונה. מתי צפויות להתחדש הטיסות לסיישל?

סיישל. צילום: 123rf סיישל. צילום: 123rf
המילה שלמות ב"מילוג" (המילון העברי החופשי ברשת) מוסברת כך: העדר פגמים או חסרונות. הסבר זה קולע אחד לאחד, למדינת האיים, סיישל. ים טורקיז צלול, חול לבן, עצי קוקוס, תצורות סלע ייחודיות וריזורטים שומטי לסת - עושים את סיישל למה שהיא - יעד אקזוטי חלומי שנגדע, כמו כל האחרים, בשל נגיף הקורונה. חברת התעופה אייר סיישל, שהפעילה קו טיסות ישיר מתל אביב למאהה, האי המרכזי בסיישל, הפסיקה את טיסותיה ב-19 במארס. באחרונה פרסמנו כאן כי אייר סיישל מתכננת לשוב ולטוס לארץ ככל הנראה במהלך חודש יולי בכפוף לאילוצים ואישורים רגולטוריים. תאריך מדויק עוד לא נמסר.
איי סיישלאיי סיישל
תצורות סלע ייחודיות. סיישל. צילום: 123rf כעת, כשנושבת אווירת "סוף מסלול קורונה", טאץ' ווד, גם נציגי סיישל בישראל משמיעים קול. וכך כותבת מונט רוז, מנהלת לשכת התיירות של סיישל בישראל, לסוכני נסיעות: "אני מקווה שאתם בטוחים ובריאים והמצב נהיה טוב גם בישראל שזה עתה חגגה את יום העצמאות. אנחנו כמובן מזדהים אתכם במצב הלא צפוי והלא פשוט לכולם ובעיקר לתעשיית התיירות. בימים אלה, עלינו לתמוך אחד בשני ולהיות חיוביים ככל הניתן. סיישל והאיים היפיפים, הטבע, החופים, הנופים ואתרי הנופש ממתינים לקבל אתכם ואת המטיילים הישראלים האהובים בזרועות פתוחות. כמו כן, לראות את כולכם מבקרים אצלנו בימים הרבה יותר טובים כמו שהיה לנו בעבר, בתקווה בקרוב". עוד היא כותבת, "אנו נמשיך להיות בקשר ולעדכן אתכם במידע מעניין שיאפשר לכם לנצל את הזמן היקר ללמוד ולתכנן טיולים עתידיים, כמו גם חופשות של 'פעם בחיים' בסיישל. אני מזמינה אתכם לצפות בווידאו החדש. אני מאמינה שזה יאפשר לכם להיות יותר אופטימיים ולהמשיך לחלום. היו בטוחים שאנחנו נעזור לכם להגשים את החלום. ביחד נעבור את התקופה המאתגרת ונחזור לטייל שוב במקומות מדהימים".

טיסה לגן עדן

אם עשינו לכם חשק לטוס לסיישל ביום שאחרי, אתם מוזמנים לתפוס איתנו טיסה וירטואלית פרטית לריזורט החלומי של רשת היוקרה Four Seasons באי הפרטי Desroches שבסיישל. הקליק כאן וגלו את גן עדן
סיישלסיישל
טיסה פרטית לאי הפרטי דה רוש בסיישל. שימו לב איך גוף המטוס משתקף בפרופלור. צילום: ספיר פרץ זילברמן
איי סיישלאיי סיישל
ים טורקיז בדה רוש. צילום: ספיר פרץ זילברמן

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםמדריך יעדיםוידאואיי סיישלfour seasonsסיישלDesroches

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: