אא

"ישראליז" פתחה חמ"ל לישראלים שתקועים בחו"ל

עמותת "ישראליז", שהוקמה ע"י קצינים מיח' מובחרת במטרה למנף את פלטפורמת הטיול הגדול של יוצאי צבא לקידום דימוי חיובי של ישראל בעיני צעירים מהעולם, הקימה את החמ"ל בשיתוף משרד החוץ. מרגע פתיחתו התקבלו מאות פניות

תרמילאים בימים יפים יותר. צילום: 123rf תרמילאים בימים יפים יותר. צילום: 123rf
עמותת "ישראליז" - עמותה א-פוליטית שהוקמה בשנת 2017 על ידי שלושה קצינים משוחררים מיחידת עילית במטרה למנף את פלטפורמת הטיול הגדול של יוצאי הצבא לצורך קידום דימוי חיובי של ישראל בעיני צעירים מהעולם - מעדכנת הבוקר על פתיחתו של חמ"ל אנושי למטיילים הישראלים שתקועים בחו"ל.

החמ"ל עובד באופן ישיר מול נציגי משרד החוץ, משרד הבריאות וחברות התעופה ופועל בין השעות 20:00-12:00.

בעקבות משבר הקורונה עשרות אלפי ישראלים נמצאים במדינות שונות בעולם עם מחסור בידע והרבה בלבול כיצד עליהם לפעול. מה מצב הקורונה במדינה בה הם שוהים? כיצד עליהם לשמור על ההיגיינה בצורה המיטבית? האם לאכול במסעדות? באילו מדינות מומלץ לגשת לקבלת טיפול רפואי? אילו החזרים יקבלו מהביטוח? מלבד מדינות אירופה מדינות רבות נוספות סוגרות שעריהן, לרבות פרו, קולומביה והפיליפינים, ומטיילים רבים תקועים מבלי יכולת לחזור ארצה, איך מוצאים טיסות לישראל? לאחר הנחיתם בארץ, כיצד המטיילים אמורים להגיע לבידוד בביתם מבלי שיבואו במגע עם אנשים אחרים? על כל אלו ונושאים רבים נוספים ישיבו מתנדבי ישראליז בחמ"ל המיוחד שפתחו הנותן מענה אנושי ישיר למטיילים הישראלים.

אייל בירם, מייסד ישראליז, "ברגעים אלו עדיין נמצאים עשרות אלפי מטיילים ישראלים בטיול הגדול בחו"ל, רובם הגדול בדרום אמריקה ומזרח אסיה. מרגע פתיחת החמ"ל קיבלנו מאות פניות של מטיילים וכרגע בעזרת צוות המתנדבים של העמותה אנחנו מסייעים בהכוונה וסיוע בחזרה בטוחה לארץ ובמציאת מקומות מבטח, כל זאת בשיתוף משרד החוץ".

יצוין כי מדי שנה נרשמות מעל ל-547 אלף יציאות לחו"ל של צעירים בגילאי 20-24, קבוצה המורכבת בעיקרה מחיילים משוחררים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץמשרד החוץנגיף הקורונהאפקט הקורונה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: