אא

מברוק: טיסות הבכורה של ישראייר ואל על המריאו הבוקר למרוקו

היסטוריה הבוקר (א') בנתב"ג: טיסות הבכורה של ישראייר ואל על המריאו למרקש שבמרוקו. זמן טיסה: כ-5.5 שעות. החל ממחר, 26 ביולי, מרוקו תנפיק ויזות לתיירים ישראלים

טיסת הבכורה של ישראייר למרוקו. צילום: יח"צ ישראייר טיסת הבכורה של ישראייר למרוקו. צילום: יח"צ ישראייר

סוף סוף זה קורה. טיסות הבכורה הישירות של חברות התעופה הישראליות יוצאות היום (ראשון, 25 ביולי) למרוקו.

טיסת הבכורה של ישראייר המריאה ב-08:15 הבוקר למרקש שבדרום מערב המדינה. אחריה, בשעה 11:20, צפויה להמריא אל היעד גם טיסת הבכורה של אל על. משך הטיסה כ- 5.5 שעות.

בטיסת ישראייר המריאו כמאה נוסעים, בהם רמי לוי, בעלי החברה שטס עם רעייתו וחברים. את טיסת אל על צפוי לחנוך שר התיירות, יואל רזבוזוב.

בשל קשיים בהנפקת ויזות למרוקו, ישראייר צמצמה בשלב זה את טיסותיה המתוכננות למרקש מ-5 טיסות שבועיות לטיסה שבועית אחת בלבד. גם אל על, שהייתה אמורה להפעיל בשלב ראשון 3 טיסות שבועיות, ירדה כרגע ל-2 טיסות שבועיות. לעומתן, ארקיע החליטה לדחות את כל טיסותיה אל היעד לחודש ספטמבר. 

לאחר שבועות מורטי עצבים ואי ודאות אדירה סביב סוגיית הנפקת ויזות למטיילים ישראלים, נציגות מרוקו (משרד קישור) בישראל צפויה להתחיל להנפיק ויזות למטיילים ישראלים, בודדים וקבוצות, החל ממחר, 26 ביולי. על פי ההערכות, מרגע הגשת הבקשה לוויזה ועד קבלתה – כשבוע ימי המתנה.

רמי לוי, בעלי ישראייר, בהשקת קו הטיסות הישיר למרוקו. צילום: יח"צ ישראייר
ישראייר למרוקוישראייר למרוקו
טיסת הבכורה של ישראייר למרוקו. צילום: יח"צ ישראייר

ישראייר מציעה כרטיסי טיסה במחיר של החל מ-465 דולר לאדם. חבילה לדוגמה בתאריכים 2-5/9 או 9-12/9 או  27-30/9 או 30.9-3.10 במלון אדם פארק 5* ע"ב א. בוקר במחיר של החל מ-689 דולר לאדם. אל על מציעה מגוון הנחות למחזיקי Fly Card.

נכון לכתיבת שורות אלה, מרוקו  מוגדרת באתר משרד הבריאות כמדינה תחת אזהרת קורונה. עם זאת, כל השבים מיעד זה, מחוסנים ומחלימים, אינם חייבים בבידוד עם החזרה לארץ.

ישראייר למרוקוישראייר למרוקו
טיסת הבכורה של ישראייר למרוקו. צילום: יח"צ ישראייר
ישראייר למרוקוישראייר למרוקו
טיסת הבכורה של ישראייר למרוקו. צילום: יח"צ ישראייר השקת קו הטיסות הישיר של אל על למרוקו. מימין לשמאל: מנכ"ל אל על, שר התיירות ושגרירי מרוקו. צילום: יח"צ אל על  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאל עלישראיירמרוקופספורט מרוקו

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: