אא

מריחים חו"ל: נבחן פיילוט טיסות ראשוני לכ-7-10 מדינות החל מ-16 באוגוסט

לאן נטוס החל מאמצע אוגוסט? לכריתים? לרודוס? לבודפשט או אולי למונטנגרו ולבולגריה? גורמים בענף התיירות מעריכים כי המטרה בשלב ראשון היא לצאת עם פיילוט טיסות ל-7-10 מדינות

האי זקינטוס, יוון. צילום: 123rf האי זקינטוס, יוון. צילום: 123rf
אחרי שקבינט הקורונה אישר אמש (רביעי) את הסמכת שרת התחבורה, מירי רגב, שר הבריאות, יולי אלדשטיין ושר החוץ, גבי אשכנזי, לקדם את מתווה פתיחת השמיים החל מ-16 באוגוסט, יחלו היום (חמישי) בבדיקה מול מדינות שונות. המטרה הראשונית היא לבחון איזה מדינות יסכימו לקבל את התיירים הישראלים ללא צורך בבידוד, הן במדינת היעד והן בחזור ממדינת היעד או לחילופין להפחית את מספר ימי הבידוד בחזור למספר ימים בודדים. גורמים בענף התיירות מעריכים כי המטרה בשלב ראשון היא לצאת עם פיילוט ל-7-10 מדינות. עוד מעריכים הגורמים כי יוון צפויה לקבל תיירים מישראל אך תגביל אותם בשלב ראשון למספר איים דוגמת כרתים או רודוס. כמו כן, ישנה הערכה שבודפשט תסכים לקבל את הישראלים. הערכות אחרות מדברות גם על בולגריה ומונטנגרו.
בודפשטבודפשט
האם בקרוב נוכל לטוס לבודפשט בלי להיכנס לבידוד? צילום: יח"צ בענף הנסיעות עוקבים בדריכות אחרי המתרחש כשברור לכל שפתיחת השמיים במתווה כזה או אחר, זה שלב שבו יוכלו להתחיל להניע מחדש את הענף המושבת מזה מספר חודשים. כזכור, על פי נתוני נתב"ג שפורסמו אתמול, בחודש יולי עברו בנתב"ג 64,060 נוסעים בתנועה הבינלאומית בלבד לעומת 2.549,095 מיליון ביולי 2019. היעד העיקרי היא ארה"ב עם 12,609 נוסעים בקו, המהווים 19.68% מכלל הנוסעים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםיווןבודפשט

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: