אא

מתגעגעים למופעיי ברודווי בחופשת קרוז? NCL משיקה הפקת ברודווי אינטרנטית החל מיום שישי הקרוב

חברת השיט NCL - נורוויג'ן קרוז ליין ניצלה את ההשהיה בהפלגות עקב נגיף קורונה ויזמה הפקה אינטרנטית - "יוצאים לדרך" - שתשודר מיום ו' הקרוב. NCL: "בידור מאחד אותנו ומאפשר לנו לשכוח את הדאגות שלנו"

הופעות של חברת השיט NCL. צילום: יחצ NCL הופעות של חברת השיט NCL. צילום: יחצ NCL

חברת השייט נורוויג'ן קרוז ליין ניצלה את ההשהיה בהפלגות עקב נגיף קורונה ויזמה הפקה אינטרנטית בשם: "יוצאים לדרך" (EMBARK-The Series).

הסדרה תשודר באתר www.ncl.com/embark החל מיום שישי הקרוב, 20 בנובמבר.

הפרק הקרוב, שישודר כאמור ביום שישי הקרוב, הוא אחד משני פרקים שנקרא "יוצאים לאור הזרקורים" (EMBARK NCL Spotlight Series).

הפרק מזמין את הצופים בבית לתיאטרון ווסט אנד גריק ההיסטורי בלונדון לאיחוד של שחקני המופע “The Choir of Man” לאחר חודשי הפסקה רבים. הפרק יכלול חלקים מההופעות Save Tonight, Pina Colada, Some Nights ו-Hello לצד ראיונות עם צוות השחקנים על איך הם מתמודדים עם תקופת משבר הקורונה וכיצד הם נשארים אופטימיים בהסתכלות על העתיד.

ריצ'רד אמברוז, סגן נשיא בכיר בבידור ותכנון תכני הפלגות בנורוויג'ן קרוז ליין: "עכשיו יותר מתמיד כולנו כמהים לחיבור. בידור מאחד אותנו ומאפשר לנו לשכוח את הדאגות שלנו, גם אם רק לזמן קצר. תמיד היינו פעילים בקהילת התרבות ואנו פועלים על מנת לספק הופעות ברמה גבוהה עבור האורחים שלנו. התיאטראות אמנם סגורים וההתכנסויות מוגבלות, אך אנו רוצים לתמוך בחברינו המופיעים תוך חיבור משמעותי לאורחים שלנו. באמצעות הפקה בלעדית זו אנו רוצים להציג את האנושיות ולהפיח תקווה לימים טובים יותר. בסופו של דבר, אנחנו נמצאים בזה יחד ולכן נמשיך להתמיד".

המפיק ובמאי הסדרה, ניק דונסון: "משפחת 'The Choir Of Man' ואני התרגשנו מאוד כשחברת נורוויג'ן קרוז ליין ביקשה מאיתנו ליצור יחד הופעה בלעדית שהאורחים יוכלו ליהנות ממנה מהבית, עד שיהיה להם ההזדמנות להפליג שוב. עולם התיאטרון עבר שנה קשה במיוחד ולכן ההזדמנות הזו לשיר, לרקוד ולהופיע יחד שוב הייתה תחושה מדהימה, לא רק עבור הבחורים, אלא עבור כולנו. אני מקווה שהאנרגיה החיובית והמרוממת תועבר לצופים בפרק הזה ותעודד להמשיך ולהביט קדימה לימים טובים יותר. צוות השחקנים העריך את ההזדמנות הזו להתחבר מחדש על הבמה ומחוצה לה, ועכשיו יותר מתמיד מצפים לבדר את האורחים בקרוב במופע שלנו ביבשה, בים או בכל מקום שאנשים נהנים להתכנס בו עם הקרובים להם ביותר".

Norwegian Encore at seaNorwegian Encore at sea
אונית Encore של NCL. צילום: יח"צ  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזיםתיירותמבזקיםNCL

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: