אא

ליאור טנר, מנכ"ל הנוסע המתמיד של אל על, מסיים את תפקידו

אחרי 9 שנים מתוכן 7 שנים כמנכ"ל מועדון הנוסע המתמיד, טנר נפרד מאל על. "לא קל לסכם 9 שנים ברגע", כתב הבוקר לעובדיו, "יחד כבשנו פסגות רבות. ייסדנו את כרטיס האשראי המוביל בישראל עם מחזור סליקה שנתי של 30 מיליארד שקל"

ליאור טנר, מנכ"ל מועדון הנוסע המתמיד של אל על. צילום: יונתן בלום ליאור טנר, מנכ"ל מועדון הנוסע המתמיד של אל על. צילום: יונתן בלום
מנכ"ל מועדון הנוסע המתמיד של אל על, ליאור טנר, עוזב את תפקידו. טנר נפרד מאל על אחרי 9 שנים מתוכן 7 שנים כמנכ"ל הנוסע המתמיד. הבוקר (ה') כתב כך לעובדי המועדון המתמיד: "יום מרגש עבורי. לאחר 9 שנים באל על, מתוכם 7 כמנכ״ל הנוסע המתמיד ומייסד פלייקארד, הודעתי אמש למנכ״ל אל על הנכנס על רצוני לסיים את תפקידי ולפנות לאתגרים חדשים". עוד כותב טנר, "לא קל לסכם 9 שנים ברגע. הייתה לי זכות נדירה לעבוד בחברה שהיא מותג על בעולם הישראלי והיהודי, שסיפור חייה שזור בתולדות המדינה, שאנשיה בכל העולם עובדים מתוך תחושת אמונה ושליחות ובתוך כל זה, לברוא עולם חדש ונפלא, המפתח לעסק המסורתי מנועי צמיחה והתפתחות חדשים". עוד טנר לעובדים, "יחד כבשנו פסגות רבות: ייסדנו את כרטיס האשראי המוביל בישראל, עם מחזור סליקה שנתי של 30 מיליארד שקל (כ-10 אחוז מכלל הסליקה בישראל וכמו שלושת הבאים אחריו ביחד). הקמנו עסקים נלווים רבים (סוכנות ביטוח, אתר מלונות, אתר השכרת רכב ועוד). ניהלנו מו״מ עם גופים פיננסיים וענקי תשלומים בישראל ובחו״ל וחתמנו על הסכמים חסרי תקדים שטלטלו את שוק האשראי וקיבלנו מענקי חתימה של למעלה מ-200 מיליון שקל. יזמנו עשרות שיתופי פעולה עם גופים בתחומי הקמעונאות, השירותים, התיירות, התרבות, הפנאי ועוד ועוד. על פי פרסומים בעיתונות, חוללנו עבור אל על רווחים של עשרות מיליוני דולרים מדי שנה ושווי הפעילות הוערך במאות מיליוני דולרים והכל מאפס, באווירה של שיתוף, עשייה והנאה ועם סכין בין השיניים וחיוך בכל בוקר". טנר מוסיף לשתף את העובדים, "גם בתקופת הקורונה שטלטלה את ענף התעופה בכל העולם, שמרנו על יציבות העסק, קיימנו שיח שוטף עם הלקוחות והתאמנו את עצמנו למצב החדש באמצעות שלל שיתופי פעולה עם מלונות בארץ, שוברי קנייה, משלוחים וגולת הכותרת - השקת אתר סחר בו ניתן לרכוש כמעט הכל בשילוב כסף ונקודות שבזמן קצר הפך לאבן שואבת לאלפי לקוחות. כל זה קרה בזכות חזון, חלום ויכולת ביצוע והגשמה שהיה לי הכבוד ליזום, לנהל ולהוביל". טנר מסיים את מכתבו לעובדים, "תודתי העמוקה לכל מי שהיה שם עבורי בדרך, תמך, סייע, כיוון, יעץ וגם אתגר, הקשה והטיל ספק. מכל מלמדיי השכלתי והתפתחתי. בנימה אישית, תמיד ניסיתי להוביל להישגיות ולהתמחות מקצועית, מבלי לשכוח את האנושיות ולהיות קודם כל בן אדם. כולי תקווה שהצלחתי בכך ושערכים אלה מוטמעים כבר באופן אינהרנטי ב-ד.נ.א של המועדון. אני אוהב אתכם מאוד, מאמין בכם ומקווה שאתם יודעים כי תמיד אעמוד לרשותכם בכל שאלה, התלבטות או בעיה. לכבוד היה לי לשרת לצידכם. מאחל לכולכם שתמיד תקומו עם חיוך וחדוות עשייה בכל בוקר, ממש כמו בשנים היפות שידענו יחד. כעת, הגיעה העת לצאת להרפתקאות חדשות. שלכם, ליאור". מוקדם יותר היום פרסמנו כאן כי גם עדי הנגבי, מנהלת השיווק של אל על, מסיימת את תפקידה אחרי 13 שנים בחברה. מונתה למנהלת השיווק של קבוצת פז. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאל עלמנהלים בתנועהמועדון הנוסע המתמיד

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: