אא

מדריך: איך לבחור ביטוח נסיעות לחו"ל?

אז בחרתם יעד, רכשתם כרטיסי טיסה, ביררתם על האטרקציות השונות והמסעדות הכי שוות וכעת כל מה שנשאר לעשות הוא לסגור סופית ביטוח נסיעות לחו"ל. אז איך בוחרים ביטוח נסיעות לחו"ל ומה חשוב לבדוק לפני? הנה מדריך קצר ושימושי שיעזור לכם לקבל החלטה // תוכן פרסומי

צילום: depositphotos צילום: depositphotos

איך בוחרים ביטוח נסיעות לחו"ל?

לא משנה לאן אתם טסים, בסופו של דבר ישנם מספר פרמטרים שממש כדאי לבחון לפני שבוחרים ביטוח נסיעות לחו"ל. ריכזנו בעבורכם את הפרמטרים המרכזיים והחשובים ביותר: מחיר הביטוח: בעבור רובנו, מדובר באחד מהפרמטרים החשובים והמרכזיים בעת בחירת ביטוח. לרוב, המחיר של ביטוח יוצג כמחיר לפי יום אך תיתכן תוספת בעקבות נסיעה למדינות מסוימות, למשל ארה"ב. אגב, המחיר מושפע באופן ישיר מגיל המבוטח ומסל השירותים וההרחבות שהוזמנו אך על כך נרחיב בהמשך. סוגי ההרחבות: כיסוי לגניבת מצלמה או מחשב נייד? החמרה במצב רפואי קיים? אולי הרחבת הריון? לביטוח הבסיסי יש מספר הרחבות שכל חברת ביטוח מאפשרת להוסיף. בחלק גדול מהחברות מדובר במודל מודולרי ונוח ובו תוכלו להוסיף באופן ספציפי ומדויק את השירותים הנדרשים לכם, על מנת להתאים את הביטוח כמו כפפה ליד. מענה ושירות: שירות לקוחות, בעיקר במצבי חירום וכאשר אתם נמצאים הרחק מהבית, הוא קריטי. חשוב להבין מה דרכי יצירת הקשר עם חברת הביטוח ובאיזה שעות ניתן לפנות אליהם לצורך קבלת סיוע. כמו כן, נסו לברר מה בדיוק השירות כולל, האם מדובר על זמינות בוואטסאפ? או אולי מענה טלפוני או שיחה עם רופא מקצועי שיסייע במצבי החירום. גובה השתתפות עצמית: כפועל יוצא מסעיף המחיר, כדאי לבחון לעומק גם את גובה ההשתתפות העצמית. נדגיש כי לא על כל סעיף או פעולה נדרשת השתתפות עצמית ולכן מומלץ מאוד לבחון זאת בקפידה. התייחסות לקורונה: אי אפשר לדבר על ביטוח נסיעות לחו"ל מבלי להזכיר את מחלת הקורונה. בדקו מה מדיניות חברת הביטוח בהקשר זה, מה טווח הגילאים שאותו היא מסכימה לבטח, מה עושים במצבים בהם נדבקתם בחו"ל (חס וחלילה) בוירוס הקורונה ומה קורה כאשר דוחים את מועד הנסיעה או החזרה לארץ בשל סגרים באחת מהמדינות.

כמה הצעות שונות לבדוק לפני ההחלטה?

כדאי לבצע סקר שוק קצר ולבחון מספר חברות שונות אך חשוב לא להתפזר ולא לבדוק יותר משלוש הצעות שונות, מה שעשוי לבלבל אתכם וכמובן עשוי לעכב את התהליך כולו.

התאמת סוג הביטוח לסוג הטיול שלכם

ההתייחסות של חברת הביטוח לטיול משפחתי בארה"ב, שונה מההתייחסות לטיול קצר באירופה או לטיול של תרמילאים במזרח הרחוק. לכל טיול יש "אופי" מסוים והפעילויות, האטרקציות והמקומות בהם מבקרים שונה כמובן. אם אתם מתכננים לבצע פעילויות אקסטרים כמו סקי, צניחה חופשית, סנפלינג וכדומה – צריכה להיות התייחסות מתאימה ויש לבחור בהרחבות שיספקו מענה על מקרים אלו כמו איתור וחילוץ וכדומה.

בחרו חברה אמינה ומקצועית

יש לא מעט חברות אשר מציעות ביטוח נסיעות לחו"ל ואם אתם לא יודעים איך לבחור ביטוח נסיעות לחו"ל, נסו ללמוד ולקרוא מעט על החברה. ביטוח נסיעות הוא לא משחק וכדאי לחשוב תמיד על המועד בו תצטרכו לבקש את הכסף במצבי חירום. ככל שיהיה מדובר על חברה גדולה ורצינית יותר, כך הסיכוי שתקבלו מענה, יעלה גם הוא. לסיכום, כדאי להקדיש מחשבה לבחירת ביטוח נסיעות לחו"ל מאחר ומדובר באחד מהביטוחים החשובים ביותר. כדאי לבחון את המחירים ואת ההרחבות של הפוליסה, לבדוק שמדובר בחברת ביטוח אמינה ומוכרת וכמובן להבין את מדיניות החברה במצבי החירום השונים, כמו גם את שירות הלקוחות ודרכי יצירת הקשר עם הנציגים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ביטוח נסיעות לחו"לתוכן פרסומי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: