אא

נורוויג'ן קרוז ליין מכריזה על מינוי חדש לחיזוק אסטרטגיית המכירות של החברה

חברת הקרוזים הכריזה על סגן נשיא חדש למחלקת העסקים הבינלאומית של החברה. ״נרגש להוביל את מחלקת העסקים הבינלאומית של NCL בתקופה כה חשובה עבור החברה״

Norwegian Encore באלסקה. צילום: יח״צ נורוויג׳אן Norwegian Encore באלסקה. צילום: יח״צ נורוויג׳אן
נורוויג'ן קרוז ליין, הכריזה על אימון פרין (Eamonn Ferrin), כסגן נשיא מחלקת העסקים הבינלאומית. במסגרת תפקידו יפקח פרין על אסטרטגיית המכירות של החברה מחוץ לארה"ב וקנדה וירחיב את טביעת הרגל הבינלאומית של החברה על- ידי העמקת קשרי נסיעות קיימים, קידום עסקאות חדשות וחיזוק מעמדה של נורוויג׳אן בשווקים בינלאומיים כחלק מהתוכנית העסקית הגלובלית של החברה. פרין יעבוד תחת טוד המילטון (Todd Hamilton), סגן נשיא בכיר של מחלקת המכירות. פרין הצטרף לחברת נורוויג'ן קרוז ליין בינואר 2019 וכיהן כסגן נשיא ומנהל בכיר של בריטניה, אירלנד, ישראל, דרום אפריקה והמזרח התיכון. במהלך אותה תקופה, פרין הגדיל את מעמדה של בריטניה כשוק הבינלאומי המוביל של החברה וזאת באמצעות השקעות אסטרטגיות שנועדו לתמוך בקהילת סוכני הנסיעות כחלק ממדיניות "שותפים בקדמה" (Partners First) של החברה. בין המאמצים העיקריים ניתן לכלול את השקת תוכנית התמריצים NCL Freestyle Rewards, פורטל סוכני נסיעות חדש, מרכז מידע חדש ופלטפורמת הזמנת שייט וטיסות (NCL Air).
איימון פריןאיימון פרין
אימון פרין, סגן הנשיא החדש של מחלקת העסקים הבינלאומית, נורוויג'ן קרוז ליין. קרדיט: יח"צ פרין הגדיל את נתח השוק של נורוויג׳ן בשווקים המתפתחים בישראל, דרום אפריקה והמזרח התיכון, שם הגדילה לאחרונה החברה את נוכחותה עם הפלגות על גבי ספינת נורוויג'ן ג'ייד (Norwegian Jade). הג'ייד תהיה הראשונה מבין צי הספינות של החברה שתצא להפלגת הלוך-ושוב מקייפטאון, דרום אפריקה, החל מדצמבר 2021. הספינה תצא להפלגה במסלולים שונים וייחודיים שיצאו מדובאי ואיחוד האמירויות הערביות ותציע הפלגות למזרח התיכון ואירופה עם עצירות באיחוד האמירויות, עומאן, ירדן, מצרים, ישראל, קפריסין ויוון. כמו כן, תצא נורוויג'ן ג'ייד (Norwegian Jade) להפלגות נוספות באיי סיישל, איי מדגסקר, מאוריציוס, אי ראוניון ודרום אפריקה. "עם הישגים מוכחים בענף התיירות והאירוח, אימון בעל הבנה רחבה כיצד להניע עסקים באופן מקומי וגלובלי", אמר המילטון והוסיף "אנו שמחים מאוד על כך שאימון יכנס לתפקיד בזמן כה חשוב בהיסטוריה של החברה שלנו. לא רק שאנו יוצאים להפלגות ראשונות ביולי הקרוב, אנו גם פותחים פרק חדש בנורוויג׳ן עם השקת סדרת ספינות הפרימה שלנו, הכוללת שש ספינות מהדור הבא ותושק החל משנת 2022 ועד 2027. הניסיון והמיומנויות הייחודיים של אימון ימשיכו להיות נכס שלא יסולא בפז". פרין בעל ותר עשיר בתעשייה עם יותר מ- 23 שנות ניסיון בתחום האירוח. הוא עבד במגוון תפקידים ביניהם מנכ"ל, סמנכ"ל ותפקידי מנהל חטיבה שונים בבריטניה וקנדה עבור מותגים בינלאומיים מוכרים כמו Air Canada, Holidaybreak ו-MyTravel. מעבר לתפקידו ב-NCL מכהן פרין כחבר בוועד המנהלים של האיגוד הבינלאומי לשייט (CLIA) ובוועד המוביל של האיגוד בבריטניה. "אני מתכבד ונרגש להוביל את מחלקת העסקים הבינלאומית של NCL בתקופה כה חשובה עבור החברה שלנו", אמר פרין, "יחד עם הצוות החדש שלי ושותפינו המוערכים בתחום התיירות, אני מצפה להמשיך ולהרחיב את טווח העסקים שלנו, לנצל את הדרישה הרחבה והמשמעותית בעולם לשייט ואת ההזדמנויות החדשות שבאופק."

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזיםמבזקיםנורווג'יאן קרוז ליין

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: