אא

מנכ"ל ישראייר: צריך לשקול השבתת התעופה הישראלית

על רקע משבר האבטחה של חברות התעופה הישראליות, התקיים בנושא דיון חירום ברת"א , מנכ"ל אל על: "יידרש לבצע חשיבה בדבר המשך הצעדים של חברות התעופה הישראליות במידה והמשבר לא ייפתר בטווח הזמן הקצר"

צילום: shutterstock|אורי סירקיס.צילום: פספורטניוז צילום: shutterstock|אורי סירקיס.צילום: פספורטניוז
משבר אבטחת התעופה של חברות התעופה הישראליות נמשך ואף מחריף. כפי שפורסם לראשונה ב'פספורטניוז', חברות התעופה הישראליות לא יכולות לאשר את תכנית הקיץ שלהן לנוכח העובדה שהעיצומים במשרד החוץ נמשכים, כאשר בשלב זה יש ויכוח על האש"ל של עובדי עמ"י (עובדי אבטחת התעופה) בין משרד החוץ למשרד האוצר ולכן לא מאושר לו"ז הקיץ של החברות הישראליות. בשבוע שעבר התקיים דיון חירום בנושא ברת"א בהשתתפות נציגי רת"א, משרד התחבורה חברות אל על, ארקיע וישראייר.
אורי סירקיסאורי סירקיס
אורי סירקיס וישראייר במהלך הדיון, אורי סירקיס מנכ"ל ישראייר אמר דברים נוקבים: "המצב שנוצר הינו בלתי אפשרי והגיע לעברי פי פחת. מבחינת ישראייר, ברגע שחברת אל על לא מקבלת כלים לממש את המנדט שהוטל עליה לאבטחת כלל הטיסות, הרי שיש לשקול צעד קיצוני של השבתה של כלל מערך הטיסות הישראליות". גונן אוסישקין מנכ"ל אל על אמר במהלך הדיון כי: "לכל צעד שנשקול עשויות להיות השלכות משמעותיות. יידרש לבצע חשיבה בדבר המשך הצעדים של חברות התעופה הישראליות במידה והמשבר לא ייפתר בטווח הזמן המיידי.  מבקש מחברות התעופה האחרות לפנות גם הן לגורמים בעלי השפעה לפתרון המשבר, דוגמת יו"ר ההסתדרות אשר מעורב בנושא. מבקש ממשרד התחבורה כמשרד האמון על הנושא הכולל של התעופה להוציא עמדה רשמית בעניין המשבר".
"אני מעריך את מנכ"ל אל על". צילום: סיון פרג'"אני מעריך את מנכ"ל אל על". צילום: סיון פרג'
גונן אוסישקין. צילום: סיון פרג'  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאורי סירקיסגונן אוסישקיןמשבר אבטחה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: